جاباما
۹۳۳۰۵۶
۲۹ نظر
۳۴۷۱۲
۲۹ نظر
۳۴۷۱۲
پ

بهترین فیلم‌های سینمایی رومانتیک سال ۲۰۱۹

آیا شما به عشق اعتقاد دارید؟ عشق واقعی، عشقی با پایان خوش، عشق افلاطونی، عشق میان پولدار و فقیر و ... اگر به چنین موضوعی اعتقاد داشته باشید، احتمالا از تماشای فیلم‌های سینمایی رومانتیک خوشتان می‌آید. معمولا چنین عشق‌هایی در دنیای واقعی کمتر اتفاق میفتد، اما در فیلم‌ها تا دلتان بخواهد، از این نمونه‌ها موجود است و در بیشتر مواقع هم داستان با پایانی خوش خاتمه پیدا می‌کند.

برترین‌ها: آیا شما به عشق اعتقاد دارید؟ عشق واقعی، عشقی با پایان خوش، عشق افلاطونی، عشق میان پولدار و فقیر و ... اگر به چنین موضوعی اعتقاد داشته باشید، احتمالا از تماشای فیلم‌های سینمایی رومانتیک خوشتان می‌آید.

معمولا چنین عشق‌هایی در دنیای واقعی کمتر اتفاق میفتد، اما در فیلم‌ها تا دلتان بخواهد، از این نمونه‌ها موجود است و در بیشتر مواقع هم داستان با پایانی خوش خاتمه پیدا می‌کند. در سال ۲۰۱۹ نیز فیلم‌های رومانتیک زیادی در هالیوود اکران شد که در این مطلب، شناخته‌شده‌ترین و بهترین آن‌ها را به شما معرفی می‌کنیم. با ما همراه باشید.

آنچه مردان می‌خواهند

عنوان اصلی: What Men Want

تاریخ اکران: ۸ فوریه

بهترین فیلم‌های سینمایی رومانتیک سال ۲۰۱۹

یک فیلمنامه عاشقانه بنویسید که مربوط به چندین سال قبل باشد، کمی طنز چاشنی کار کنید، تقابل بین زنان و مردان را اضافه کنید و نقش اول را به تاراجی پی هنسون بسپارید؛ نتیجه کار، فیلمی سینمایی می‌شود که مردم دوست دارند برای تماشایش زمان بگذارند.

فیلم سینمایی «آنچه مردان می‌خواهند» هم همینگونه است؛ فیلمی کلاسیک با پیچشی مدرن در فیلمنامه. داستان فیلم درباره زنی است که به‌طور اتفاقی می‌تواند ذهن مردان را بخواند. از دیگر بازیگران اصلی فیلم می‌توان به آلدیس هاج و وندی مک‌لندان اشاره کرد.

برلین، دوستت دارم

عنوان اصلی: Berlin, I Love You

تاریخ اکران: ۸ فوریه

بهترین فیلم‌های سینمایی رومانتیک سال ۲۰۱۹

فیلمی پرستاره که آخرین سری مجموعه فیلم‌های سینمایی «شهر‌های عشق» (Cities of Love) با تهیه‌کنندگی امانوئل بنبیهی محسوب می‌شود. فیلم درباره ده داستان عاشقانه مجزاست که در شهر برلین، پایتخت آلمان روی می‌دهد و بازیگران معروفی همچون کیرا نایتلی، هلن میرن، میکی رورک و لوک ویلسون در آن ایفای نقش می‌کنند.

آیا رومانتیک نیست؟

عنوان اصلی: ?Isn't It Romantic

تاریخ اکران: ۱۴ فوریه

بهترین فیلم‌های سینمایی رومانتیک سال ۲۰۱۹

این فیلم را می‌توان بیشتر ضد رومانتیک دانست تا رومانتیک، اما از آنجا که ژانری به‌نام ژانر ضد رومانتیک نداریم، مجبوریم در همان ژانر رومانتیک قرارش بدهیم، البته فیلم پر از صحنه‌ها و اتفاقاتی است که به‌نظر عاشقانه می‌آیند و ازطرفی چاشنی طنز هم همراه خود دارد که شما را می‌خنداند.

داستان فیلم درباره زنی جوان است که با عشق و عاشقی میانه خوبی ندارد، اما به‌طور اتفاقی، خود را دقیقا در میانه چنین کارزاری می‌بیند. از میان بازیگران فیلم هم می‌توان به ربل ویلسون، لیام همسورث و پریانکا چوپرا اشاره کرد.

عواقب

عنوان اصلی: The Aftermath

تاریخ اکران: ۱۵ مارس

بهترین فیلم‌های سینمایی رومانتیک سال ۲۰۱۹

کیرا نایتلی خوب می‌داند که چگونه با بازی‌اش دل تماشاچیان را بلرزاند و کاری کند که همگی به عشق واقعی ایمان بیاورند. اگر شما هم جزو آن‌دسته از افرادی بودید که از تماشای فیلم سینمایی «تاوان» (Atonement) لذت بردید، پیشنهاد ما این است که به تماشای این فیلم سینمایی هم بنشینید.

داستان فیلم درباره یک سرهنگ انگلیسی است که پس از جنگ جهانی دوم برای مدتی به‌همراه همسرش به شهر هامبورگ آلمان نقل‌مکان می‌کند و در این میان اجازه می‌دهد که پدر و دختری غریبه نزد آن‌ها بمانند که همین مسئله، اتفاقات غیرمنتظره‌ای را درپی دارد. دیگر بازیگران اصلی این فیلم، الکساندر اسکارسگارد و جیسون کلارک هستند.

پنج فوت فاصله

عنوان اصلی: Five Feet Apart

تاریخ اکران: ۱۵ مارس

بهترین فیلم‌های سینمایی رومانتیک سال ۲۰۱۹

آیا هنگام تماشای فیلم سینمایی «خطای ستارگان ما» یا «بخت پریشان» (The Fault in Our Stars) گریه کردید؟ آیا از عشقی که میان دو شخصیت اصلی فیلم وجود داشت، لذت بردید؟ آیا فیلم را دوست داشتید؟

اگر جوابتان مثبت است، می‌توانید از دیدن فیلم سینمایی پنج فوت فاصله هم لذت ببرید، زیرا در این فیلم از فرمول فیلم پرمخاطب مذکور استفاده شده و کول اسپروز، بازیگر جوان و محبوب این روز‌های هالیوود هم نقش اصلی آن را برعهده گرفته است.

داستان فیلم درباره دو دختر و پسر نوجوان است که بخاطر بیماریشان اکثر روز‌های زندگی خود را در بیمارستان گذرانده‌اند و در همانجا هم با یکدیگر آشنا می‌شوند. هیلی لو ریچاردسون، بازیگر نقش مقابل کول اسپروز در این فیلم است.

بعد از آن

عنوان اصلی: After

تاریخ اکران: ۱۲ آپریل

بهترین فیلم‌های سینمایی رومانتیک سال ۲۰۱۹

شاید برایتان جالب باشد که بدانید این فیلم سینمایی، بر اساس فن فیکشن‌های (داستان‌های تخیلی و معمولا عاشقانه که طرفداران یک شخصیت واقعی یا تخیلی درباره او می‌نویسند) هری استایلز (خواننده و بازیگر) ساخته شده است.

تعجب نکنید! به‌هیچ عنوان شوخی نمی‌کنیم. داستان فیلم درباره عشق در نگاه اول است و هرآنچه که پس از آن اتفاق میفتد و بازیگرانی همچون جوزفین لنگفورد و هیرو فینس-تیفین در آن ایفای نقش می‌کنند.

لانگ شات

عنوان اصلی: Long Shot

تاریخ اکران: ۳ می‌

بهترین فیلم‌های سینمایی رومانتیک سال ۲۰۱۹

فیلمی کمدی رومانتیک یا به‌قول آنور آبی‌ها رام-کام با بازی چارلیز ترون و سث روگن. فیلم درباره روزنامه‌نگاری با بازی روگن است که در کمپین تبلیغاتی پرستار زمان کودکی‌اش با بازی ترون کار می‌کند که اتفاقا در آن زمان به او علاقه نیز داشت.

ترون اکنون به فرد مهمی در جامعه تبدیل شده و هدفش از راه انداختن کمپین تبلیغاتی، کاندید شدن برای ریاست‌جمهوری آمریکاست. از دیگر بازیگران فیلم می‌توان به اندی سرکیس و الکساندر اسکارسگارد اشاره کرد.

خورشید هم یک ستاره است

عنوان اصلی: The Sun Is Also a Star

تاریخ اکران: ۱۷ می‌

بهترین فیلم‌های سینمایی رومانتیک سال ۲۰۱۹

این فیلم سینمایی که بر اساس رمانی با همین نام ساخته شده، داستان دو جوان به‌نام‌های ناتاشا و دنیل را روایت می‌کند که در نیویورک همدیگر را ملاقات کرده و عاشق یکدیگر شده‌اند، اما در این میان، خانواده دختر از آمریکا اخراج می‌شوند و باید از آن کشور بروند و دو جوان قصد دارند که با تمام شرایط موجود برای حفظ عشقشان تلاش کنند. یارا شهیدی و چارلز ملتون بازیگران اصلی این فیلم سینمایی هستند.

انیمیشن علاءالدین

عنوان اصلی: Aladdin

تاریخ اکران: ۲۴ می‌

بهترین فیلم‌های سینمایی رومانتیک سال ۲۰۱۹

داستان عشق علاءالدین و شاهزاده خانم جاسمین، داستانی کهن است که بار‌ها و بار‌ها در داستان‌های مختلف روایت شده و انیمیشن‌ های مختلف و معروفی هم از روی آن ساخته شده، اما اینبار همان داستان در قالب لایو اکشن که این روز‌ها حسابی طرفدار دارد و سروصدا به راه انداخته، درآمده تا جلوه‌ای واقعی‌تر به‌خود بگیرد. در این فیلم سینمایی سرگرم‌کننده، کمدی و عاشقانه، بازیگرانی همچون ویل اسمیت، منا مسعود و نائومی اسکات ایفای نقش می‌کنند.

همیشه شاید من باش

عنوان اصلی: Always Be My Maybe

تاریخ اکران: ۳۱ می‌

بهترین فیلم‌های سینمایی رومانتیک سال ۲۰۱۹

این فیلم سینمایی رومانتیک کمدی که ساخت کمپانی نتفلیکس است، داستان زندگی زن و مردی را روایت می‌کند که دوست دوران کودکی هم هستند و اکنون پس از سال‌ها دوباره همدیگر را ملاقت کرده و عاشق هم شده‌اند، اما گرفتار موقعیت‌های اجتماعی، اقتصادی متعددی هستند. از بازیگران این فیلم سینمایی، می‌توان به آلی وانگ و رندال پارک اشاره کرد.

دیروز

عنوان اصلی: Yesterday

تاریخ اکران: ۲۸ ژوئن

بهترین فیلم‌های سینمایی رومانتیک سال ۲۰۱۹

فیلمی کمدی رومانتیک به کارگردانی دنی بویل، کارگردان فیلم سینمایی «میلیونر زاغه‌نشین» (Slumdof Millionaire) و با بازی هیمش پاتل، لیلی جیمز، اد شیرن و میت مک‌کینون که درباره موزیسینی است که یک روز از خواب بیدار می‌شود و متوجه می‌شود او تنها کسی است که گروه افسانه‌ای بیتلز (گروه موسیقی معروف دهه ۶۰ آمریکا) را به‌یاد می‌آورد و آهنگ‌ها و ترانه‌های آن‌ها را به‌نام خود ثبت می‌کند.

سقوط مسافرخانه عشق

عنوان اصلی: Falling Inn Love

تاریخ اکران: ۲۹ آگوست

بهترین فیلم‌های سینمایی رومانتیک سال ۲۰۱۹

کمپانی نتفلیکس را می‌توان سلطان بی‌چون‌وچرای فیلم‌های رومانتیک کمدی در سال ۲۰۱۹ نامید. فیلم سینمایی «سقوط مسافرخانه عشق» نیز که متعلق به همین کمپانی است، داستان دختری روستایی اهل سانفرانسیسکو را روایت می‌کند که در مسابقه‌ای شرکت می‌کند و برنده یک مسافرخانه در یکی از روستا‌های نیوزلند می‌شود و البته همانطور که از ژانر فیلم مشخص است، در آنجا عاشق می‌شود و در روند بازسازی مسافرخانه، اتفاقاتی برای او رقم می‌خورد. کریستینا میلیان و آدام دموس، بازیگران اصلی این فیلم سینمایی هستند.

عامل زویا

عنوان اصلی: The Zoya Factor

تاریخ اکران: ۲۰ سپتامبر

بهترین فیلم‌های سینمایی رومانتیک سال ۲۰۱۹

این یکی، فیلمی رومانتیک کمدی به زبان هندی است که درواقع فیلمی بالیوودی محسوب می‌شود و درباره دختری به‌نام زویا سولانکی است که در طول مسابقات جام جهانی کریکت سال ۲۰۱۱، تبدیل به نماد خوش‌شانسی برای تیم ملی هند می‌شود. سونام کاپور و دولکر سلمان، بازیگران اصلی این فیلم سینمای بالیوودی هستند.

آخرین کریسمس

عنوان اصلی: Last Christmas

تاریخ اکران: ۱۵ نوامبر

بهترین فیلم‌های سینمایی رومانتیک سال ۲۰۱۹

داستان این فیلم سینمایی رومانتیک کمدی در لندن روی می‌دهد، جایی که دختری به‌نام کیت با بازی امیلیا کلارک در یک فروشگاه با لباس مبدل الف (نوعی موجود افسانه‌ای در آمریکا) مشغول به‌کار است.

او خود را بخاطر تصمیم‌های اشتباهش در زندگی سرزنش می‌کند و از زندگی راضی نیست، تااینکه با فردی به‌نام تام با بازی هنری گولدینگ روبرو می‌شود. از دیگر بازیگران اصلی این فیلم سینمایی، می‌توان به، اما تامپسون اشاره کرد.

یک شخص بزرگ

عنوان اصلی: Someone Great

تاریخ اکران: ۱۹ آپریل

بهترین فیلم‌های سینمایی رومانتیک سال ۲۰۱۹

یک فیلم سینمایی رومانتیک دیگر از کمپانی نتفلیکس در سال ۲۰۱۹. داستان فیلم درباره دختری به‌نام جنی با بازی جینا رودریگز است؛ یک روزنامه‌نگار حوزه موسیقی که شغل جدیدی در سان‌فرانسیسکو به‌دست می‌آورد و این یعنی اینکه باید بهترین دوستانش، نامزدش و کل شهر زادگاهش یعنی نیویورک را رها کند، اما پیش از اینکه چنین تصمیمی را اجرایی کند، همراه با بهترین دوستانش وارد یک ماجراجویی بزرگ می‌شود.

زیر رودخانه نقره‌ای

عنوان اصلی: Under The Silver Lake

تاریخ اکران: ۱۹ آپریل

بهترین فیلم‌های سینمایی رومانتیک سال ۲۰۱۹

شاید این فیلم را نتوان مانند سایر فیلم‌های رومانتیک معمولی درنظر گرفت. فیلم سینمایی «زیر رودخانه نقره‌ای»، بیشتر شبیه فیلم‌های کلاسیکی است که در آن دختر و پسری همدیگر را ملاقات می‌کنند، اما در این میان یک پیچش فیلمنامه‌ای وجود دارد و آن هم این است که دختر بدون هیچ نشانه‌ای ناپدید می‌شود. اندرو گارفیلد در این فیلم سینمایی، نقش سم را ایفا می‌کند، مرد جوانی که به دل به لس‌آنجلس می‌زند تا ردی از دختر گمشده یعنی سارا با بازی رایلی کیو پیدا کند.

آخرین تابستان

عنوان اصلی: The Last Summer

تاریخ اکران: ۳ می‌

بهترین فیلم‌های سینمایی رومانتیک سال ۲۰۱۹

داستان این فیلم سینمایی که ساخت کمپانی نتفلیکس است، درباره گروهی از دانش‌آموزان ارشد دبیرستانی است که به‌زودی فارغ‌التحصیل می‌شوند و آخرین تابستان دسته‌جمعی خود را پیش از رفتن به دانشگاه با یکدیگر می‌گذرانند. در این میان، داستان‌های عاشقانه‌ای اتفاق میفتد که مهمترین آن‌ها مربوط به علاقه میان بازیگران اصلی فیلم، کی‌جی آپا و مایا میشل است.

انیمیشن بانو و سگ ولگرد

عنوان اصلی: Lady and the Tramp

تاریخ اکران: ۱۲ نوامبر

بهترین فیلم‌های سینمایی رومانتیک سال ۲۰۱۹

لایو اکشن «بانو و سگ ولگرد» درواقع نسخه بازسازی شده انیمیشنی قدیمی و خاطره‌انگیز و البته رومانتیک با همین نام است که کمپانی دیزنی پلاس، ساخت آن را برعهده گرفته است.

در این انیمیشن، تسا تامپسون، صداگذاری شخصیت بانو و جاستین تروکس هم صداگذاری شخصیت ولگرد را برعهده گرفته‌اند. داستان فیلم نیز درباره یک سگ اصیل است که همراه با سگی ولگرد برای رسیدن به آزادی به گروهی از سگ‌های ولگرد و خیابانی می‌پیوندند.

کویین و اسلیم

عنوان اصلی: Queen & Slim

تاریخ اکران: ۲۷ نوامبر

بهترین فیلم‌های سینمایی رومانتیک سال ۲۰۱۹

وقتی که پلیس، ماشین اسلیم با بازی دنیل کالویا، بازیگر نقش اصلی فیلم «برو بیرون» (Get Out) و کویین با بازی جودی ترنر-اسمیت را توقیف می‌کند، سرنوشت این‌دو به‌هم گره می‌خورد و همانطور که از دست پلیس فرار می‌کنند، بدون اینکه خودشان انتظار داشته باشند، عاشق هم می‌شوند.

داستان ازدواج

عنوان اصلی: Marriage Story

تاریخ اکران: ۶ نوامبر

بهترین فیلم‌های سینمایی رومانتیک سال ۲۰۱۹

اسکارلت جوهانسون و آدام درایور در این فیلم سینمایی، نقش نیکول و چارلی را ایفا می‌کنند؛ زن و شوهر بازیگر و کارگردانی که درحال جدایی از یکدیگر هستند. هرچند که این فیلم بیشتر درباره طلاق است تا عشق و ازدواج، اما از تیزر‌های فیلم سینمایی جدید نوآ بامباچ مشخص می‌شود که می‌توانیم منتظر لحظات عاشقانه در این فیلم باشیم.

زنان کوچک

عنوان اصلی: Little Women

تاریخ اکران: ۲۵ دسامبر

بهترین فیلم‌های سینمایی رومانتیک سال ۲۰۱۹

بله، درست است! هرکسی که کتاب «زنان کوچک» را خوانده باشد یا فیلم‌های سینمایی مربوط به آن را دیده باشد، می‌داند که محوریت آن درباره داستان عاشقانه نیست، اما یکی از داستان‌های فرعی فیلم درباره جو (یکی از چهار خواهر) و لری است که در این فیلم، سورشا رونان و تیموتی چالامت، این نقش‌ها را ایفا می‌کنند؛ البته می‌توان گفت که داستان عشق واقعی این فیلم میان چهار خواهر خانواده اتفاق میفتد (عشق که همیشه نباید مابین یک دختر و پسر باشد).

کارگردان این فیلم سینمایی، گرتا گرویگ، کارگردان فیلم سینمایی «لیدی برد» (Lady Bird) است و بازیگران معروفی همچون، اما واتسون ، مریل استریپ و لارا درن در آن ایفای نقش می‌کنند.

شاهزاده کریسمس: فرزند سلطنتی

عنوان اصلی: A Christmas Prince: The Royal Baby

بهترین فیلم‌های سینمایی رومانتیک سال ۲۰۱۹

اگر از دیدن فیلم سینمایی «شاهزاده کریسمس: ازدواج سلطنتی» Royal Wedding) (A Christmas Prince: The لذت بردید، می‌توانید با خیال راحت به تماشای دنباله این فیلم سینمایی یعنی «شاهزاده کریسمس: فرزند سلطنتی» بنشینید. فیلم رومانتیک کمدی عامه‌پسندی که کمپانی نتفلیکس، ساخت آن را برعهده گرفته است.

در این فیلم، امبر با بازی رز مک‌ایور و شاهزاده ریچارد با بازی بن لمب، منتظر به‌دنیا آمدن نوزادشان هستند و البته همانطور که از نام فیلم پیداست، داستان آن در زمان کریسمس روی می‌دهد.

تمام مکان‌های روشن

عنوان اصلی: All the Bright Places

بهترین فیلم‌های سینمایی رومانتیک سال ۲۰۱۹

این فیلم سینمایی که بر اساس رمانی با همین نام با نویسندگی جنیفر نیون ساخته شده، هنوز به مرحله اکران نرسیده و احتمالا جزو آن‌دسته فیلم‌های نوجوانانه‌ای خواهد بود که حسابی شما را به گریه می‌اندازد. داستان فیلم درباره دو نوجوان با نام‌های وایولت با بازی ال فانینگ و تئودور با بازی جاستیث اسمیت است که عاشق یکدیگر می‌شوند و در این مسیر به هم کمک می‌کنند تا انسان‌های کاملتری شوند. کارگردانی این فیلم سینمایی را برت هیلی برعهده گرفته است.

عکس

عنوان اصلی: Photograph

بهترین فیلم‌های سینمایی رومانتیک سال ۲۰۱۹

همه ما خوب می‌دانیم که تحت فشار قرار گرفتن از سمت خانواده، چقدر دشوار است. در فیلم سینمایی «عکس» هم مرد جوانی برای پیدا کردن همسر ازطرف مادربزرگ محافظه‌کارش تحت فشار قرار می‌گیرد و او هم زن جوانی را راضی می‌کند تا درمقابل مادربزرگش، نقش نامزد او را ایفا کند، اما بدون اینکه هیچکدام از آن‌ها انتظار داشته باشند، درگیر یک ماجرای عشقی واقعی با یکدیگر می‌شوند.

گلوریا بل

عنوان اصلی: Gloria Bell

بهترین فیلم‌های سینمایی رومانتیک سال ۲۰۱۹

جولین مور، بازیگر معروف هالیوودی، در این فیلم سینمایی عاشقانه، نقش زنی مطلقه به‌نام گلوریا را ایفا می‌کند که سعی دارد تا دوران بحرانی پس از طلاق را پشت‌سر بگذارد و در یکی از شب‌گردی‌های خود در لس‌آنجلس با مردی به‌نام جان آشنا می‌شود که زندگی او را زیرورو می‌کند.

راز جنایت

عنوان اصلی: Murder Mystery

بهترین فیلم‌های سینمایی رومانتیک سال ۲۰۱۹

جنیفر آنیستون و آدام سندلر را در فیلمی رومانتیک، کمدی و رازآلود تصور کنید؛ احتمالا باید فیلم خوبی از آب دربیاید. این‌دو بازیگر معروف هالیوودی، نقش زوجی را ایفا می‌کنند که به بدترین مهمانی عمرشان دعوت می‌شوند؛ یک مهمانی برروی قایق شناور روی آب که جنایتی در آن رخ می‌دهد.

جنیفر در این فیلم سعی می‌کند با توجه به کتاب‌هایی که قبلا خوانده، راز این جنایت را حل کند؛ البته شاید بتوان گفت که این جنایت، تاثیر چندان بدی هم برروی رابطه زن‌وشوهری آن‌ها ندارد.

منابع: elle ،esquire ،marieclaire

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      باز پریانکا چوپرا! اه

    • B

      مرسی بخاطر معرفی این فیلمای قشنگ
      فلا که منتظریم نت وصل شه!!!!!!!!!!
      راستی مگه سایتای دانلود فیلمو نبسته بودن؟ از کجا دانلود کنیم اینارو؟

      پاسخ ها

      • M YS

        ممکنه سایتهای دانلود رو معرفی کنید؟

      • بدون نام

        لینک دانلودش بزارین بهتره :)

    • بدون نام

      کدوماش قشنگه؟ کیا دیدن این فیلمارو؟

    • بدون نام

      آیا رمانتیک نیست خیلی مزخرفه. مخصوصا بازی چوپرا خیلی بد بود.

    • HoSsEiN

      After فوق العادست

    • بدون نام

      فیلم five feet apart فوق العاده بود.پیشنهادش میکنم.

      پاسخ ها

      • mohad

        بهترین فیلمه

      • بدون نام

        معرکه است عاشق این فیلم

    • بدون نام

      چه جالب ولی سایتای فیلم همه از دسترس خارج شدن

    • بدون نام

      فیلم افتر از چرت هم چرت تره.پیامش هم اینه که دخترا عاشق پسرای لاشی میشن نه بچه مثبت

      پاسخ ها

      • بدون نام

        حقيقت تلخه

      • بدون نام

        اتفاقا به نظرم خیلی خوب بود و این مفهوم رو می شوند که هیچوقت سریع اعتماد نکنید

      • e123

        حالا اول فیلم هم یه جوری نشون داد که من فک کردم با یه دختر قوی و مستقل قراره رو به رو بشیم!!
        داستان تکراری همیشگی

    • بدون نام

      دوستان سایتهای فیلم از دسترس خارج نیستند.

    • بدون نام

      از این فیلم عاشقانه آشغال تر نداریم یعنی چی نه حرفی داره بزنه نه داستانی داره دونفر که قیافه تخمی دارن همو میبینن از هم خوششون میاد وباقی ماجرا واقعا حال بهم زنه

    • منتقد

      99درصداین فیلمهاصحنه داره واصلااساس این فیلمهااشاعه روابط جنسی لجام گسیخته خارج ازچارچوب ازدواجه که هدفش ضربه زدن به بنیان خانوادست این مهمترین هدف لابی پشت صحنه هالیووده وگرنه هیچ لزومی نداره دراین فیلهما بازیگران اون کارهایی که زن و شوهر واقعی دور از چشم همه در اتاق خواب باهم انجام میدن روجلوی دوربین جلوی چشم میلیونهاانسان به نمایش بزارن میشه نتیجه گرفت پست ترین موجودات این افراد هستن و ما خبر نداریم چطور دارن افکارو جهان بینیمون روتغییرمیدن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        سلام. باید توجه داشت که شما فیلمی رو میبینید که محصول فرهنگ ما نیست. از فرهنگ غرب هست. شما هم این اجازه رو داری فیلمی بسازی که یه خانم با مقنعه میره بخوابه! اینجا بیننده ها انتخاب میکنن کدومو نگاه کنن. تشکر

      • مهسا

        عشق ی چیز سکشوواله دوست نادان من.
        اگ اخه تو نبین

    • بدون نام

      اون یه دونه فیلم هندی رو از لیستتون حذف کنید چون هندیه معلومه آشغاله
      من فیلم هندی بشه بهترین فیلم دنیا بازم نگاه نمیکنم
      من حتی فیلم پی کی و دنگال رو که دوستام اصرار کردن گفتن قشنگه هم نگاه نکردم
      فیلم هندی یعنی آشغال
      هیچوقت یه فیلم هندی نمیتونه فیلم خوبی باشه

    • mehdi

      با چی ببینیم ؟!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        با پا

    • بدون نام

      پنج فوت فاصله فوق العاده زیبا بود من حتی اشک ریختم ولی واقعا زیبا بود من که عاشقش شدم حتما ببینیدش

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دقیقا عالی بود

    • زهرا

      پنج فوت فاصله محشر بود
      من ک واقعا گریه کردم
      توصیه میکنم حتما ببینید

    • ترجیحا بینام

      دوست عزیز به اسم " منتقد " اگر نظر شما این هست که این فیلمها مستهجن هستن و با صحنه هایی که نباید دیده بشه ساخته شدند ، شما چرا این فیلمها رو دیدید و میبینید ؟!؟!؟!؟ و اصولا فیلمهای خارجی این صحنه ها رو داره و همچنان شما میبینیدو انتقاد منفی هم در موردشون میکنید ؟!؟!؟

    • Yc

      افتر واقن حرف نداره
      پنج فوت فاصله هم محشرع

    • h

      بعد از آن بهترین فیلم عاشقانه ای بود که دیدم واقعا عاشقش شدم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج