جاباما
۹۳۶۵۶۷
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

کلوپ: مانه هر سال بهتر می‌شود

یورگن کلوپ ادعاهای موجود درباره بی‌رقیب بودن لیورپول در لیگ برتر انگلیس را رد کرد.

خبرگزاری تسنیم: یورگن کلوپ در کنفرانس خبری بیش از بازی تیمش مقابل بورنموث در هفته شانزدهم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس ادعا کرد قرمزها هنوز تا قهرمانی در لیگ داخلی فاصله دارند.

سرمربی تیم فوتبال لیورپول در این باره گفت: بابت اخراج مارکو سیلوا از سرمربیگری اورتون متاسفم و او را درک می‌کنم چون من هم در انگلیس کار می‌کنم. همان طور که همه می‌دانیم، اورتون باشگاهی جاه‌طلب با تاریخی بزرگ است. مطمئنم وضعیت فعلی اورتون فقط تقصیر سیلوا نیست.

پس از بازی لیورپول و اورتون، واقعا فرصت این را نداشتم تا با او صحبت کنم. روز چهارشنبه، تیم واقعا برابر اورتون خوب بازی کرد و شکی به کیفیت بازیکنانم نداشتم. بازیکنان در تمرینات، تلاش زیادی از خود نشان دادند. در چنین شرایطی، همه بازیکنان در فرمی خوب هستند. از نمایش خوب شاگردانم برابر اورتون راضی هستم و این نمایش خوب، نشانه خوبی برای ماست.

این سرمربی آلمانی درباره احتمال استفاده از سیستم چرخشی و سختی دیدار با بورنموث افزود: باید ببینیم چگونه می‌توانیم از سایر بازیکنان در چنین مسابقاتی استفاده کنیم. دیدار برابر بورنموث سخت و طاقت‌فرسا خواهد بود. بورنموث از شرایط فعلی خود راضی نیست و باید برای شکست دادن آن‌ها بیشتر تلاش کنیم.

وقتی اکنون در جایگاه خوبی قرار داشته باشیم، عده‌ای خیلی زود جشن می‌گیرند و عده‌ای نیز امیدوارند شکست بخوریم. اکنون فقط باید تلاش کنیم تا بورنموث را شکست دهیم. به کریسمس فکر نمی‌کنم و نگران این نیستم چه تیمی در کریسمس صدرنشین باشد. از نظر فشردگی مسابقات در شرایط سختی هستیم اما باید با آن کنار بیاییم.

سرمربی لیورپول درباره سادیو مانه ادامه داد: داشتن ۳ بازیکن در ۵ نفر برتر فرانس فوتبال خیلی خوب است چون فصل خیلی خوبی داشتیم. سادیو مانه فرم خیلی خوبی دارد و این خیلی مهم است. هرسال سادیو بهتر از قبل می‌شود. فرانکو بارسی هم از فن دایک تمجید کرده است. مثل این است که یک پادشاه، تاجش را بر سر شما بگذارد! سادیو به قدری فرم خوبی دارد که می‌تواند سال آینده رتبه بهتری در جدول توپ طلا داشته باشد.

اوریگی به طرزی باورنکردنی، بازیکن مهمی برای لیورپول است. واقعا خوشحالم که روبرتو مارتینس، عملکرد او را دیده است. وقتی اوریگی به تیم ملی بلژیک می‌رود، اصلا بازی نمی‌کند اما او باید اعتماد به نفس داشته باشد و همه می‌دانند چه کارهایی می‌تواند انجام دهد. دیووک با گلزنی توانست اهمیت بالایش در بازی‌های بزرگ را ثابت کند.

گل اول او مقابل اورتون بسیار عالی و گل سوم او در سطح کلاس جهانی بود. وقتی برای استراحت نداریم، با این حال باید سعی کنیم به برخی بازیکنان استراحت دهیم تا بعضی از بازیکنان دیگر فرصت بازی داشته باشند.فصل گذشته فرصت انجام ۳۰ تغییر در ماه دسامبر را نداشتیم اما الان با برنامه فشرده بازی‌ها وقت این تغییرات فرا رسیده است. فوتبال واقعی، پلی استیشن و فیفا نیست که بازیکنان به استراحت نیاز نداشته باشند.

قطعا تغییراتی را اعمال خواهیم کرد. همه بازیکنان اکنون آماده هستند و مصدومی نداریم. بازی جام اتحادیه مقابل استون‌ویلا فرصتی عالی برای بازیکنان جوان لیورپول است. بازیکنان جوان ما در جوی عالی بازی خواهند کرد و این یک گام برای رشد بیشتر آن‌هاست. بازیکنان جوان برای پیروزی بر استون ویلا تلاش خواهند کرد. به چند تکه کردن ترکیب اصلی تیم برای حضور در این ۲ تورنمنت فکر نکردم.

خوشحالم که هری ویلسون نمی‌تواند مقابل ما بازی کند. هر ضربه آزاد او یک فرصت مسلم برای تیمش است. ویلسون به بورنموث رفت تا پیشرفت کند و در این راستا گام‌های مهمی برداشته است. او گل‌های مهمی زده و این برایش خوب است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج