۹۳۴۴۲۶
۴۱ نظر
۵۰۰۰
۴۱ نظر
۵۰۰۰
پ

قلعه‌نویی: کاش داور، پنالتیِ حریف را می‌گرفت

سرمربی سپاهان می‌گوید دیدار این تیم مقابل استقلال یکی از بهترین دیدارهای ادوار لیگ برتر بوده است.

خبرگزاری ایسنا: سپاهان و استقلال امروز (شنبه) در چارچوب هفته دوازدهم لیگ برتر به تساوی ۲ بر ۲ رسیدند. امیر قلعه‌نویی، سرمربی سپاهان در نشست خبری پس از این دیدار اظهار کرد: ضمن عرض تشکر از طرفداران خوبمان که امروز یک رفتار در شان و شخصیت باشگاه فرهنگی سپاهان داشتند.

یک تبریک به فوتبال می‌گویم که امروز یکی از روزهای خوب ادوار لیگ بود. تیم استقلال یک تیم قدرتمند است و امروز از لحاظ آماری خیلی بهتر از ما بودند و باید این موضوع را قبول کنیم. ما هم می‌توانستیم بازی را برنده باشیم، همانطور که آن‌ها می‌توانستند برنده باشد. گل‌هایی که دریافت کردیم، گل‌هایی بود که نباید دریافت می‌کردیم.

قلعه‌نویی: کاش داور، پنالتیِ حریف را می‌گرفت

او افزود: گل‌هایی که ما خوردیم، گل‌هایی بود که نباید می‌خوردیم و صحنه‌هایی بود که روی آن کار کرده بودیم و مشابه گلی بود که مقابل پیکان خوردیم. خیلی خوشحالم که تیمی درست کردیم که در بدترین شرایط مقابل تیمی قدرتمند به بازی برمی‌گردد. این موضوع خیلی مهم است.

درست است که ما به خاطر مساوی کردن جلوی استقلال خوشحالیم ولی خوشحالیم از این بابت است که وقتی استقلال از تیمی جلو می‌افتد، به گل‌هایش اضافه می‌کند ولی ما بعد از گلی که خوردیم، می‌توانستیم یکی، دو گل دیگر بزنیم. ما از این بابت خوشحالیم که تیمی درست کردیم که همیشه نسبت به آن امیدواریم. این نکته بسیار مهمی بود. البته از نظر آماری به آن‌ها تبریک می‌گویم و باید این موضوع را قبول کنیم.

سرمربی سپاهان افزود: متاسفانه ما در این زمین (نقش جهان) چند مصدوم دادیم. کومان، منصوری و حسینی را به خاطر مصدومیت از دست دادیم. نمی‌توانم راجع به این موضوع حرفی بزنم. فکر می‌کنم مصدومیت سیاوش یزدانی که به نظر همسترینگ بود به خاطر زمین بود. این زمین سم است. با همه این مسائل باید به فوتبال تبریک گفت که یک فوتبال خوب بود که چهار گل داشت و تعداد پاس بالا بود. یک جنگ خیلی خوب شاهد بودیم. یکسری اتفاق افتاد که خوب نبود و زیبایی فوتبال را تحت الشعاع قرار داد.

قلعه‌نویی درباره به هم خوردن تمرکز تیمش پس از دریافت دو گل از استقلال بیان کرد: من این موضوع را قبول دارم. به نظرم کاش داور آن صحنه پنالتی را می‌گرفت تا تمرکز تیمی ما به هم نمی‌ریخت. بعد از آن صحنه اتفاقات دیگری افتاد که داور به راحتی از آن گذشت.

شاید من اشتباه می‌کنم و باید فیلم را ببینیم ولی در صحنه مشکوک ما هم فکر می‌کنم خطا داخل محوطه جریمه بود که بیرون گرفته شد. ولی بعد از آن پنالتی که می‌توانست برای استقلال می‌گرفت ما بیشتر ضرر کردیم. ما نباید دروغ بگوییم. در هر صورت به هواداران دو تیم تبریک می‌گویم. فقط مشکل این بازی زمین بود.

در ادامه خبرنگاری ادعا کرد که اعتراض استقلالی‌ها پس از پنالتی‌ای که برایشان گرفته نشد، داور را تحت تاثیر قرار داد و سپس پنالتی سپاهان هم که داخل محوطه جریمه بود، سوخت. این خبرنگار همچنین مدعی شد که به چند بازیکن استقلال هم باید کارت‌هایی داده می‌شد. سرمربی سپاهان راجع به داوری و بیانیه استقلال بلافاصله پس از پایان بازی گفت: ما نمی‌خواهیم وارد این بازی‌ها شویم.

آن‌ها قبل بازی هم این کار را شروع کردند. یک چیزی را بگویم که شاید هیچکس به آن توجه نکند. آن‌ها وقتی گل زدند، خصوصا گل دوم، یکی از بازیکنان سپاهان که به تیم استقلال رفت چه حرکتی نشان داد ولی امید نورافکن وقتی گل زد رفت و معذرت خواهی کرد. رفتارها را می‌بینید؟ این برگ برنده ماست.

ان‌شاءالله استقلال راجع به رفتارهای خودشان هم بیانیه بدهند. آن‌ها حرکات خیلی بدی کردند که ان‌شاءالله خودشان ببینند. ما به حریفمان احترام گذاشتیم ولی رفتار چند بازیکن آن‌ها اصلا خوب نبود. امیدوارم باشگاه استقلال که از نظر فرهنگی زبان‌زد است مانند سپاهان، راجع به این مسائل هم بیانیه بدهند.

قلعه‌نویی درباره برنامه فشرده سپاهان در ادامه لیگ تصریح کرد: این شرایط برای همه تیم‌ها وجود دارد. تیمی که بخواهد نتیجه بگیرد باید در همه بازی‌ها خوب عمل کند. مطلب مهم دیگری هم وجود دارد. این که در نیم فصل دوم ۹ بازی در اصفهان داریم که می‌تواند برگ برنده ما باشد.

من به تیمم افتخار می‌کنم. تیمی که به هر دلیلی دو گل می‌خورد بلافاصله بعد از تغییر تاکتیک موقعیت‌های خوبی ایجاد کردیم. مثلا حسینی ضربه علی قربانی را خیلی خوب گرفت. بعد از آن هم امید نورافکن یک گل زد. به امید و بازیکنانم تبریک می‌گویم که بعد از گلی که زدند رفتند و عذرخواهی کردند.

این‌ها درس‌هایی است که در این بازی گرفتیم. چند بازیکن استقلال خیلی کارهای بدی کردند. پارسال هم همین کار را کردند و انگار این کارها در استقلال نهادینه شده است. نمی‌دانم دلیلش هم چیست. در هر صورت به آقای استراماچونی و بازیکنان خوبشان تبریک می‌گویم. این حرکت برگ برنده سپاهان است که مقابل هر تیمی می‌تواند برنامه تاکتیکی‌اش را دیکته کند.

سرمربی سپاهان در پایان درباره شرایط استقلال حاضر به صحبت کردن نشد و گفت: من راجع به استقلال صحبت نمی‌کنم. من راجع به این بازی استقلال صحبت می‌کنم که از نظر آماری بهتر از ما بودند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • امی

      غلت نکن امیزمافیاچی تاکی حالم ازت قیافه ت بهم میخوره جانشین مارک‌ ویلموتس میشی

    • بدون نام

      امیر لابی باز زیاد خرف بزنی میگم مایلی کهن بیاد

    • بدون نام

      مافیا جلو استقلال حرفی واسه گفتن نداشتی اصلا

    • بدون نام

      برررررررو مافیای فوتبال

    • ۴۴۴۴

      تو اصلا عالی خخخخ شرت کم انشالله از استقلال

    • بدون نام

      ای حروم لقمه....
      چراالعان راجب فوتبال مهندسی صحبت نمیکنی؟؟؟.
      چون به نفعته هیچی نمیگی؟؟؟

    • بدون نام

      خصونت و غرض ورزی زاهدی فر نسبت به استقلال بر کسی پوشیده نیست.
      خدا جای حق نشسته.
      وجدان بهترین محکمه برای انسان است.

    • بدون نام

      گروهبان گارسیا

    • بدون نام

      مافیای حکومتی و مافیای فدراسیون به جون هم افتادن خخخخخ

    • بدون نام

      واقعا امروز متوجه شدیم که قلعه نویی مافیای قدرتمندی داره هر طوری شده عده ای را جذب سیستم خودش میکنه مثلا خوشحالی بعد گل نورافکن با او . در حالی ک بازیکنان دیگر سرخ آبی هیچوقت اینقد شادی نکردن

    • بدون نام

      حالا خداوکیلی مصاحبه قلعه نویی رو بزارین کنار مصاحبه استراماچونی ببینید دوتامربی چطور فرهنگی دارن اخرش بازی رو که با شانس واقبال وکمک داور مساوی کرد داور رو مقصر کردددرحالی که اگه داور نبود تیمش مثل تراکتور چهارتایی میشد

    • بدون نام

      الحق که مافیا استی فوتبال ایران به گند کشیدی حق استقلال ضایع شد من بحیث یک پرسپولیسی میگویم صد در صد حق استقلال ضایع شد مافیای کثیف فوتبال ایران امیر قعله نوی

    • دزفــــول.بخــــتیاری

      خفه شو الدنگ ، اصن چی داری تو ؟ چیه تاکتیکت ؟ بجز زدن زیر توپ چی داری ؟ مگه بجز سانتر و اوت دستی چی داری ؟ خیلی پر رویی ، زدی اون ورتر از سنگ پای قزوین

    • آنتی کیسه

      تو افسانه ها نقل شده گرگها شب موقع خواب روبرو هم میخوابن یه پلکشون هم بازه تا یه وقت به همدیگه حمله نکنن حکایت کیسه و شله زرده !!!!

      قبل از بازی جفت تیمها دنبال فوتبال پاک بودن اما پشت پرده حسابی فعال بودن یکی یه پنالتی کردن تو پاچه هم دیگه اما آخرش یر به یر شدن زور سوگولی وزیر به رییس مافیا نرسید .

    • بدون نام

      دوقطب اصلی مافیا وتبانی فوتبال پته همو رو آب میریزن

    • بدون نام

      عارف غلامی بی ادب

    • بدون نام

      دو تا تيم مافيايي به جون هم افتادند

    • بدون نام

      صحنه مربوط به شما رو همه کارشناسا گفتن بیرون محوطه بود و صحنه مربوط به هند بازیکن شما که روشن‌تر از روز!

    • بدون نام

      اقای قلعه نوعی شما درسته زحماتی زیادی کشیدی برای استقلال ولی چه تاکتیکی خوندی امروز اتوبوس چیده بودی

    • بدون نام

      سپاهان 5 گل باید می خورد ، چی می گی، فازت چیه

    • بدون نام

      یکم بهم نون قرض بدید قاب بندهای مافییایی

    • علی

      فقط خفه شو یکی به نعل میزنه یکی به میخ بدبخت اگه پنالتی رو میگرفت که باخته بودی مافیا

    • بدون نام

      اگرنورافکن اون حرکت راانجام داددرمکتب استقلال پرورش داده شده

    • هیس شش تایی ها فریادنمیزنند

      نامردهاپته همومیریزند رواب حالا معلوم میشه نتایج لیگ چطوری مهندسی میشه بازی کیسه باپارس جنوبی حالاهم این بازی لجن زار

    • م

      فقط میخوام بدونم ساقی اون خبرنکاره کی بوده بهش بفهمونید قوانین فوتبالو پنالتی و خطا زمانی گرفته میشه ک لحظه ای ک خطا انفاق افتاده ن زمانی ک بازیکن خودشو میندازه خوبه همه کارشناسا تصمیم داورو درست دونستن شله زردن دیگه

    • بدون نام

      ادامه بازي هارو نميشه پيش بيني كردولي انصافا استراماچوني تيم خوبي ساخته يه ميني كي روش پرتقاليه

    • بدون نام

      امار چیه سوسکتون کرده بودند من بعنوان یک استقلالی دلم بحالتون میسوخت خخخخخخخخ

    • بدون نام

      بازهم قلعه نوعی،بازهم از اون دست مصاحبه ها،بازهم فرار رو به جلو، مردحسابی اگر می باختی هم همینجوری مصاحبه می کردی؟ تو دیگه دستت خیلی وقته واسه تمامی استقلالیها رو شده! واقعاً تو استقلال سالها بازی کردی؟واقعاً متاسفم.

    • بدون نام

      آقای قلعه نوعی به برکت وجود باشگاه استقلال و بازی که دراین تیم کردی شاید از لحاظ بار فنی چیزی تو چنته داشته باشی البته جلوی استقلال چرا که مقابل پرسپولیس عمدتاً بازنده بودی ولی از نظر اخلاقی و رفتار ورزشی واقعاً برات متاسفم با این مصاحبه های حال بهم زن.

    • بدون نام

      من یه استقلالی ام ولی خدای خیلی مافیا هستی امیر قلعه نوعی

    • بدون نام

      استرا یاد بگیر
      همیشه تا آخر بازی قائدی را در زمین نگهدار

    • بدون نام

      استرا یاد بگیر
      همیشه تا آخر بازی قائدی را در زمین نگهدار

    • بدون نام

      استرا یاد بگیر
      همیشه تا آخر بازی قائدی را در زمین نگهدار

    • الف ب

      آشغال، کثافت، لوم پهن
      آشایانی خوب چیزی گفت
      مافیا داری و گرنه هیچ غلطی نمی تونی بکنی
      تو و فتح الله زاده پدر استقلال درآوردی

    • بدون نام

      باند مافیا فوتبال چرا خجالت نمیکشی گی بیانه داد سپاهان یا استقلال چرا بازیکن خودت را نمی گی بعد از گل چه شادی میکرد خوب شماها مافیای فوتبال هستی با تمام امکانات داوری فدارسیون‌بازیکن پول هنگفت در صورتی که استقلال زمین تمرین نداره پول بازیکن را نداده

    • بدون نام

      دمت گرم امیر مافیا.

    • استقلال کبیر ⭐⭐. چهارفینال آسیا و دوقهرمانی. لنگ موز خور آسیا

      نود دقیقه تو قوطی بودی مقابل استقلال کاملا یه تیم معمولی بودی. استقلالیا توزمین اعتراض کردن ب فساد ب اون پنالتی واضح و مسلمی ک داور نگرفت. اعتراض کردن ب مافیای کثیفی ک چندین ساله استقلالو ول نمیکنن

    • استقلال کبیر ⭐⭐. چهارفینال آسیا و دوقهرمانی. لنگ موز خور آسیا

      میشد داوران گلهای سالمشو مردود میکردن و پنالتیاشو نمیگرفتن پارسال توپنج بازی ک اس اس مساوی کرد پنج گل صحیحشو داوران تو پنج بازی مردود کردن. امسال هم همینه. پنالتی به اون واضحی رو نگرفت. شک نکنید از بیرون به داور گفتن . بهترین تیم لیگ اس اسه

    • بدون نام

      من پرسپولیسی و نه استقلالی ام، اما امروز کار داور بسیار ناپسند بود اینکه تعداد زیادی از طرفداران دو تیم به اقای قلعه نویی می گویند مافیای داور باور کردنش بسیار سخت بود اما امروز به واضح دیدیم که این داور عمدا واگاهانه چه اشتباهی کرد. احتمالا این داور مشکل دارد با احترام کنارش بگذارند.

    • نفس فقط ss

      شک ندارم همه ملت ایران حتی پرسمولیسیا هم از. ابن بازی لذت بردن واقعا اس اس فراتر از آسیا با زی میکن و کر ده... کاش میبریم ولی یطرفش آمیز خان بوده فدایی سرش

    • بدون نام

      آقای قلعه نویی تو مصاحبه بعد از بازی با استقلال ، دقت کنید اصلا بار فنی نداره یکی به تخته میزنه یکی به نعل میگه پنالتی مارو داور نگرفت سوخت ولی ایکاش داور پنالتی استقلال رو میگرفت !!!! واقعا شما راست میگی نه ؟ هیچ کجای دنیا یه سرمربی هیچوقت هم برد خودش وهم برد تیم مقابل رو نمیخواهد !!!!! حالا ایشون دنبال چیه خدا میدونه .

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج