جاباما
۹۳۷۹۰۴
۳ نظر
۵۰۰۲
۳ نظر
۵۰۰۲
پ

استراماچونی: به خاطر استقلال دادگاهی شدم

مشکلات متعدد باشگاه استقلال منجر به فسخ قرارداد آندره آ استراماچونی شد و این سرمربی ایتالیایی ایران را ترک کرد.

برترین‌ها: مشکلات متعدد باشگاه استقلال منجر به فسخ قرارداد آندره آ استراماچونی شد و این سرمربی ایتالیایی ایران را ترک کرد. استراماچونی در مصاحبه با روزنامه ایل مساجرو در خصوص جدایی از استقلال صحبت کرد.

پرداخت‌های دیرهنگام در اروپا هم اتفاق می‌افتد، چرا تصمیم به جدایی از استقلال گرفتید؟

در پاناتینایکوس، شش ماه بعد حقوقم را دادند اما مشکل در استقلال خیلی عجیب بود. نمی‌توانم وارد جزییات شوم. تحقیقاتی انجام می‌شود و در این خصوص در دادگاه حاضر خواهم شد. از آن‌جایی که فیفا قراردادم را به حالت تعلیق درآورد، دیگر نمی‌توانستم کار کنم چون امکان باطل شدن مجوز مربیگری‌ام وجود داشت. اوضاع فراتر از مسائل ورزشی بود و زمینه سیاسی این داستان فراتر از حد تصور است.

در استقلال، اوضاع چگونه بود؟

استقلال یکی از دو تیم بزرگ ایران است و تشویق‌های هواداران، بی حد و حصر بود. استقلال سی میلیون هوادار در آسیا دارد. در این مورد اغراق نمی‌کنم. وزیر ورزش ایران، مدیران باشگاه استقلال از جمله یک رییس و پنج عضو هیئت مدیره را منصوب می‌کند که آن‌ها سیاستمدار هستند و هیچ چیز درباره فوتبال و ورزش نمی‌دانند!

به غیر از پول، چه مشکلات دیگری داشتید؟

مشکلاتی وجود داشت که چاره‌ای غیر از رفتن برای من نگذاشت. در اولین بازی خانگی با حضور صد هزار هوادار در استادیوم، مترجم نداشتم.

چرا مربی‌ای که در اینتر، اودینزه، یونان و جمهوری چک کار کرده تصمیم گرفت به ایران برود؟

در تابستان، باشگاهی ایتالیایی با من تماس نگرفت و تصمیم گرفتم به ایران بروم. من ۴۳ ساله‌ام و دوست ندارم بیرون از گود بنشینم. باید مربیگری کنم و همچنین این یک ماجراجویی جذاب برایم به نظر می‌رسید. هواداران استقلال متعصب و پرشور بودند. استادیوم همیشه پر بود. این فضا، یادآور فضای دهه هشتاد استادیوم‌های ایتالیا بود. در ابتدا همسر و فرزندانم را به تهران آوردم. طرفداران هم مرا بسیار دوست داشتند. تهران شهری بسیار زیبا است.

از هواداران پرشمار گفتید. آیا زنان هم در استادیوم‌های آسیا نقش مهمی دارند؟

تایید می‌کنم اما عکس‌هایی از حضور زنان در استادیوم ندیدم. فوتبال، یک سرگرمی اجتماعی برای مردم ایران است و ایرانی‌ها در خصوص فوتبال اشتیاق خیلی زیادی دارند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اگرفیفایه ذره عُرضه داشتن فوتبال ایرانوبایدتعلیق میکردن،فوتبالی که اززمان سلطانی فربی شرف شده جایگاه سیاسیون دروغگووبی غیرت

    • بدون نام

      متاسفانه با رفتن استراماچونی مربیان خارجی خوب دیگه به ایران نخواهند امد چون پول و باید از طرف بانک بدن و معلوم نیست چگونه میدهند ...و مشکلاتی ایجا خواهد شد مربیان ایرانی را باید بفرستند خارج از کشور دورهای خوب ببینند از مربیان ایرانی استفاده کنند هزینه انها را هم فدراسیون بدهد با توجه به هزینه مربیان خارجی و مشکلاتی که هست تنها راهکار همینه البته نظر شخصی است

    • بدون نام

      چی یاد گرفتین شما پیشکسوتان چرا همه شما براین احساس هستین که استراماچونی جایتان را تنگ کرده بود خودتان که چیزی ازعلم نوین مربیگری بلد نیستین فقط دنبال حاشیه سازی بوده وهستین تمام این سالها استقلال ازپیشکسوتانش وبخصوص مربیان به ظاهراستقلالیش لطمه خورده بعد ازسالها هم که یک مربی با دانش اومده روتیم طاقت نیاوردین واورا فراری دادین وفقط این جمله را بلد هستین رفتارش حرفه ای نبود کدام رفتارما درقبال استراماچونی حرفه ای بود آخه کمی شرم کنید آخه فیفا تصمیم به باطل کردن کارت مربیگری استرا را گرفته آقایون رشیدی مرفاوی قربانی فریبا میگن رفتاراسترا حرفه ای نبوده شماها هنوزبه بازیکنها دوش گرفتن را گوشزد نمیکنید بعد ایراد ازمربی تمام حرفه ای میگیرید واقعا که خجالت آوراست

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج