۹۳۸۴۰۱
۲ نظر
۵۰۰۶
۲ نظر
۵۰۰۶
پ

بازیکنی که کوله‌اش را دزدیدند به زمین نرفت!

سرمربی تیم خوشه طلایی گفت: شکست اگر چه تلخ است، اما درس‌ها و تجربیات خوبی را به تیم انتقال می‌دهد. ما در این بازی متوجه خیلی از چیز‌ها شدیم.

خبرورزشی: در هفته اخیر لیگ یک تیم خوشه طلایی شکست سنگینی را در اهواز تجربه کرد و برابر استقلال خوزستان چهار بر یک شکست خورد، آن هم تیمی که هفته‌ها نزدیک به قعر جدول قرار داشت. محسن عاشوری، سرمربی تیم خوشه طلایی در این باره می‌گوید: «مسئولیت این شکست با من است.

تیم از نظر ذهنی برای این بازی آماده نشده بود و با توجه به جایگاه حریف در جدول رده‌بندی تصور می‌کرد بازی آسانی را پیش رو دارد. پیروزی در این دیدار را به تیم حریف تبریک می‌گویم. استقلال خوزستان برخلاف جایگاهش تیم خوبی نشان داد. برخی از بازیکنان این تیم فصل گذشته در لیگ برتر بازی می‌کردند و سهراب بختیاری زاده هم تغییر و تحولات خوبی در تیم به وجود آورده است.»

سرمربی تیم خوشه طلایی در خصوص اتفاقی که در رختکن تیم رخ داد گفت: «ما نیمه نخست را با نتیجه یک بر صفر به رختکن آمدیم. درصدد تغییر روند بازی بودیم و می‌خواستیم دست به یک تعویض بزنیم که بازیکن تعویضی گفت من شرایط روحی و روانی خوبی برای ورود به بازی ندارم، چون کوله‌ام را دزدیده‌اند!

اتفاقی که در بین دو نیمه متوجه آن شدیم این بود که کوله دو بازیکن را دزدیده بودند و این اتفاق از نظر روحی و روانی برای دو بازیکن خیلی بد بود، چون گوشی همراه آن‌ها هم در کوله قرار داشت. تیم ما در نیمه دوم گل دوم را روی ضد حمله خورد. برای جبران گل‌های خورده دست به بازی ریسکی زدیم و با سه دفاع بازی کردیم که این ریسک نتیجه معکوس داشت و دو گل دیگر هم خوردیم.»

عاشوری در پایان گفت: «شکست اگر چه تلخ است، اما درس‌ها و تجربیات خوبی را به تیم انتقال می‌دهد. ما در این بازی متوجه خیلی از چیز‌ها شدیم. به یقین دستاورد‌های این شکست ارزشمند است و در آینده به کار ما خواهد آمد.

فوتبال ادامه دارد و ما تلاش خواهیم کرد در دو بازی آتی با شکست حریفان جایگاه بهتری در جدول رده‌بندی به دست بیاوریم و در تعطیلات زمستانی برای نیم‌فصل دوم برنامه‌ریزی کنیم. مقصر این شکست من بودم چرا که من باید تیم را از نظر روحی و روانی و فنی برای این بازی آماده می‌کردم که متأسفانه این کار با وجود همه تلاش‌هایی که من و همکارانم داشتیم به خوبی صورت نگرفت.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مصطفی حسن پور

      گل بود، به سبزه نیز آراسته گشت. اینو دیگه کحای دلم بزارم کجججاااااااا....

    • منین

      بگین اینم تخسیره امیر قعله نوی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج