جاباما
۹۳۴۵۴۰
۴ نظر
۵۰۱۱
۴ نظر
۵۰۱۱
پ

کیهان: مواضع اخیر موسوی و کروبی غرض‌ورزانه بود

مواضع منتشره به نام سه تن از سران فتنه۸۸ و به بهانه اغتشاشات بنزینی، بار دیگر از رفتار توأم با غرض‌ورزی و بی‌اختیاری آنها خبر می‌دهد.

روزنامه کیهان نوشت: مواضع منتشره به نام سه تن از سران فتنه۸۸ و به بهانه اغتشاشات بنزینی، بار دیگر از رفتار توأم با غرض‌ورزی و بی‌اختیاری آنها خبر می‌دهد.

خاتمی، موسوی و کروبی اخیراً در اظهارنظرهایی، ضمن تبرئه و توجیه جنایت‌ها و شرارت‌های انجام گرفته از سوی شبکه سازمان یافته ضد انقلاب و اشرار مسلح، و بی‌آنکه انتقادی را متوجه دولت به عنوان طراح و مجری گران کردن و سهمیه‌بندی بنزین بکنند، تلاش کردند نظام را در موضع اتهام بنشانند و با همان ادبیات رسانه‌ها و محافل ضدانقلاب شبهه‌پراکنی کنند.

موسوی در این زمینه با کتمان جنایت‌های اشرار و تروریست‌ها در آدم‌کشی، آتش‌زدن پمپ‌بنزین‌ها و بانک‌ها و اموال عمومی و خصوصی، حمله به مساجد و حسینیه‌ها و آتش زدن قرآن، و حمله به عابران و رهگذران بی‌گناه، ماجرای اخیر را به کشتار شاه در میدان ژاله تشبیه کرد(!!) و تیتر یک رسانه‌های وابسته به MI۶ و سیا شد که همواره ابزار کودتا و سرکوب بوده‌اند. به عنوان مثال، سایت شبکه دولتی انگلیس در حالی موضع موسوی را تیتر نخست خود کرد که بی‌سیم کودتای ۲۸ مرداد ۳۲ بود و به مدت ۲۵ سال دیگر، اختناق محمدرضا پهلوی را به ملت ایران تحمیل کرد.

خاتمی نیز در اظهارنظر مشابهی، جانب جنایتکاران آشوب‌طلب و وابسته به گروهک‌ها را در حوادث اخیر گرفته و نظام را تلویحاً متهم به خشونت و سرکوب کرد.

همچنین مشابه موسوی، بیانیه‌ای هم به نام کروبی از سوی رسانه‌های ضدانقلاب منتشر شده که ادبیات آن، به ادبیات موسوی و خاتمی نزدیک و شبیه است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • روشن

      ومواضع شماکارکنان کیهان پاچه خواری است

      پاسخ ها

      • bsaa

        آخ بوی دماغ سوخته میاد بوی کیهان بلند شده
        نمیتونه واقعیت خبر را بنویسه

    • روشن

      چراارسال نکردیدوسانسورکردیدمگرقراره روزنامه نگارشخصیت شناسی ویاکارشناسی کنه مسعولین میدونندوموسوی وکروبی این میان کیهان چکاره است

    • مهدی

      کیهان بابا دست بردار از این اراجیف، مردم عاقل و بالغ و با هوش هستند، شما در دل مردم جائی ندارید.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج