۹۳۷۴۲۳
۱۲ نظر
۵۰۰۸
۱۲ نظر
۵۰۰۸
پ

زاکانی: مجلس دهم در اختیار دولت است

عضو شورای مرکزی جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی گفت: مجلس فعلی را در اختیار دولت و در راستای اهداف آن دانست و افزود: باید مجلسی کارآمد و در راستای اهداف مردم تشکیل شود.

خبرگزاری مهر: عضو شورای مرکزی جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی گفت: مجلس فعلی را در اختیار دولت و در راستای اهداف آن دانست و افزود: باید مجلسی کارآمد و در راستای اهداف مردم تشکیل شود.

علی رضا زاکانی در نشست خبری بررسی و تحلیل واقعیت های افزایش قیمت بنزین که صبح امروز (دوشنبه) برگزار شد،گفت: ریشه مشکلات ایجاد شده در مسئله بنزین ناکارآمدی دولت است. دولت و مجلس درک درستی از مشکلات مردم ندارند و این ناکارآمدی، آسیب های بسیاری را به پیکره جامعه زده است.

مجلس و دولت باید از مردم عذرخواهی کنند

وی دولت فعلی را در طول تاریخ انقلاب ناکارآمدترین و بی تدبیر ترین دولت دانست و گفت: ناکارآمدی دولت و مجلس آسیب های فراوانی به مردم زده است ، من معتقدم باید دولت و مجلس از مردم عذر خواهی کنند.

نماینده سابق مجلس با اشاره به تصمیمات اتخاذ شده از سوی دولت،اظهار داشت: وقتی به تصمیمات اتخاذ شده از سوی دولت نگاه می کنیم، به این نتیجه می رسیم که دولت پیر و ناکارآمد است. این فاجعه بزرگ رخ داده اما آقای رییس جمهور در تبریز می خندند و می گوید از زمان سهمیه بندی خبر نداشته است.

مشکل کشور در ناکارآمدی دولت و مجلس است

زاکانی با بیان اینکه طرح دولت برای سهمیه بندی طرح ناقص و ناکارآمدی بود،افزود: مجلس فعلی تلاش خود را برای تغییر این طرح و توزیع عادلانه داشته باشد وگرنه، مجلس آینده قطعا طرحی را برای اصلاح آن و حل مشکلات مردم خواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه دولت خلاف منافع کشور و با بی تدبیری این اقدام را انجام داد،افزود: ما قطعا دولت را از دست آقای روحانی که کشور را با مشکلات فراوانی روبرو کرده خواهیم گرفت و آینده روشنی پیش روی ملت ایران است، مشکل کشور در مدیریت ناکارآمدی دولت و مجلس است.

مجلس فعلی در اختیار دولت است

نماینده دوره نهم مجلس، مجلس دهم را در اختیار دولت و در راستای اهداف آن دانست و افزود: باید مجلسی کارآمد و در راستای اهداف مردم تشکیل شود.

زاکانی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: کشور از خود باختگی برخی مسئولان و نمایندگان و عدم استفاده از کارشناسان و عدم درک درست از شرایط مردم رنج می‌برد، اینکه آقای زنگنه می‌گوید ما نمی‌توانیم بنزین را به مردم بدهیم که بفروشند و در مقابل این امتیاز از جانب ما داده می‌شود قابل توجیه نیست.

وی تصریح کرد: ما با یک دولت بی‌درد و با یک عدم شفافیت و دروغگویی از سوی دولت با مردم و نبود صداقت روبرو هستیم. بگذارید مردم زندگی کنند و انگشت در چشم مردم نکنید.

زاکانی با اشاره به سخنان سخنگوی دولت درباره اینکه ما می دانیم مردم مشکل دارند، افزود: آنکه مردم را ناامید می‌کند خود دولت است، دولتی‌ها با سهمیه بندی بنزین و سبد کالا و... چه کردند؟ ما امروز در کنار تحریم با یک تحریم داخلی از سوی دولت و بی‌تدبیری مسئولان روبرو هستیم.

نماینده سابق مجلس گفت: ما نیازمند یک جنبش مردمی از طریق صندوق رأی هستیم تا یک مجلس کارآمد شکل بگیرد تا وکیل ملت باشد نه دولت، ما امید داریم یک مجلس کارآمد شکل بگیرد تا دغدغه مردم را داشته باشد و بتواند درد مردم را درمان کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      آره حتمأ منتطر این جنبش مردمی باش

    • بدون نام

      میخوای همه کاره مجلس تو باش... به حال ملت دیگه فرق نمیکنه.. همه تون عین همین... دلتون واسه ماها نمیسوزه...

    • حمید ابن مصیب هاشمی

      مجلس هفتم رو فراموش کردین که چجوری دربست در اختيار دولت احمدی نژاد بود و بذر همه گرفتاری های امروز رو در اون دولت و مجلس همگی تون باهم کاشتین.....

    • بدون نام

      انشالله

    • محمد

      شما هم خودت یکی از اونایی. الکی شعار نده. مجالس قبلی رو هم که اکثرا" اصولگرایان بود دیده ایم. آب از سرچشمه گل آلود است.

    • حسینی

      دقیقا شما زیر پای این دولت مین کار گذاشتین
      لطفا اول شما جواب خرابکاریهای دولت هشتم و نهم رو بدین بعد مدعی بشید

    • بدون نام

      والله خودزاکانی هم اون موقعی که تومجلس بودش هیچ غلطی نکردش که بااومدن دوباره اش میخوان انجام بدن چه اونایی که بودن چه اونایی که میخوان بیان همشون ازدم بی عرضه هستند ودعواهاشون هیچ کدوم به نفع جامعه نیست بلکه بخاطرننشستن سرسفره های رنگین دزدی خودشون هستش

      بلکه سروصداشون فقط وفقط برسرتقسیم غنائم دزدی هاشون هستش

    • سامان رضایی

      بله درست میفرمایند اقای زاکانی همین الان ریس مجلس قلیباف انتخاب شده زاکانی ریس جمهور باباجان شماها را اصلا مردم قبول ندارند البته رای مردم محترم نیست هرکسی را دوست داشته باشند میبرند اما خشم مردم را ندیده اید هنوز یک عده دیکتاتور جمع شده نمیزارند ایران قدرت بگیرد

    • @

      آفرین آقای زاکانی

    • بدون نام

      تو خیلی بی تدبیر تری دروغگو,تو هزار رای بیشتر نداری

    • بدون نام

      دولت دربست دراختیار مجلس دهم هست دیدی دروغ گفتی زاکانی جون

    • مش رجب

      یکی از اهداف هاشمی وتیمش هماهنگ کردن مجلس ودولت روحانی بود که محقق شد حتی آنهایی که با شعار مستقل واصولگرا آمدند گرگ در پوستین گوسفند بودند؟!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج