جاباما
۹۳۴۹۱۱
۱ نظر
۵۰۰۷
۱ نظر
۵۰۰۷
پ

احتمال تقابلِ جذابِ دو ستاره در قسمت دوم جوکر

بردلی کوپر در صورت انتخاب می‌تواند شوالیه‌ تاریکی جذابی باشد به ویژه اگر قرار باشد لحن تلخ "جوکر" در قسمت بعدی حفظ شود

سی نما: یکی از مهم‌ترین پرسش‌های مخاطبین پس از تماشای "جوکر" (Joker) این بود که آیا "بتمن" در این دنیای جدید جایی دارد؟ در خود فیلم چندین بار به این شخصیت اشاره می‌شود: یک بار با نمایش ملاقات "آرتور فلک" و "بروس وین" جوان و شورشی که به قتل والدین بروس منجر می‌شود. درصورتی که دنباله‌ای برای "جوکر" ساخته شود، حضور این شخصیت غیرقابل اجتناب به نظر می‌رسد.

"هالیوود ریپورتر" هفته‌ی گذشته گزارش داد که دنباله‌ی "جوکر" قطعاً ساخته می‌شود، هر چند "تاد فیلیپس" و "واکین فینیکس" تاکنون این گزارش را تأیید نکرده‌اند. اما روز گذشته بعضی دیگر از منابع نزدیک به استودیوی برادران وارنر مدعی شدند که شخصیت "بتمن" بدون تردید در قسمت دوم "جوکر"، یا حتی قسمت سوم ظاهر خواهد شد، چرا که به نظر می‌رسد وارنرها قصد تولید سه‌گانه‌ی "جوکر" را داشته باشند. اما نکته‌ی جالب‌تر اینکه منابع می‌گویند استودیو "بردلی کوپر" را برای بازی در نقش "بتمن" در نظر دارد و او در فهرست فیلیپس در اولویت قرار دارد.

احتمال تقابلِ جذابِ دو ستاره در قسمت دوم جوکر

کوپر در صورت انتخاب می‌تواند "شوالیه‌ی تاریکی" جذابی باشد به ویژه اگر قرار باشد لحن تلخ "جوکر" در قسمت بعدی حفظ شود. با این حال، باید در نظر داشت که سن و سال او چندان منطبق بر دنیای فیلم نیست. "آرتور فلک" در سال ۱۹۴۶ به دنیا آمده و در قسمت اول "جوکر" ۳۵ ساله است. بازیگر نقش "بروس وین" جوان نیز ۹ سال دارد در حالی که کوپر ۴۴ ساله است. بنابراین روشن است که او انتخاب مناسبی از این حیث نخواهد بود.

اما به نظر می‌رسد که استودیو از این جهت نگران نیست چرا که کوپر جوان‌تر از فینیکس می‌نمایاند، هر چند که اختلاف سنی آن‌ها زیاد نیست. از این گذشته، در فیلم "هابز و شا" شخصیت‌های دکارد و هتی در کودکی سنی نزدیک به هم دارند، اما پس از گذشت ۲۰ سال، "جیسون استاتهام" و "ونسا کربی" نقش آن دو را ایفا می‌کنند.

از سوی دیگر سهم "بتمن" از فیلم‌های بعدی "جوکر" مشخص نیست و استودیو و کارگردان ممکن است همچنان بر شخصیت "آرتور فلک" تمرکز کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • علی

      تو سریال گاتهام جوکر و بروس وین هم سن و سال بودند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج