جاباما
۹۳۳۹۱۲
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

ناینگولان: ۷ بازیکن بلژیک هم سیگار می‌کشند

راجا ناینگولان بار دیگر تاکید کرد که خداحافظی او از تیم ملی بلژیک قطعی است و نسبت به بدنامی خود به عنوان بازیکن سیگاری هم واکنش نشان داد.

ورزش سه: راجا ناینگولان تنها پس از یک فصل بازی برای اینتر این باشگاه را ترک و راهی کالیاری شد. انتقال او البته قرضی است ولی نباید فراموش کرد که او در ایده های تاکتیکی کونته جایی نداشت و بعید است تا زمانی که کونته سرمربی اینتر است، بتواند به این باشگاه برگردد.

تنها یک سال از انتقال ناینگولان به اینتر می گذشت که او مجبور به ترک این باشگاه شد. انتخاب کالیاری به این خاطر بود که همسر وی که به بیماری سرطان مبتلا شده، اهل کالیاری است. ناینگولان پیش از انتقال به رم نیز برای کالیاری بازی می کرد.

او با کالیاری نتایج بسیار خوبی در سری آ کسب کرده و این تیم در رده چهارم جدول قرار دارد.

ناینگولان: ۷ بازیکن بلژیک هم سیگار می‌کشند

ناینگولان در مصاحبه با اِلِون اسپورتس گفت: « می خواهم به اینتر ثابت کنم که در مورد من اشتباه کرد. من خوب بازی می کنم و کالیاری هم نتایج بسیار خوبی گرفته است. این یک موفقیت بزرگ برای من محسوب می شود؛ هرچند ترجیح می دهم فعلا شروع به جشن گرفتن نکنم.

متاسفانه زودتر از چیزی که تصور کنید به شما برچسب می زنند. جایی خواندم که اِسوِن نیس(دوچرخه سوار) گفته است باور نمی کند من چگونه می توانم سیگاری بکشم اما چطور یک دوچرخه سوار می تواند در مورد یک فوتبالیست نظر بدهد؟ آنها هفت ساعت سوار دوچرخه هستند ولی من باید یک ساعت و نیم در زمین بدوم. این دو اصلا قابل قیاس نیستند.

خیلی از بازیکنان مثل من سیگار می کشند. در اردوی تیم ملی گاهی با شش یا هفت نفر سیگار می کشیدیم ولی فقط من بدنام شدم.»

ناینگولان: ۷ بازیکن بلژیک هم سیگار می‌کشند

ناینگولان معتقد است حالا بالغ تر از گذشته رفتار می کند و خودش را وقف خانواده کرده است: « خوشبختانه همه چیز خوب پیش می رود و همسرم نیز شرایط بهتری دارد. حالا آرام تر از گذشته هستم و مسئولیت های بیشتری بر عهده من است. سعی می کنم بیش از ‌قبل با فرزندان و همسرم باشم که با سرطان می جنگد.»

ناینگولان به دلیل مشکلاتی که با روبرتو مارتینز سرمربی تیم ملی بلژیک داشت، تصمیم به خداحافظی با بازی های ملی گرفت. او می گوید حتی با رفتن مارتینز هم به تیم ملی برنخواهد گشت: « خیلی وقت پیش تصمیمی سخت گرفتم و هر اتفاقی بیفتد، نظرم تغییر نخواهد کرد. مارتینز هم برود، من به تیم ملی برنمی گردم. قبل از جام جهانی مارتینز به من گفت که قصد ندارد نقشی که در رم داشتم را به من در تیم ملی بدهد. من در آن فصل با رم در نیمه نهایی لیگ قهرمانان بازی کرده بودم و حرف های مارتینز برایم پایان همه چیز بود. پس از آن دیگر هیچ صحبتی بین ما رد و بدل نشد.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج