۹۳۶۴۲۸
۲ نظر
۵۰۰۴
۲ نظر
۵۰۰۴
پ

روایت ریابکوف از طرح تغییر کاربری فردو

معاون وزیر امور خارجه روسیه اعلام کرد: روسیه از اجرای طرح تغییر کاربری سایت هسته‌ای فردو در ایران چشم پوشی و صرف نظر نمی‌کند و این طرح را متوقف نکرده بلکه به تعلیق درآورده است.

خبرگزاری مهر به نقل از تاس: «سرگئی ریابکوف» معاون وزیر خارجه روسیه گفت: ما از اجرای طرح تغییر کاربری سایت فردو چشم‌پوشی نمی‌کنیم اما تاثیرات تحریم‌های آمریکا بر این طرح را مورد تجزیه و تحلیل قرار می‌دهیم. کار تغییر کاربری سایت فردو به تعلیق در آمده اما متوقف نشده است.

ریابکوف افزود: ما گفته‌ایم و باز هم می‌گوییم که نیاز به تجزیه و تحلیل اوضاع و بررسی اظهارات طرف آمریکایی داریم که گفته از روز ۱۵ ماه دسامبر این مرکز را مورد تدابیر تحریمی قرار خواهد داد. بنابراین ما نیاز به مدت زمانی داریم تا امکان اینکه در این وضعیت چکار می‌توان کرد و پیامدهای منفی بالقوه این تدابیر آمریکا چیست را بررسی کنیم اما این به آن معنا نیست که ما از این طرح صرف نظر خواهیم کرد و در این مورد در نشست (برجام در وین) اعلام نظر خواهیم کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ZAPATA_70

      يعني واقعا فکر ميکنيد روس ها اجازه ميدن بغل گوششون بمب اتم بسازيد؟ بخدا امريکا هم بزاره روس نميزاره چون در ايران عامه مردم روس و انگليس رو دشمن ميدونن

    • نظر به تیتر خبر :

      پول میخواد مثل بوشهر که 500 میلیارد دلار تمام کرد و اگر امریکا زیاد فشار براش بیاره در پشت پرده ایران را خواهد فروخت .دولت بنزین را زیاد کرد اولین ضربه را خودش میبینه اینکه اقتصاد ما از حامل انرژی تاثیر پذیر است .وقتی بیشتر اقتصاد دولتی باشه که در ایران اینطوره بیشترین ضرر را دولت میبینه.و کسانی که درآمد ندارن آسیب میبیند چون چیزی برای گران کردن ندارند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج