جاباما
۹۳۷۰۹۵
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

نویل: یادمان نرود که یونایتد بازیکن لازم دارد

گری نویل، اسطوره منچستریونایتد می‌گوید از پیروزی این تیم در دربی منچستر خوشحال است ولی این باعث نمی‌شود نیاز یونایتد به جذب بازیکن در ماه ژانویه نادیده گرفته شود.

ورزش سه: گری نویل، اسطوره منچستریونایتد و مدافع سابق این تیم بعد از پیروزی ۲-۱ دیشب این تیم مقابل منچسترسیتی در دربی شهر منچستر می‌گوید این پیروزی برای هواداران یونایتد امیدبخش و خوشحال‌کننده است ولی این خوشحالی نباید باعث شود که نیاز باشگاه به جذب بازیکن جدید در ماه ژانویه نادیده گرفته شود.

شاگردان اوله گنار سولسشر دیشب در خانه سیتی، استادیوم اتحاد، به لطف گل های راشفورد و مارسیال موفق شدند به شکلی غیرمنتظره منچسترسیتی را شکست دهند ولی یونایتد همچنان با صدرنشین لیگ برتر، لیورپول، هجده امتیاز و با تیم چهارم جدول، چلسی، پنج امتیاز فاصله دارد.

نویل که با پیراهن یونایتد ۴۰۰ بار به میدان رفته و یکی از اسطوره‌های این باشگاه است می‌گوید شیاطین سرخ برای بازگشت به روزهای پرافتخار خود بدون تردید نیاز به تقویت و بازیکن جدید دارند.

این اسطوره یونایتد در پایان بازی گفت:" وضعیت یونایتد در پنج شش سال گذشته دردناک بوده و بازیکنان تیم با انتقادهای زیادی مواجه بوده‌اند که البته حق‌شان بوده. بازی‌هایی مثل بازی با وستهام، استون‌ویلا و شفیلد برای یونایتد اصلا قابل قبول نیست. ولی این بازی نشان داد آنها می‌توانند چقدر خوب باشند. با اینکه هنوز ناهماهنگی‌هایی هست ولی این بازی به ما امید می‌دهد".

گری نویل در ادامه گفت:" این برد اعتماد به نفس تیم را بالا می‌برد ولی این واقعیت را تغییر نمی‌دهد که یونایتد در ماه ژانویه بازیکن لازم دارد. این تیم برای بهتر شدن به تجربه بیشتر نیاز دارد و این نیاز هم واقعا مبرم است. اسکات مک‌تومینای و فرد امروز عالی کار کردند ولی نمی‌توانند هر هفته همین نمایش را داشته باشند. این پیروزی به سولسشر کمی فرصت نفس کشیدن می‌دهد و به او ثابت می‌کند که می‌تواند در بازی‌های بزرگ هم پیروز شود".

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج