جاباما
۹۳۸۴۰۶
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

فال روزانه ۲۱/ ۰۹/ ۱۳۹۸

همراهان عزیز، محتوای منتشر شده در قالب فال روزانه برترین ها صرفا جنبه سرگرمی دارد.

فال روزانه ۲۱/ ۰۹/ ۱۳۹۸

فال روزانه پنج شنبه ۹۸/۰۹/۲۱

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

سال‌روز تولدتان مبارک، سالی سرشار از نوآوری و خلاقیت در پیش‌رو دارید و زمستان امسال فرصت‌های خوبی برای آشنایی با افراد جدید و رفاقت‌‌های تازه پیدا می‌کنید. در ماه‌های اسفند و فروردین که در پیش است، فکرهای خلاقانه‌ای به ذهن شما خطور می‌کند. این فکرها به اندازه‌ای بکر و جالب هستند که حتی خودتان هم از اینکه چنین افکار خلاقانه‌ای و نوآورانه‌ای به ذهن شما خطور کرده، تعجب خواهید کرد. در شهریور ماه سال آینده یکی از همکاران جلوی پیشرفت‌های شما را خواهد گرفت، اما شما کار خودتان را بکنید و اجازه ندهید کسی جلوی‌تان را بگیرد. راز موفقیت شما در سالی که در پیش‌رو دارید در صداقت و رک‌گویی شما نهفته است و اگر به دنبال تغییرات چشمگیری هستید، صراحت را در رفتار و گفتار در‌پیش‌بگیرید. سال تولدتان با کارهای زیادی همراه خواهد بود، اما این کارها در اوایل پاییز سال آینده کمتر می‌شود و فرصتی برای استراحت پیدا خواهید کرد. ایده‌هایی که در این سال به ذهن شما می‌رسد را دست‌کم نگیرید و طرحی نو برای زندگی‌تان دراندازید.

فال روزانه ۲۱/ ۰۹/ ۱۳۹۸

به فکر سلامت جسم‌و‌جان خود هستید، اما از سلامت روح و ذهن‌تان غافل شد‌ه‌اید و به لحاظ روحی آسیب‌‌دیده‌اید. تلخ‌های زندگی را با لبخند سپری کنید و از امروز تصمیم‌ بگیرید که بیشتر مواظب‌ سلامت‌ رو‌ح‌و‌جسم‌تان باشید. نقشه‌های زیادی برای افزایش ثروت دارید، اما فراموش نکنید که کسب‌ ثروت بدون پس‌انداز محال است و فکری به حال اندوخته‌های مالی خود بیاندازید. امروز بعدازظهر، دوستی قدیمی به دیدار شما می‌آید و خاطره‌های خوش گذشته را با هم مرور خواهید کرد. همکارانِ شما در محل کار دردسری درست خواهند کرد و از آنجایی که مسئولیت این همکاران به گردن شما واگذار شده، حسابی نگران خواهید شد. کار مهمی برای انجام دارید و در چند روز گذشته فرصتی برای این‌ کار فراهم نشده است. امروز وقت فراغتی پیدا خواهید کرد و این فرصت را حتماً به انجام این کار مهم اختصاص دهید.

فال روزانه ۲۱/ ۰۹/ ۱۳۹۸

مدتی است که حسابی نگران و افسرده‌اید و اضطراب مزمن جان شما را به تنگ آورده است، اجازه ندهید اوضاع از این بدتر شود و با مطالعه و انجام تمرین‌های ذهنی، خودتان را از شر افکار مخرب آزاد کنید. امروز مهمان ناخوانده‌ای درِ منزل شما را خواهد زد، این مهمان با خودش برکت به منزل شما می‌آورد و به لحاظ مالی سودی از بابت این مهمان نصیب شما خواهد شد. مدتی است که به اطرافیان و اهل منزل توجه نکرد‌‌ه‌اید، اما آنها به فکر شما بوده‌اند و امروز هدیه‌ای دریافت می‌کنید. هیچ‌ روزی به اندازه امروز برای انجام کارهای مشکل و دشوار مناسب نیست و تمام‌کارهای ناتمامی که دارید را انجام خواهید داد. همسر یا عشق‌زندگی‌تان به یاد ایام خوشی که با شما داشته خواهد افتاد و شب و روزی سرشار از عشق و بازنگری به خاطره‌های عاشقانه دوران گذشته را سپری خواهید کرد.

فال روزانه ۲۱/ ۰۹/ ۱۳۹۸

احساس می‌کنید اختیار زندگی‌تان را ندارید و اوضاع از کنترل شما خارج شده است. به هر قیمتی که شده اجازه ندهید عنان زندگی از دست شما خارج شود و با تلاش و شجاعت، مشق زندگی را با خط خودتان بنویسید. به لحاظ مالی روز خوبی را در پیش دارید و مشکل مالی نخواهید داشت. اگر تاکنون عاشق نشده‌اید، امروز با فردی ملاقات می‌کنید و قبل از اینکه حتی خودتان بفهمید به او دل خواهید باخت. پدر و مادر یا بزرگ‌ترهای فامیل امروز برای حل مشکلات شما پا پیش می‌گذارند و شما را از نگرانی بیرون می‌آورند.

فال روزانه ۲۱/ ۰۹/ ۱۳۹۸

عادت ندارید به دیگران نه بگویید و این اخلاق باعث شده تا دائم مشغول به انجام کارهای بقیه باشید، در نتیجه حساب زندگی خودتان از دست شما خارج شده و از همین امروز نه گفتن را فرا بگیرید و تنها برای کارهای واجب و حیاتی به دیگران کمک کنید. امروز شرایطی برای ملاقات با فرد مهمی در پیش‌رو دارید، این ملاقات را به فال نیک بگیرید و رابطه خود را با این شخص مهم، قوی‌تر کنید. به لحاظ کاری روز بسیار شلوغی را در پیش دارید، اما غم به دل‌تان راه ندهید چرا که یکی از همکاران دست یاری به سمت شما دراز خواهد کرد. امروز به مهمانی غیرمنتظره‌ای دعوت خواهید شد و در این مهمانی بیشتر از چیزی که فکرش را بکنید به شما خوش خواهد گذشت. همسر یا عشق‌زندگی‌تان فکر می‌کند که دیگر برای شما مهم نیست و از این قضیه حسابی دلخور شده است. امروز هدیه‌ای برای عشق‌زندگی‌تان بخرید و او را شگفت‌زده کنید.

فال روزانه ۲۱/ ۰۹/ ۱۳۹۸

روز خوبی برای کسب درآمد است و منابع مالی راه خودشان را به سمت شما پیدا خواهند کرد. انسان سخت‌کوش، اما گوشه‌گیری هستید و این رفتار باعث شده تا خبری از دوستان و آشنایان نداشته باشید. امروز بهترین زمان برای دیدو‌بازدید با رفقا و آشنایان قدیمی است. مهارت‌های زیادی دارید اما تاکنون فرصتی برای ابراز این مهارت‌ها دست نداده است، امروز فرصت‌ خوبی برای نشان دادن این مهارت‌ها در پیش‌رو دارید، این فرصت را به فال نیک بگیرید و به همگان ثابت کنید که چند مرده حلاج هستید. وقت آن رسیده که به خودتان مرخصی بدهید و قدمی در پارک بزنید و برای دمی هم که شده، به روزهای خوش گذشته فکر کنید. شکوفه‌‌های عشق و محبت میان شما و همسر یا عشق‌زندگی‌تان در حال خشک‌شدن است و اگر فکری به حال این وضعیت برندارید، باغ عشق‌ شما نابود خواهد شد.

فال روزانه ۲۱/ ۰۹/ ۱۳۹۸

انسان خجالتی هستید تا می‌توانید از دیگران دوری می‌کنید. این رفتار جز تنهایی و گوشه‌گیری چیزی به دنبال ندارد و امروز زمان خوبی است که از لاک خودتان بیرون بیایید و ارتباط با دیگران را شروع کنید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان رازهای نهفته‌ای در سینه دارد و امروز از این رازها پرده بر می‌دارد و در جریان چیزهایی قرار می‌گیرید که تاکنون حتی روح‌تان هم از آنها بی‌خبر بوده است. نقشه‌های زیادی برای آینده دارید اما امروز زمان خوبی برای اجرای این نقشه‌ها نیست و اگر نمی‌خواهید نقشه‌های‌تان نقش‌برآب شود، اجرای آنها را به آینده موکول کنید.

فال روزانه ۲۱/ ۰۹/ ۱۳۹۸

امروز خبر بسیار خوشی به دست شما خواهد رسید، این خبر به اوضاع مالی شما مربوط است و روزی سرشار از خوشی را تجربه خواهید کرد. اعضای خانواده به رغم اینکه از شما پشتیبانی می‌کنند، انتظارات زیادی هم از شما دارند و سعی کنید تا جایی که می‌توانید دل آنها نشکنید اما بیش‌از‌حد نیز خودتان را به برآورده‌کردن این انتظارات پایبند نکنید. در انجام‌ کارها ثبات‌قدم ندارید و به همین دلیل دستاورد زیادی در زندگی‌ نصیب‌ شما نشده است. امروز تصمیم بگیرید که در آینده کارها را با ثبات‌قدم و جسارت بیشتری انجام دهید. بعد‌ازظهر امروز سرتان حسابی خلوت خواهد شد و فرصت پیدا می‌کنید کارهای عقب‌مانده را انجام دهید یا به تفریح موردعلاقه‌تان بپردازید.

فال روزانه ۲۱/ ۰۹/ ۱۳۹۸

از فردی که مدتی است به او پول داده‌اید، درخواست کرده‌اید که پول‌تان را بازپس دهد، اما از آنجایی که این فرد سابقه خوبی ندارد، بعید می‌دانید که روی پول‌تان را ببینید، خوشبختانه امروز روز شما است و این فرد دِین‌اش را ادا می‌کند و پولی که از شما گرفته را تمام‌و‌کمال باز می‌گرداند. روزی سرشار از مهر‌ومحبت را شروع کرده‌اید و حضور عشق را در محیط اطراف خود کاملاً حس می‌کنید، اگر تاکنون به کسی دل نداده‌اید، امروز احتمال اینکه به جای یک دل، صد دل عاشق شوید بسیار است. در دوره آموزشی شرکت کرده‌اید و این کلاس حسابی سر شما را شلوغ کرده است. مطمئن باشید که زحمت بیهوده‌ای نمی‌کشید و تلاش‌های شما در این دوره آموزشی، در آینده گره‌های زیادی را از زندگی‌تان باز خواهد کرد.

فال روزانه ۲۱/ ۰۹/ ۱۳۹۸

امروز بیشتر از همیشه مواظب مال‌و‌منال‌تان باشید، چرا که اگر چشم‌ از دارایی و اموال‌تان بردارید، احتمال زیادی وجود دارد که قسمتی از پول‌های‌تان به باد فنا برود. امروز میان شما و عشق‌زندگی‌تان یا یکی از دوستان بسیار نزدیک مشاجره‌ای رخ می‌دهد و از این برخورد حسابی دلگیر خواهید شد. در محل کار یا محلی که در آن زندگی می‌کنید با فردی آشنا خواهید شد و این آشنایی زمینه‌ساز رابطه‌ای طولانی را فراهم خواهد کرد. مدت زیادی است که به دستاوردهای خود در زندگی فکر کرده‌اید، امروز زمانی را برای فکر به اشتباه‌ها و موفقیت‌های خود اختصاص دهید و با مشخص‌کردن اشتباهاتی که تاکنون داشته‌اید، از این اشتباه‌ها در آینده برحذر باشید. دل همسر یا عشق‌زندگی‌تان از شما حسابی پُر است و امروز از در گله‌گذاری با شما وارد خواهد شد.

فال روزانه ۲۱/ ۰۹/ ۱۳۹۸

امروز احتمال ایجاد مشاجره‌ای میان شما و یکی از اطرافیان وجود دارد، تا می‌توانید عزت‌نفس داشته باشید و در این مشاجره‌ حرفی نزنید که بعدها از آن پشیمان شوید. روزهای بسیار پرتلاش و سختی را در محل کار یا منزل تجربه کرده‌اید، اما امروز بخت با شما یار است و کار زیادی در پیش ندارید و می‌توانید هرچقدر که دل‌تان خواست استراحت کنید. علاقه‌ زیادی به حضور در میان جمع ندارید و امروز فرصت مناسبی فراهم می‌شود تا حسابی با خودتان خلوت کنید. امروز همسر یا عشق‌زندگی‌تان رفتاری ناشایست را در قبال شما انجام می‌دهد و از این رفتار حسابی دلخور خواهید شد.

فال روزانه ۲۱/ ۰۹/ ۱۳۹۸

امروز گرفتار مخمصه مالی شده‌اید و هرچقدر که فکر می‌‌کنید راه نجاتی به نظرتان نمی‌رسد، برای رهایی از این شرایط با یکی از دوستان نزدیک خود تماس بگیرید و مطمئن باشید که روی شما را زمین نخواهد انداخت. انسان لجباز و یک‌دنده‌ای هستید و اهل منزل و دوستان نزدیک از این اخلاق شما حسابی دلخور شده‌اند. روز خوبی برای عشق‌و‌عاشقی نیست و احتمال اینکه میان شما و همسر یا عشق‌زندگی‌تان دلخوری پیش بیاید بسیار است.

فال روزانه ۲۱/ ۰۹/ ۱۳۹۸

توجه ویژه‌ای به رخت و لباس‌تان نمی‌‌کنید و امروز وقت آن فرا رسیده که خودتان را تحویل بگیرید و چند دست لباس نو بخرید و حسابی خوش‌تیپ شوید. رابطه‌ عاشقانه شما و همسر یا عشق‌‌زندگی‌تان، رابطه‌ای یکطرفه است، این ماجرا را با عشق‌زندگی‌تان در میان بگذارید و از او بخواهید توجه بیشتری به شما داشته باشد. به لحاظ کاری روز بسیار خوبی را در پیش دارید و مشکلی که چند روزی است با آن دست‌و‌پنجه نرم می‌کنید را از راه خواهید برداشت.

فال روزانه ۲۱/ ۰۹/ ۱۳۹۸

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج