۹۳۴۸۳۴
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

عطایی: والیبال ایران قطعاً به المپیک صعود می‌کند

سرمربی تیم والیبال کاله گفت: والیبال ایران قطعاً می‌تواند به المپیک صعود کند، چون تیم های آسیایی تهدیدی برای ما نیستند.

خبرگزاری فارس: بهروز عطایی پس از شکست ۳ بر یک تیمش مقابل مقابل سایپا در هفته دهم رقابت های لیگ برتر باشگاه های کشور اظهار داشت: به تیم سایپا تبریک می‌گویم؛ آنها مستحق پیروزی بودند. سایپا از ست دوم در دریافت اول عملکرد بسیار خوبی داشت و پاسور آنها به خوبی تغذیه شد.

وی ادامه داد: در لحظاتی از بازی مهاجمان ما عملکرد خوبی نداشتند و به خوبی توسط حریف کننترل شدند. بازی قشنگی بود، اما ما به اشتباهات خودمان باختیم. سایپا مستحق پیروزی بود، چون منظم تر از ما بازی کرد.

سرمربی تیم والیبال کاله درمورد تعطیلات ۵۰ روزه لیگ، خاطرنشان کرد: نمی‌دانم باید چه کنم؟ فکر می‌کنم تیم ملی و المپیک در اولویت است، اما باشگاه ها نباید فراموش شوند. امیدوارم راهکاری پیدا کنم که در طول این ۵۰ روز بتوانم تیمم را آماده نگه دارم. قطعاً با شرایط غیرمتعارفی روبرو خواهیم شد. نگران روزهای بعد از انتخابی المپیک هستم.

عطایی افزود: شک ندارم تیم ملی ایران به المپیک صعود می کند، چون حریفان ما تهدیدی محسوب نمی شوند. باید به فکر بعد از انتخابی المپیک بود؛ اگر لیگ برتر به سال آینده کشیده شود یک نوع مشکلات ایجاد می شود و نمی‌توان تا آخر سال رقابت ها را تمام کرد. باید به یک جمع بندی منطقی رسید تا بهترین تصمیم گرفته شود.

وی گفت: باید به فکر المپیک هم بود، چون شک ندارم به راحتی به المپیک صعود خواهیم کرد. اگر درر المپیک نتیجه نگیریم باید روی آن بحث کرد، چون ما توان صعود به دور دوم المپیک را هم داریم. امیدوارم لیگ جریان عادی خود را حفظ کند. من مشکلی ندارم، چون نه برای قهرمانی می جنگم و نه برای ماندن در لیگ؛ تیم ما می خواهد در میانه های جدول بماند و قطعاً می‌ماند.

سرمربی تیم والیبال کاله اظهار داشت: تیم هایی که ملی پوشان زیادی دارند دچار مشکل خواهند شد. به نظر من می‌توان دو هفته هم مسابقات لیگ را ادامه داد؛ البته من فکر می‌کنم تصمیم گیری ها انجام شده و در جلسه فردا فقط تصمیم نهایی به باشگاه ها ابلاغ می شود. امیدوارم والیبال ایران به روزهای خوب بازگردد و تیم های باشگاهی هم دچار مشکل نشوند.

عطایی درخصوص استفاده از اسفندیار در پست پشت خط زن، تصریح کرد: در لحظاتی از بازی پشت خط زن های ما عملکرد خوبی نداشتند. در بازی های قبلی هم اینکار را کرده بودم؛ اینکه یک بازیکن دو پسته باشد نکته مثبتی است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج