جاباما
۹۳۷۹۱۸
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

شیخ‌ویسی: نمی‌شود گفت شوت وریا را ندیدم

دروازه‌بان تیم فوتبال پیکان گفت: نمی‌شود گفت شوت وریا را ندیدم، ۲ بازیکن جلوی من بودند و غفوری هم ضربه پرقدرتی زد.

خبرگزاری مهر: وحید شیخ‌ویسی در خصوص دیدار تیم‌های فوتبال پیکان و استقلال در هفته چهاردهم لیگ برتر که با تساوی به پایان رسید، اظهار داشت: بازی خوبی بود و اینکه توانستیم یک امتیاز از استقلال بگیریم بد نبود. خداراشکر زحمات و تلاش همه بازیکنان نتیجه داد و توانستیم در آخرین لحظات ۱ یک امتیاز را بگیریم.

وی درباره اینکه پیکان در این بازی موقعیت‌های زیادی برای گلزنی ایجاد کرد، گفت: ما حتی در این بازی می‌توانستیم برنده میدان باشیم، چون موقعیت‌های زیادی ایجاد کردیم. با این حال همین که توانستیم یک امتیاز بگیریم برای‌مان کافی است.

دروازه‌بان تیم فوتبال پیکان در مورد اینکه محل برگزاری بازی قبل از آغاز دیدار تغییر کرد، تصریح کرد: ما ظهر روز بازی متوجه این موضوع شدیم، اما فکر می‌کنم برای ما بد نشد که در ورزشگاه آزادی بازی کردیم. به هر حال امکانات این ورزشگاه برای فیلم‌برداری بیشتر است و فکر می‌کنم همه دیدند که ما چه تیم با کیفیتی داریم.

شیخ‌ویسی در خصوص گل وریا غفوری به او و شوت سنگین این بازیکن، گفت: نمی‌شود گفت توپ را ندیدم. ۲ بازیکن جلوی من بودند و وریا هم ضربه پرقدرتی زد. سعی کردم جلوی آن را بگیرم، ولی شتاب توپ خیلی زیاد بود و ارتفاع هم گرفت و در نهایت تبدیل به گل شد.

وی در پایان درباره بازی بعدی تیمش مقابل سپاهان، خاطرنشان کرد: ما در جام حذفی هم با آنها بازی کردیم و این تیم را خیلی تحت فشار گذاشتیم. حتی به نظر کارشناسان سپاهان یک گل آفساید هم به ما زد. ان‌شاءالله در بازی بعدی مقابل این تیم بتوانیم دست پر از میدان خارج شویم و جام حذفی را جبران کنیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج