۹۳۷۸۶۶
۴ نظر
۵۰۰۵
۴ نظر
۵۰۰۵
پ

کنایه واعظ آشتیانی به فتحی

واعظ آشتیانی که امروز به برنامه سلام صبح بخیر شبکه سوم سیما رفته بود به انتقاد از وضعیت ورزش ایران پرداخت و گفت آیا می‌توان به آن نمره قبولی داد؟

خبرآنلاین: مدیرعامل سابق استقلال درباره وضعیت ورزش و عملکرد مسعود سلطانی فر گفت: «اگر امروز بخواهیم به ورزش نمره بدهیم باید چه نمره ای بدهیم؟ آیا این کارنامه قابل دفاع است؟ ورزشمان را با توجه به شرایط و پتانسیل فعلی قابل دفاع نمی بینم. آیا از این دفاع کنیم که فرق بین نظارت و دخالت را نمی دانند؟ ای کاش این مرز را مشخص کنید.

موقعی می گفتیم در استقلال و پرسپولیس دخالت کنید به هر حال شما صاحب مجمع هستید اما معاون وزیر می آمد و می گفت ما دخالت نمی کنیم این باشگاه شما است! مگر فیفا است که نمی توانید در آن دفاع کنید؟ من ایمان دارم برخی هیات مدیره ها اصلا نمی دانند کدام تصمیمات در حیطه کاری شان هست یا خیر!»

او درباره نقش لابی در عرصه ورزش توضیح داد: «می توانیم این تعبیر را هم داشته باشیم. دخالت و نظارت دو واژه مجزا است و باید وزارت ورزش بداند چه اتفاقی در باشگاه ها می افتد. بودجه معنایی ندارد پاسخگویی و شفاف سازی مهم است و باید پاسخگو باشیم و شفاف سازی کنیم. آیا درباره شرایط امروز استقلال و پرسپولیس می دانیم چه فاکتورهایی جمع شده و تاثیرگذار بوده؟ چه کسانی از بیرون تحریک می کنند و چه کسانی از داخل چوب لای چرخ می گذارند؟ آیا مجمع واقعا برگزار می شود؟ چندی پیش اطلاعیه دو خطی دادند که مجمع برگزار می شود آیا این پاسخگویی و شفاف سازی است؟ باید بگویند این باشگاه اینقدر بدهکار است، اینقدر از مطالبات آن پرداخت شده، تا انتهای فصل اینقدر مانده که هزینه هایش را انجام بدهد و...»

آشتیانی با کنایه به فتحی مدیر مستعفی استقلال گفت: «استقلال مشکل مالی دارد بعد می گویند نیم فصل می خواهیم بازیکن خارجی بیاوریم! شما به بازیکن داخلی حقوق نمی دهید، قادر به انجام تعهد نسبت به بازیکن خارجی نیستید و مربی تان اینگونه می شود! آن وقت می خواهید بازیکن خارجی بیاورید؟ این موضوع نشان میدهد نه تنها نظارت و دخالتی وجود ندارد بلکه خودشان هم در این اتفاقات می توانند شریک و سهیم باشند.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      درودبرادرعالی گفتی،فتحی نه اینکه خودش الاغ تشریف داره فکرمیکنه مردم هم مثل خودشه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خیلی عالی بود نظرات واعظی با تمام عشق وعلاقه ای ک ب استقلال دارم واینکه استرا ماچونی مربی بسیار خوبی هستش ولی دیگه لیاقت سرمربی گری استقلال را ندارد خیلی بد موقع ب تیم خیانت کرد هیچ احترامی برای تیم و هواداران نگذاشت همانطور ک آقای واعظی فرمودند استرا ماجونی در آینده مثل سگ هاری میشود ک احترام هیچکس را ندارد باید مربی غیر از استرا بیاورند چون لیاقت مردم بسیار خوب و مهمانپذیر را ندارد
        همه بازیکنان در مصاحبه دیروز با پیکان از جمله کاپیتان وریا غفوری هم از حرکت زشت و زننده استرا ماچونی انتقاد بسیار خوبی کرد درود برتو کاپیتان

    • بدون نام

      دیگ به دیگ میگه روت سیاه، همتون سرتاپای یه کرباسین فقط وقتی بیرون گود هستید خوب لنگ میکنید

    • سعید "فولاد خوزستان"

      واقعا من متاسفم برای همه ی ایرانی های خودمون که زنده کش مرده پرست شدیم هرکی از سمتی کناره گیری کرده یا کنار گذاشته شده همش مردم حرمت شکنی میکنن و پشت سر اون حرف میزنن بابا اونم بنده خدا انسانه خانواده داره خدا خوشش نمیاد که اینجوری پشت سرش حرف بزنین یا چیزی بگین حالا هرچه بود بود دیگه شماها شورشو در اوردین من خودم طرف دار استقلال نیستم ولی برام شخص فرقی نداره شخصیت مهمه نباید حرمت شکنی کنیم اون انسانیت نداشت اقلا شما داشته باشین

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج