۹۳۶۱۲۵
۱ نظر
۵۰۰۳
۱ نظر
۵۰۰۳
پ

آمار تقابل‌های رحمتی و استقلال در آزادی

شماره یک و کاپیتان سابق استقلال در اغلب این بازی‌ها ناکام بوده و هرگز موفق نشده در ورزشگاه آزادی مقابل آبی‌ها برد و موفقیت اش را جشن بگیرد.

ایلنا: مهدی رحمتی بعدازاینکه در پایان لیگ ششم از استقلال جدا شد و پیراهن آبی را از تن خارج کرد، در دوره‌های مختلف لیگ برتر با ۳ تیم مختلف ۱۰ بار مقابل تیم سابق اش ایستاد. جالب اینکه شماره یک و کاپیتان سابق استقلال در اغلب این بازی‌ها ناکام بوده و هرگز موفق نشده در ورزشگاه آزادی مقابل آبی‌ها برد و موفقیت اش را جشن بگیرد.

رحمتی در لیگ‌های هفتم و هشتم یا لباس مس کرمان، نهم و دهم با پیراهن سپاهان و لیگ چهاردهم با پیکان برابر استقلال قرار گرفت که حاصل آن ۵ شکست، ۲ تساوی و ۳ پیروزی بود.آمارها می‌گوید رحمتی دست‌کم در ورزشگاه آزادی سد محکم و نفوذناپذیری مقابل استقلال و هم‌تیمی‌های سابق اش نیست و در تقابل یازدهم هم می‌شود او و هم‌تیمی‌هایش را دست‌خالی از ورزشگاه ۱۰۰ هزارنفری دست‌خالی روانه کرد.

13 گل در 10 بازی

رحمتی در ۱۰ بازی که در لیگ برابر تیم سابق خودش انجام داده ۱۳ گل دریافت کرده است. او یک گل درمجموع بازی رفت‌وبرگشت لیگ هفتم، ۲ گل درمجموع بازی رفت‌وبرگشت لیگ هشتم، یک گل درمجموع بازی رفت‌وبرگشت لیگ نهم، ۵ گل درمجموع بازی رفت‌وبرگشت لیگ دهم و سرانجام ۴ گل درمجموع بازی رفت‌وبرگشت لیگ چهاردهم از استقلال خورده است که مجموع آن به عدد ۱۳ می‌رسد. ۱۱بازیکن این تعداد گل را به ثمر رساندند که یکی از آن‌ها گل به خودی رضا عنایتی مهاجم وقت سپاهان بود. سجاد شهباززاده(۲گل)، میلاد میداوودی( ۲گل)، خسرو حیدری،مهدی کریمیان،حمید شفیعی،آرش برهانی،حسین کاظمی،امیدرضا روانخواه، فرهاد مجیدی و مهدی سید صالحی بازیکنان استقلال هستند که در ۱۰ بازی انجام‌شده دروازه گلر سابق آبی‌ها را باز کردند.

میداوودی شماره ۱۰ سابق آبی‌ها تنها بازیکنی از استقلال است که در یک بازی موفق شده ۲ مرتبه دروازه رحمتی را باز کند.در بازی پنج‌شنبه بازیکنانی چون مهدی قائدی شماره ۱۰ جدید آبی‌ها، وریا غفوری، شیخ دیاباته،میلیچ و علی کریمی این شانس را دارند که به این لیست اضافه شوند و زننده گل چهاردهم و گل‌های بعدی به گلر سابق استقلال باشند.

بدون کلین شیت در آزادی

در ۱۰ بازی که رحمتی مقابل استقلال قرارگرفته است فقط ۳ بار موفق به کلین شیت و بسته نگه‌داشتن دروازه‌اش شده است و در ۷ بازی دیگر نتوانسته قفل دروازه را بسته نگه دارد.جالب اینکه در ۵ بازی که در ورزشگاه آزادی برگزارشده رحمتی هیچ کلین شیت ثبت‌شده برابر تیم سابق اش ندارد و درمجموع ۹ گل دریافت کرده است که ۴ مرتبه آن در یک بازی بود! حالا باید دید این موضوع در بازی روز پنج‌شنبه هم ادامه خواهد داشت یا رحمتی می‌تواند اولین کلین شیت خودش را آن‌ها مقابل بهترین خط حمله لیگ نوزدهم و یکی از بهترین استقلال سال‌های اخیر ثبت کند؟!

در آزادی رنگ برد را ندیده

مهدی رحمتی تاکنون دربازی‌های لیگ برتر ۵ مرتبه در ورزشگاه آزادی مقابل تیم سابق اش ایستاده است که در هیچ‌کدام موفق نشده پیروز شود یا حتی کلین شیت کند.۴ شکست با نتایج یک ۲ بر یک، یک‌بر صفر،۴ بر ۳ و یک‌بر صفر و یک تساوی یک‌بریک عملکرد رحمتی برابر استقلال بعد از جدایی از این تیم است.حالا برای ششمین بار قرار است او برابر استقلال در آزادی قرار بگیرد. آن‌هم استقلالی که از تمام دوره‌های گذشته ترسناک‌تر و خطرناک‌تر به نظر می‌رسد! از آن‌طرف آمار رحمتی در مقابل تیم سابق اش در۵ بازی که میزبان استقلال بودند خوب است. ۳ برد، ۱ مساوی و یک شکست و ثبت ۳ کلین شیت!

استرا به مظلومی و قلعه‌نویی می‌رسد؟

رحمتی بدترین عملکرد مقابل تیم سابق اش را در لیگ پانزدهم و برابر پرویز مظلومی و شاگردانش داشت که بالباس سپاهان ۴ گل در آزادی دریافت کرد. در لیگ چهاردهم هم او با پیکان در ورزشگاه تختی تهران ۳ گل از امیر قلعه‌نویی و شاگردانش خورد و یک بازی حیثیتی و مهم را باخت. این بار هم او برای قرار گرفتن برابر استقلال انگیزه‌های زیادی دارد. باید دید استراماچونی و شاگردانش می‌توانند به‌اندازه تیم‌های سوبله چوبله و ژنرال و حتی بیشتر از آن‌ها به رحمتی گل بزنند یا نه؟

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مهدی خان

      رحمتی عشقه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج