۹۳۲۵۸۴
۹ نظر
۵۰۰۷
۹ نظر
۵۰۰۷
پ

استقلال شانس خوبی برابر نساجی دارد

پیشکسوت استقلال گفت: استقلال شانس خوبی برابر نساجی دارد و اگر آنها همان تیم سابق باشند، باز هم پیروزی پرگل دور از دسترس نیست.

خبرگزاری مهر: در یکی از معدود دیدارهایی که در چارچوب هفته یازدهم لیگ برتر انجام می‌شود، استقلال در قائمشهر میهمان تیم نساجی است و شاگردان استراماچونی پس از پنج پیروزی متوالی در لیگ، حالا باید در این دیدار خارج از خانه به میدان بروند.

رضا رجبی در این خصوص اظهار داشت: اگر این بازی پیش از وقفه دو هفته‌ای لیگ بود که با قاطعیت می‌شد صحبت از پیروزی پر گل استقلال کرد. اما ممکن است این وقفه در روند تیم خلل ایجاد کرده باشد.

وی اضافه کرد: البته هنوز هم می‌شود گفت شانس استقلال به مراتب بیشتر از میزبانش است و اگر اتفاقی نیفتد شاگردان استراماچونی این دیدار را هم با پیروزی پشت سر می‌گذارند.

کاپیتان پیشین آبی پوشان گفت: استراماچونی در حالی باید تیمش را روانه این بازی کند که نیم نگاهی هم به هفته سیزدهم و دیدار با سپاهان دارد. دیداری که برای این تیم بسیار حائز اهمیت است و خیلی از معادلات بالای جدول را هم حل خواهد کرد.

رجبی با اشاره به دیدارهای استقلال با سپاهان و شهر خودرو گفت: آبی پوشان نقش مهمی در تعیین وضعیت بالای جدول دارند و نتایج این تیم هم در وضعیت خودش و هم در وضعیت دیگر تیم‌های بالای جدول تاثیر گذار خواهد بود.

پیشکسوت آبی پوشان در ادامه تصریح کرد: یکی از بازیکنان خیلی مهم این تیم در هفته‌های اخیر، شیخ دیاباته است که گویا این بازیکن سه اخطاره است و در معرض محرومیت قرار دارد. الان شرایط طوری نیست که به این بازیکن در آستانه دیدار با سپاهان استراحت داد چون سه امتیاز بازی با نساجی هم مهم است. اما باید این بازیکن توجیه شود که لااقل در یکی دو بازی پیش رو اخطار نگیرد تا در این سه بازی مهم امکان استفاده از و وجود داشته باشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • گت‌محل

      زهی‌ خیال‌ باطِل

    • فریبا و جواد

      این اینترنتا چرا وصل نمیشه ؟؟؟؟ کلی کار و زندگیمون مونده
      خدا لعنتشون کنه . شورشو درآوردن این مزخرفای آشغال . دروغم میگن که تا ۱۲ شب وصل میشه . ده تا ۱۲ شب اومده و رفته هنوز وصل نکردن

    • m.r .kh

      سلام
      با توجه به اینکه بیش از پنجاه ساله هوادار پرسپولیس هستم ، اما خدا شاهده برای تیم استقلال ارزش خاصی قائل هستم ، مرحوم حجاری و مرحوم پورحیدری و مرحوم غلامحسین مظلومی از عزیزانی بودند که سزاوار احترام بودند ، شأن و شخصیت مثال زدنی داشتند ،اما متأسفم امروز نسلهايي را مشاهده ميكنم كه رب النوع هم را به باد ناسزا ميگیرند و هیچ رحم و مروتی در فحوای کلامشان نمی بینم ، سالیان متوالی است که هر گاه این دو تیم ضعیف بوند تیم ملی هم خروجی اش قابل دفاع نبود ، دوستان استقلالی و دوستان پرسپولیسی بیائید ، مسائل اخلاقی را در شأن يكديگر رعایت کنیم و با دیدن یک فوتبال زیبا لذت ببریم ،
      مضاف بر اینکه بازیکنان از مبالغ در خور توجه برخوردارند و اینجاست که بنده و جنابعالی باید صبور باشیم و از طعنه زدن و فحشاشی به شار یکدیگر خوداری کنیم ، ناموسمان بالاترین ارزش را دارد ، گر چه معتقدم هیچگاه آقایان میلیاردی چه فوتبالیست باشد چه نباشد نمیتواند کاری برای هوادارانش انجلم دهد ، لذا خواهش میکنم به همه سروران استقلالی و پرسپولیسی بیائید و بیائیم قلبهایمان را به یک و سو و جهت نهایی متمرکز کنیم و از توهین و
      آن اعتلای تیم ملی باشد در عرصه های جهانی ، و از فحاشی در فضای مجازی و از همه مهمتر ورزشگاه هایمان در نثار یکدیگر خودداری کنیم . به عشق ایران و ایرانی رنگها تنها رنگ هستند والسلام

    • استقلال کبیر ⭐⭐. چهارفینال آسیا و دوقهرمانی. لنگ موز خور آسیا

      درود

      پاسخ ها

      • بدون نام

        استقلال یکی از بهترین تیم های جهان است

    • استقلالیم

      بنده خدا شیخ اگرم نخواد اخطار،بگیره بدون شک مطمعن باشید ک برا بازی با سپاهان محروم میشه البته اگ مستر استراماچونی با احتیاط کار کنه شاهد هیچ اتفاقی نیستیم ب امید موفقیت تیم محبوبم استقلال

    • چُس توقهرمانی لجن پولیس

      درودبرتاج همیشه قهرمان درودودوصدبدرود.زنده بادتاج کبیر.

    • پرسپولیسی

      باید به استقلالیها نوید بقا در لیگ را داد تا بیش از این سرخورده نشوند

    • بهنام محمودیان

      و این چنین استقلال پشت سر هم همه رو شکست داد‌سپاهان هفته ی بعد نوبت توست.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج