جاباما
۹۳۸۰۸۱
۱ نظر
۵۰۰۵
۱ نظر
۵۰۰۵
پ

اولین واکنش علی‌حسینی به خداحافظی‌اش

وزنه بردار فوق سنگین پیشین تیم ملی گفت: وقتی المپیک را از دست دادم دیگر انگیزه ای برای حضور در مسابقات نداشتم و ترجیح دادم خداحافظی کنم.

خبرگزاری ایسنا: سعید علی حسینی بعد از مدت ها بالاخره تصمیم گرفت در مورد خداحافظی با دنیای قهرمانی صحبت کند. او در گفتگویی درباره ی این تصمیم خود بیان کرد: با توجه به اینکه المپیک را از دست دادم، دیگر انگیزه برای برگشتن به مسابقات نداشتم و تصمیم گرفتم در حیطه های دیگر فعالیت کنم.

او در پاسخ به این پرسش که لحظه‌ای تصمیم به خداحافظی گرفت یا روی آن فکر کرد، گفت: من هشت سال منتظر بودم که دوباره به وزنه برداری برگردم و به المپیک بروم اما وقتی المپیک را از دست دادم، ترجیح دادم از رده ملی کناره گیری کنم. امیدوارم جوانانی که دارند تلاش می کنند بتوانند پرچم ایران را به اهتزاز درآورند.

علی حسینی در مورد اینکه امضا نامه بازنشستگی کار سختی برایش بود یا خیر، گفت: قسمت سخت ماجرا از دست دادن المپیک بود و امضا نامه بازنشستگی سختی چندانی نداشت. الان هم با این مسئله کنار آمده ام چون روال زندگی همین است و زندگی بالا و پایین دارد. البته از دست دادن سه المپیک قبلی برای من سخت تر از این المپیک بود چون در آن المپیک ها در اوج جوانی بودم.

علی حسینی در مورد گلایه بهداد سلیمی از او که در لیگ وزنه نزد، گفت: قصد داشتم در لیگ شرکت کنم اما آسیب دیدگی داشتم. بهداد هم حق داشت و البته ایران نبود و نتوانستم با او در ارتباط باشم. با این حال با او صحبت کردم و گفتم در اختیار تیم هستم و هر طور صلاح می دانند با آنها همکاری می‌کنم.

ملی پوش پیشین ایران در پاسخ به پرسش دیگری مبنی براینکه در از دست دادن المپیک چقدر خودش و فدراسیون را مقصر می داند، تاکید کرد: نمی‌خواهم به این مسئله برگردم چون دیگر فایده ای ندارد. مهم این بود که به المپیک بروم اما نشد و حتما حکمتی بوده است و من هم با دید باز به این مسئله نگاه می‌کنم. امیدوارم کسانی که به المپیک می روند همین کاری که من می خواستم انجام بدهم را انجام دهند و با دست پر برگردند.

دارند مدال نقره جهان در مور تلاش برخی افراد برای منصرف کردن او از تصمیم خداحافظی اش تصریح کرد: دوستان زیادی از جمله حسین توکلی و سجاد انوشیروانی با من صحبت کردند اما من توانستم آنها را قانع کنم.

او در پاسخ به این پرسش که قرار است مربیگری کند یا خیر، تصریح کرد: باشگاه وزنه برداری که از قبل داشتم و پدرم هم در آن مشغول به کار است و خودم هم مدیریت می‌کردم. شاگردان خیلی خوبی داریم که وقتی به سن نوجوانان برسند حتما خودشان را نشان می دهند. تلاش می کنم تجربیاتم را در اختیار جوانان اردبیل بگذارم و به وزنه‌برداری کمک کنم. هدفم خدمت به ایران است و حالا در مسیر دیگری این کار را انجام می دهم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بر باعث و بانیش لعنت!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج