۹۳۸۱۵۵
۲ نظر
۵۰۰۳
۲ نظر
۵۰۰۳
پ

والورده: بازی خیلی سختی را از اینتر بردیم

سرمربی تیم فوتبال بارسلونا از عملکرد شاگردانش مقابل اینتر در هفته پایانی مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا ابراز رضایت کرد.

خبرگزاری تسنیم: ارنستو والورده که تیم تحت‌هدایتش شب گذشته (سه‌شنبه) در هفته پایانی لیگ قهرمانان اروپا با وجود قطعی بودن صعودش از مرحله گروهی، اینتر را در سن‌سیرو با نتیجه ۲ بر یک شکست داد و مانع صعود این تیم ایتالیایی شد، پس از این بازی گفت: بابت کسب این پیروزی خیلی خوشحالیم چون بازی خیلی سختی بود. اینتر با تمام وجود بازی کرد و بازیکنان ما واکنش خیلی خوبی از خود نشان دادند، این در حالی است که خیلی از بازیکنان جوان ما اولین بازی‌شان در لیگ قهرمانان را تجربه می‌کردند.

وی در تمجید از دو گلزن تیمش در این بازی اظهار داشت: کارلس پرس و آنسو فاتی این فصل به ترکیب تیم اول بارسلونا اضافه شده‌اند. آنها بازیکنان جوانی هستند، به خصوص آنسو فاتی و این بازی سختی بود که هر دوی آنها از ابتدا در ترکیب بودند. اینتر خط دفاعی باتجربه‌ای دارد که معمولاً نمی‌توان مقابل آنها گلزنی کرد اما کارلس پرس با استعدادی که دارد، گلزنی و کار را برای ما آسان کرد. آنسو فاتی هم در ادامه نامش را در لیست گلزنان قرار داد.

سرمربی اسپانیایی بارسلونا همچنین درباره شانس این تیم برای فتح لیگ قهرمانان در فصل جاری خاطرنشان کرد: من تاکنون قهرمانی در لیگ قهرمانان را تجربه نکرده‌ام. ما در رقابتی هستیم که هرگز نمی‌توانید روز بدی داشته باشید و باید در طول ۹۰ دقیقه هر دیدار، بازی سطح بالای از خود ارائه دهید. ۵ یا ۱۰ دقیقه بازی بد می‌تواند باعث حذف شما از لیگ قهرمانان شود.

والورده ادامه داد: سال گذشته لیورپول در سه بازی مرحله گروهی تن به شکست داد، این در حالی است که ما شکستی را متحمل نشدیم و تنها در یک بازی مقابل لیورپول شکست را پذیرا شدیم و آنها در ادامه قهرمان شدند. در لیگ قهرمانان ممکن است تاوان لحظات ضعیفی را بدهید و باید از بروز چنین اتفاقاتی جلوگیری کنیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • نا آشنا

      بازی بارسا با اینتر بدون مسی، سوارز نشون داد که بارسا با اون همه ستاره به مسی نیاز نداره.

    • نا آشنا

      بازی بارسا با اینتر بدون مسی، سوارز نشون داد که بارسا با اون همه ستاره به مسی نیاز نداره.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج