۹۳۴۲۲۸
۱ نظر
۵۰۰۱
۱ نظر
۵۰۰۱
پ

خامس رودریگس؛ هدف تابستانی اینتر

باشگاه اینتر برای تقویت خط میانی تیم تحت‌هدایت آنتونیو کونته، تابستان آینده برای به خدمت گرفتن هافبک رئال مادرید دست به کار می‌شود.

خبرگزاری تسنیم: تیم فوتبال اینتر با روی کار آمدن آنتونیو کونته و اضافه شدن بازیکنانی همچون روملو لوکاکو و استفانو سنسی، جان تازه‌ای گرفته و رقابت نزدیکی با یوونتوس برای کسب عنوان قهرمانی سری A ایتالیا دارد. مدیران باشگاه اینتر که از روند رو به رشد نراتزوری راضی هستند، قصد دارند به تقویت این تیم ادامه دهند و در این راستا هافبک کلمبیایی رئال مادرید را نشان کرده‌‌اند.

بر اساس گزارش روزنامه ایتالیایی «رپابلیکا»، باشگاه اینتر قصد دارد تابستان آینده نسبت به جذب خامس رودریگس از رئال مادرید اقدامات لازم را انجام دهد، هر چند خرید این بازیکن برای اینتر ارزان نخواهد بود چرا که باشگاه رئال مادریدی بابت فروش هافبک کلمبیایی‌اش رقمی در حدود ۵۰ میلیون یورو می‌خواهد. باشگاه آرسنال هم وضعیت خامس را زیرنظر دارد اما او ترجیح می‌دهد فوتبالش را در اینتر یا پاری‌سن‌ژرمن دنبال کند.

خامس ۲۸ ساله پس از درخشش در جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل، تابستان همان سال با قراردادی ۶ ساله به ارزش ۷۵ میلیون یورو از موناکو به رئال مادرید پیوست. فصل اول حضور در رئال مادرید برای این هافبک کلمبیایی خوب پیش رفت و او در ۴۶ بازی ۱۷ گل برای کهکشانی‌ها به ثمر رساند، اما با آمدن زین‌الدین زیدان به این تیم روزهای افت خامس هم شروع شد چرا که این سرمربی فرانسوی خیلی به او اعتقاد نداشت.

رودریگس در ادامه در تابستان ۲۰۱۷ با قرارداد قرضی دو ساله راهی بایرن مونیخ شد و پس از حضوری موفق در این تیم آلمانی و ثبت ۱۵ گل در ۶۷ بازی، دوباره به رئال مادرید بازگشت. خامس که تا پایان ماه ژوئن ۲۰۲۱ تحت قرارداد رئال مادرید است، این فصل در ۹ بازی برای سفیدپوشان مادرید به میدان رفته و یک‌ گل زده و یک پاس گل هم به نامش به ثبت رسیده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      رودریگز در حد نفت آبادان هم نیست

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج