جاباما
۹۳۱۳۸۲
۳ نظر
۵۰۲۷
۳ نظر
۵۰۲۷
پ

سقوط پل هوایی در کمربندیِ شرق اصفهان

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان از ۳ حادثه سقوط پل هوایی در کمربندی شرق اصفهان، گازگرفتگی خانواده‌ای ۴ نفره در لاله شمالی و سقوط مردی ۴۵ ساله از کوه صفه اصفهان خبر داد.

خبرگزاری فارس: فرهاد کاوه‌آهنگران از فوت ۴ نفر که به احتمال زیاد بر اثر گازگرفتگی بوده است خبر داد و اظهار کرد: در ساعت ۱۳:۵۲ امروز وقوع این حادثه به آتش‌نشانی اطلاع داده شد و آتش‌نشانان از ایستگاه شماره ۷ در کمترین زمان ممکن به محل حادثه رسیدند، اما یک خانواده ۴ نفره در خانه‌ای ۳۰ متری در خیابان لاله شمالی محله باتون در این حادثه جان خود را از دست داده بودند.

سقوط پل هوایی در کمربندیِ شرق اصفهان

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان در ادامه به مردم توصیه کرد که حتماً مردم به صورت دوره‌ای و زمانی که بخاری و آبگرمکن را نصب می‌کنند دودکش‌ها را چک کنند که حتماً به سمت بیرون و فضای آزاد راه داشته باشند که دچار حادثه نشوند.

وی همچنین از سقوط مردی حدوداً 45 ساله از کوه صفه اصفهان در بعد از ظهر امروز سخن گفت و عنوان کرد: این حادثه در ساعت 14:59 به سازمان آتش‌نشانی اعلام و اکیپ امداد و نجات کوهستان به محل حادثه اعزام شد، هویت این مرد 45 ساله که زمان رسیدن نیروهای آتش‌نشانی جان خود را از دست داده بود، هنوز معلوم نیست.

کاوه‌آهنگران همچنین از سقوط پل هوایی در کمربندی شرق اصفهان بر روی یک کامیون در شب گذشته خبر داد و بیان کرد: شب گذشته پل هوایی روبروی شهر رویاها در کمربندی شرق اصفهان بر اثر برخورد کامیونی که از شمال به سمت جنوب حرکت می‌کرده سقوط کرده و ماشینی که از جنوب به سمت شمال می‌رفته دچار حادثه شده است.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان با اشاره به اینکه در این حادثه راننده کامیونی که پل بر روی آن سقوط کرده در دم جان خود را از دست داد، ادامه داد: این کامیون، کشنده سوخت گازوئیل بوده است اما برای قسمت تانکر و سوخت مشکلی رخ نداده و آتش‌سوزی نشد، اما این حادثه باعث مسدود شدن دو محور رفت و برگشت کمربندی شرق اصفهان شده بود.

وی با بیان اینکه این حادثه ساعت 22:54 اعلام و از ایستگاه‌های 15، 4، 5 و 24 اطفائیه‌های سنگین و سبک و از گروه امداد و نجات برای آزادسازی راننده به محل اعزام شدند، گفت: امدادرسانی در این حادثه حدود 6 ساعت زمان برد، بعد از عملیات امداد و نجات محل حادثه تحویل شهرداری و اداره راه و شهرسازی شد تا عملیات برش انجام گیرد و عملیات آزادسازی کمربندی شرق که از مسیرهای اصلی اصفهان است، انجام گیرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • رها

      اون وقت به من میگن چرا از پل هوایی میترسی.بفرما سقوط کرد

    • بدون نام

      اول پل خراب شده بعد تریلی زیرش جا مونده
      این کار خراب کارا بوده تصادف واژگونی نداره اونم پل به اون بزرگی

    • آریا مهر

      خخخخخخخخخ

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج