جاباما
۹۳۶۷۳۷
۸ نظر
۵۰۰۴
۸ نظر
۵۰۰۴
پ

حلالی: اخراج دنیزلی درست نبود

پیشکسوت فوتبال تبریز گفت: کسانی که بضاعت مالی دارند در فوتبال نگرشی مثل کشورهای عربی دارند و این اصلاً خوب نیست.

خبرگزاری فارس: اسماعیل حلالی در خصوص اخراج مصطفی دنیزلی از تراکتور اظهار داشت: خیلی در جریان این تغییرات نیستم، اما با شناختی که از فوتبال تبریز دارم باید بگویم که شرایط خوب نیست و به نظرم باید به دنیزلی فرصت می‌دادند.

حتی یک نیم‌فصل هم به او فرصت داده نشد و این درحالی است که مسؤولان باشگاه همواره می‌گفتند که هیچ مشکلی بین ما وجود ندارد، اما این تغییر و تحول نشان می‌دهد تنش‌هایی بین آنها وجود داشته است. طبیعتاً وقتی روی مربی فشار می‌آید، این موضوع به بازیکنان هم منتقل می‌شود و این مسئله باعث می‌شود که تیم نتایج خوبی نگیرد. روی دنیزلی فشار زیادی بوده است.

وی تصریح کرد: تیم‌های پرطرفدار در ایران معمولاً چنین شرایطی دارند و بعد از اینکه دو سه بازی نتیجه نمی‌گیرند، مدیران برای اینکه از زیر فشار دربیایند، مربی را تغییر می‌دهند. مسئله دیگر که برایم سؤال است چرا احد شیخ‌لاری باید جانشین دنیزلی باشد؟ او خیلی سال است که کار مربیگری نکرده و تصمیم درستی اتخاذ نشده است.

امیدوارم که جایگزین بهتری برای دنیزلی بیاورند. از این جهت می‌گویم آمدن شیخ لاری مناسب نیست، چرا که او چندین سال است مربیگری نکرده و از فضای فوتبال دور است. او قبلاً مربیگری کرده، اما سالهاست که در فضای مربیگری نبوده و به نظر من انتخاب او تصمیم درستی نیست.

پیشکسوت فوتبال تبریز درباره اینکه چرا فرصت بیشتری به دنیزلی داده نشد و به نظر می‌رسد مسؤولان باشگاه تفکر فوتبال ندارند، خاطرنشان کرد: کسانی که بضاعت مالی زیادی دارند در فوتبال نگرشی شبیه کشورهای عربی دارند و این اصلاً خوب نیست. باید کشورهای پیشرفته را الگو قرار دهیم و اینکه اینقدر زود دست به تغییرات بزنیم خوب نیست. یک مربی ۲۰ درصد در نتیجه‌گیری تیم تأثیر دارد و ۸۰ درصد دیگر به عوامل بیرونی، بازیکنان و مدیران ارتباط دارد. دیوار مربی از همه کوتاه‌تر است. تا کی قرار است اینطور باشد؟ یک زمان به خودمان می‌آییم و می‌بینیم که همه چیز خراب شده است.

حلالی تصریح کرد: دنیزلی شناخت خوبی از فوتبال دارد و مشکل تراکتور جای دیگری است. زمانی که تیم بسته می‌شد، شاهد بودیم که در یارگیری این تیم بالانس نبود. در خط جلوی زمین وضعیت تراکتور خیلی خوب است، اما در ساختار دفاعی اصلاً خوب نیست و می‌بینیم که هر توپی که روز دروازه می‌آید یک خطر ایجاد می‌کند. باید به مربی فرصت داده می‌شد که این ساختار درست شود. بخش اعظم مشکلات تراکتور از همین مشکلات دفاعی بود و باید این فرصت به دنیزلی داده می‌شد تا بتواند به وضعیت تیم رسیدگی کند.

وی با انتقاد از تصمیمات گرفته شده، گفت:‌ شیخ لاری سالها پیش مربیگری کرده آن هم در لیگ دسته اول و به همین دلیل باید بگویم تجربه کار در لیگ برتر را ندارد. تعویض مربی شاید یک شوک روحی به تیم بدهد، اما یک مربی برای اینکه ساختارش را القا کند نیاز به زمان دارد.

شاید تراکتور کمی از کورس مدعیان عقب افتاده، اما وضعیت این تیم خوب نیست. یکسری مربیان خارجی می‌آیند و اخراج می‌شوند و این باعث می‌شود کل پول خود را بگیرند. بعد هم می‌گویند فرصت کار کردن نداشتیم، اما این شرایط برای ما مناسب نیست. یک زمان در تراکتور بازیکن غیربومی نداشتیم؛ شاید آن زمان مدعی نبودیم، اما در تبریز به تیمی باج نمی‌دادیم و همه تیم‌ها در تبریز به مشکل می‌خوردند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ایرانی اصل

      تیمی که هرچه پیروپاتاله باین دلخوشی که ملی پوشن یابودنوجمع کرده که ازیک نیمه نای راه رفتن هم ندارن ازین بهترنمیشه.ضمن اینکه اصلا عنوانی مثل مدعی قهرمانی بودن به تریپش نمیخوره مگه اینکه اسمشوازتراختوربرگردونن مثلا به ژیان.

    • سرداران آبی

      آقای جلالی ... اسمال جون ... شما دیگ جرا؟؟ شما که خودت ترک زبانی و فوتبالت از تراکتور شروع کردی چرا این حرف را زدی؟؟؟
      قربونت تیم داره میر ه دسته یک با این مربی هنوزم میگی اخراج دنیزلی درست نبوده؟؟؟ بنطر ت تا کی باید منتظر دنیزلی نشست؟؟ تیمی که با اينهمه ستاره نتونه از پس شاهین اونم تو تبریز بر بیاد حتما باید تشویقشم کرد؟؟

    • سرداران آبی

      خیلی بد شد. ... واقعا واسه اون مربی که بعد از هر باخت بازم قول قهرمانی میداد ناراحت شدم آخه خیلی امیدوار بود به تیمش ولی مسولان. تراکتور عجله کردن ... اتفاقی نیوفتاده بود چرا اخراجش کردن؟؟ فصل دوم جبران میکرد. .. نهابتش میرفت دسته یک بازم برمبگشت

    • سرداران آبی

      خیلی بد شد. ... واقعا واسه اون مربی که بعد از هر باخت بازم قول قهرمانی میداد ناراحت شدم آخه خیلی امیدوار بود به تیمش ولی مسولان. تراکتور عجله کردن ... اتفاقی نیوفتاده بود چرا اخراجش کردن؟؟ فصل دوم جبران میکرد. .. نهابتش میرفت دسته یک بازم برمبگشت

    • سرداران آبی

      خدا بگم چکاره شیخ دیاباته کنه که گلزنی او تو تبریز عامل اصلی از هم پاشیدگی این تیم خوب شده بود...... آه و نفرین مردم تبریز دنبال شیخ که زد و مصطفی را آواره و تراکتور را بیچاره کرده

    • سرداران آبی

      خدا بگم چکاره شیخ دیاباته کنه که گلزنی او تو تبریز عامل اصلی از هم پاشیدگی این تیم خوب شده بود...... آه و نفرین مردم تبریز دنبال شیخ که زد و مصطفی را آواره و تراکتور را بیچاره کرده

    • محمدرضا هلاکویی

      سلام آقای حلالی.با ارادتی که به شما دارم عرض می کنم که تراکتور تیمی است که می خواهد قهرمان شود و تحمل رده هشتم را ندارد.کار در این تیم با هر مربی سخت است.آقایان قلعه نوعی گل محمدی نتوانستند در این تیم دوام بیاورند.آقای دایی هم قبول نکرد.به نفع خود دنیزلی بود که برود.یا علی مدد

    • پت پستچی

      پول بیت المال که چهاروز دیگرمثل پول های دیگرگندش درمیاید وزنوزی هم میرود کناردیگران

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج