جاباما
۹۳۵۶۴۴
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

لیونبرگ: کت و شلوار نپوشیدم چون لباسم در خشکشویی ماند!

فردی لیونبرگ به اولین پیروزی‌اش به عنوان سرمربی تیم فوتبال آرسنال می‌اندیشد.

خبرگزاری تسنیم: فردی لیونبرگ در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش مقابل برایتون در هفته پانزدهم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس بار دیگر از هدایت توپچی‌ها ابراز غرور کرد.

سرمربی تیم فوتبال آرسنال در این باره گفت: نشستن روی نیمکت آرسنال در ورزشگاه امارات لحظه بسیار غرورانگیزی است. روزی که برای اولین بار در تیم ملی به میدان رفتم، اولین بازی‌ام برای آرسنال و اولین بازی‌ به عنوان مربی آرسنال مقابل نوریچ احتمالا غرورانگیزترین لحظات عمرم بوده است.

لیونبرگ: کت و شلوار نپوشیدم چون لباسم در خشکشویی ماند!

در بازی با نوریچ کت و شلوار نپوشیده بودم چون همه چیز آنقدر سریع رخ داد که لباسم در خشک شویی ماند! از طرفی دیده‌ام همه مربیان کت و شلوار رسمی نمی‌پوشند. روزی بازی تصمیم می‌گیرم چه لباسی بپوشم.

او در ادامه افزود: به نظرم تنها راه عوض کردن جو حاکم بر ورزشگاه امارات، سبک بازی تیم و نمایش ماست. هواداران در بازی نوریچ فوق العاده بودند.حس کردم هرچه ما بهتر بازی کنیم، هوادار انرژی بیشتری می‌گیرد. بر بازی مسلط بودیم و هواداران از این قضیه لذت می‌بردند. البته آنها هنگامی که عقب بودیم هم حمایت خوبی داشتند. در امارات انتظار چیزی دیگر غیر از پیروزی از ما وجود ندارد.

مهم نیست چه کسی مربی باشد. راه تغییر عقیده هواداران در امارات، بهبود کیفیت بازی تیم است.از نظر من انتقادات از خط دفاعی آرسنال منصفانه نیست چون بازیکنانم تلاششان را برای دفاع خوب به کار می‌بندند. البته می‌توان بازیکنان متفاوتی در ترکیب گذاشت. برنامه‌ای داشتیم و تلاش کردیم اجرایش کنیم.

باید به دنبال راه حل باشیم. اگر بازیکنان، فوق سریع نباشند و شما همین را از آنها بخواهید، طبعا برایشان مشکل خواهد بود. در مقابل نوریچ هم گل‌های تاکتیکی نخوردیم و حریف با تکیه بر جنگندگی و دوندگی توانست موقعیت خلق کند. باید جلوی این مساله را بگیریم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج