جاباما
۹۳۶۸۳
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

انتقاد حاتمی‌کیا از نحوه برخورد با فیلم جنجالی

کارگردان فیلم آژانس شیشه‌ای، با انتقاد از نحوه برخورد با فیلم رستاخیر احمدرضا درویش گفت: ورود به این حوزه ریسک‌های خودش را دارد و فیلم رستاخیز در تک تک پلان هایش قصد قربت داشته است.

خبرگزاری مهر: ابراهیم حاتمی‌کیا شامگاه جمعه در اختتامیه دومین جشنواره فیلم فجر استان قم که در تالار شهید آوینی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم برگزار شد، در سخنانی اظهار داشت: در روزهای اخیر که توفیق شد در مراسم‌های مختلف حضور یابم بدون ذهنیت قبلی به صحنه آمدم.

وی گفت: از دست اندرکاران برگزاری جشنواره فیلم فجر در استان قم و همچنین از همه کسانی که با فیلم "چ" همراهی کردند تشکر می‌کنم.

کارگردان فیلم "چ" با اشاره به سخنان همسر شهید وصالی ابراز داشت: وقتی خانم وصالی احساس خود را اینگونه بیان کردند، خدا را شکر کردم که توانستم دل این همسر شهید را برای نقش اصغر وصالی جلب کنم و از خداوند می‌خواهم که مرا قدردان این حال و احوال قرار دهد.

وی عنوان کرد: من خود را جزئی از این مرز و بوم می‌دانم و به انقلاب اسلامی اعتقاد دارم، امروز جنگ تمام شده است و ما همچنان باید ارزش‌های دفاع مقدس را پاس بداریم.

وجدان عمومی جامعه به شیار ۱۴۳ واکنش نشان داد

حاتمی کیا همچنین در بخش دیگری از سخنان خود با تجلیل از فیلم شیار ۱۴۳ اظهار داشت: دیدیم که چگونه وجدان عمومی جامعه به این فیلم واکنش نشان داد.

وی ادامه داد: وقتی می‌خواستم فیلم "چ" را بسازم می‌دانستم که در حوزه‌ای وارد می‌شوم که باید افرادی همانند همسر شهید وصالی و یاران و همرزمان شهید چمران را راضی کند و ورود به این گونه کارها حساسیت‌های خاصی دارد.

فیلم رستاخیز در تک تک پلان هایش قصد قربت داشته است

کارگردان فیلم آژانس شیشه‌ای، با انتقاد از نحوه برخورد با فیلم رستاخیر احمدرضا درویش گفت: ورود به این حوزه ریسک‌های خودش را دارد و فیلم رستاخیز در تک تک پلان هایش قصد قربت داشته است.

وی تصریح کرد: نباید این مسیر به گونه‌ای سرکوب شود که دیگر کسی جرأت ورود به این عرصه را نداشته باشد.

امیدوارم رستاخیز اکران شود

حاتمی کیا افزود: باید یکدیگر را تحمل کنیم و شرایط را به گونه ای ایجاد کنیم که اجازه دهیم دیگران بیایند و در این عرصه برایمان فیلم بسازند.

کارگردان فیلم "چ" ، ابراز امیدواری کرد که فیلم رستاخیز با تغییراتی که آقای درویش در آن ایجاد می‌کند بتواند اکران بگیرد چرا که این پرواز نیازمند فرود است و باید به بهترین وجه بنشیند و در این خصوص نباید شاهد سقوط باشیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج