۹۳۸۵۵۸
۲۸ نظر
۵۰۶۲
۲۸ نظر
۵۰۶۲
پ

دبیر ستاد امربه‌معروف و نهی از منکر استان اصفهان:

چرا باید از جُرم نگار معظم به راحتی بگذریم؟

دبیر ستاد امربه‌معروف و نهی از منکر استان اصفهان گفت: در زمینه گردشگری ۲۶ مورد نمونه گردشگری داریم که در ایران و اصفهان فعال است که یکی از آن‌ها کوچ سرفینگ است که در اصفهان بیش ۲۷۰ هزار نفر عضو دارد.

خبرگزاری فارس: حجت‌الاسلام احمد عبدالهی نژاد پیش از ظهر امروز در مراسم گردهمایی ائمه جمعه و جماعات بخش کوهپایه اظهار کرد: اگر جایی بدعتی اتفاق افتاد اولین وظیفه بر عهده طلبه‌ها و کسانی که مکنتی دارند، خواهد بود.

دبیر ستاد امربه‌معروف و نهی از منکر استان اصفهان با اشاره به خطبه منا تصریح کرد: نیاز به یک الگو داریم که در زندگی و سیره تبلیغی به کار ببریم که به فرموده قرآن رسول گرامی اسلام این اسوه است.

وی در ادامه با اشاره به صفات پیامبر اسلام ادامه داد: پیامبر در رحمت و مهربانی شهره است؛ اما این مهم است که همین پیامبر که رحمت للعالمین است نسبت به کسانی که به ارزش‌های اسلام کج دهنی می‌کردند چه رفتاری داشتند؟

عبدالهی نژاد عنوان کرد: یک هیاتی در ستاد امربه‌معروف و نهی از منکر وجود دارد که در این هیات آسیب‌های اجتماعی استان اصفهان را شناسایی کرده که این آسیب‌ها حدود ۱۲ سرشاخه دارد.

چرا باید از جُرم نگار معظم به راحتی بگذریم؟

احمد عبدالهی نژاد بیان کرد: در سفر اخیر رئیس قوه قضائیه به اصفهان پیشنهاد دادیم شعبه ویژه جرائم اجتماعی ایجاد شود و در کمترین زمان ممکن به این جرائم رسیدگی شود.

زنی که در ابیانه آواز خواند قبل از فرا رسیدن زمان دادگاهش به ترکیه رفت

دبیر ستاد امربه‌معروف و نهی از منکر استان اصفهان گفت: خانمی (نگار معظم) در ابیانه آواز خواند، از این خانم شکایتی شد و بعد وی وثیقه‌ای گذاشت و سپس تاریخی برای زمان دادگاه وی مشخص شد.

وی افزود: اما در همین فاصله فرار کرد و به ترکیه رفت و در ترکیه در حال برگزاری چندین کنسرت است؛ چرا باید از این جرائم اجتماعی راحت بگذریم؟

عبدالهی نژاد با اشاره به آسیب‌ها در حوزه گردشگری در شرق اصفهان اظهار کرد: باید مطالبه گری کنیم؛ راهی که قانون برای ما پیشنهاد کرده این است که با حضور امام‌جمعه به عنوان رئیس شورای امربه‌معروف و نهی از منکر و یک نفر دبیر و افراد دیگر شورایی تشکیل شود و بخشی از نهاد نماز جمعه باید به این مسأله بازگردد.

کوچ سرفینگ در اصفهان ۲۷۰ هزار عضو دارد

دبیر ستاد امربه‌معروف و نهی از منکر استان اصفهان گفت: در زمینه گردشگری 26 مورد نمونه گردشگری داریم که در ایران و اصفهان فعال است که یکی از آن‌ها کوچ سرفینگ است که در اصفهان بیش 270 هزار نفر عضو دارد.

وی با شاره به اینکه این سایت بر پایه یک مسافرت ارزان فعال شده است، اذعان کرد: در این سایت شخص پذیرایی و اسکان گردشگر را بر عهده می‌گیرد، گردشگر غیرمسلمان وقتی می‌خواهد به ایران مسافرت کند لوازم دیگری چون مشروبات الکلی لازم دارد که شخص فراهم نمودن آن را قبول می‌کند و سپس فیلم و عکس پذیرایی و گردشگران را در سایت بارگذاری می‌کند تا امتیاز بیشتری کسب کند و این موضوع حتی در برخی روستاها نیز وجود دادرد.

احمد عبدالهی نژاد گفت: این فرد به کشور ما می‌آید، جاسوسی می‌کند و هم فرهنگ ما را در تغییر می‌دهد؛ در حوزه آموزشگاه‌ها آسیب از نظر فرق انحرافی وجود دارد.

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود گفت: در اصفهان یکی از حزب‌های اصلاح‌طلب به نام عدالت و آزادی دفتر دارد؛ با دبیر کل این ستاد برخوردهایی و کنار گذاشته شد؛ کاری که انجام داد این بود که مثل زمان منافقین خصوصاً روی جوان‌ها و نوجوانان کار می‌کرد.

دبیر ستاد امربه‌معروف و نهی از منکر استان اصفهان بیان کرد: در هر بخش، شهر و روستا یک شورای امربه‌معروف تشکیل شود و آسیب‌های را شناسایی و پیگیری کنند.

در این مراسم حجت‌الاسلام محمدرضا جعفری اظهار کرد: پیامبر خاتم چهار ویژگی دارد که باعث شده ایشان بر همه انبیا افضل باشد؛ یقین، حسن خلق، سخاوت نفس و رحمت به خلق این چهار ویژگی است.

امام‌جمعه شهر سجزی تصریح کرد: اگر ما این چهار ویژگی را در خود تقویت کنیم به همان اندازه خداوند به ما توفیق روز افزون دارد.

وی با بیان اینکه ائمه جمعه و جماعت با این چهار ویژگی‌ها در حال فعالیت هستند، بیان کرد: نماز جمعه و جماعت از سنگرهای راهبردی نظام اسلامی است.

جعفری در ادامه با اشاره به اهمیت یازدهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: یازدهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی مهم بوده و استقبال خوبی در ثبت نام شده است؛ انتخاب مجلس پرشور برگزار می‌شود و نشان‌دهنده این است که کشور فضای منسجمی دارد.

وی گفت: ائمه جمعه و جماعت وظیفه دارند بصیرت افزایی داشته باشند و مواظب بد خواهان و دشمنان باشند

جعفری در ادامه با بیان عملکرد شش‌ساله ستاد برگزاری نماز جمعه شهر سجزی در موضوعات فرهنگی، مذهبی، آموزش علمی، سیاسی اداری، خدماتی و مالی اشاره کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      احسنت به فهمت
      دقیقاً مشکل این مملکت همین آواز زنان و چیزهایی از این قبیل است
      باریکلا
      آفرین

    • بدون نام

      ایکاش جرم های خیلی سنگین و بزرگترازاینهم،اینچنان پیگیرداشت!!!

    • بدون نام

      چون در مقابل این همه فساددزدی رانا ناکارامدی هیچ کاری نکرده

    • سید

      یکم این نمایندگان مجلس و مسئولین کله گنده رو اگر زورتون میرسه راهنمایی کنین کشورو نابود کردن

    • بدون نام

      به مظر منم همه رو باید کشت

    • بدون نام

      فکری هم به حال ملت بدبخت بکنید که روز به روز فقیرتر میشود پس از اختلاس ودزدی ووووووووووووووبگویید

    • بدون نام

      ای بابا ...دنبال چه میگردی ....

    • بدون نام

      زنی که آواز خوانده بود فراااااررررر کرد؟؟؟؟؟

      آخ آخ ، چه جنایتکاری فرار کرده

      پاسخ ها

      • بدون نام

        کارش درست

    • بدون نام

      آدم حسابی کدام سیره پیامبر این همه سخت گیرانه است طرف آواز خوانده حالا رفته اگر نمی رفت چی میخواستی بکنی اعدامش میکردی پیامبری کسیکه به فحشای خودش اعتراف میکند سعی میکند آنرا نادیده بگیرد کسیکه جگر عمویش حمزه را درآورده می بخشد و.... ولی تو از کسیکه دریک روستا آواز خوانده نمی گذری کجای کارتو با پیامبرو علی مشابهت دارد چرا به دین مردم لطمه می زنید

      پاسخ ها

      • بدون نام

        برادر جان..این آقا (کارشناس مذهبی) هست..تخصصش اینه
        مثل من و شما شکمی حرف نمیزنه..در حیطه رشته ی تخصصی ش نظر میده

    • رضا

      حاجی مشکل مامنکراتی نیست اقتصادی هست

    • بدون نام

      اعدامش کنید!!! خخخخخخخخخخ

    • بدون نام

      تو رو خدا دست از سر یه ذره دلخوشی مردم بردارید

    • استامینوفن

      بدین اینترپل بگیره تحویلش بده ضربدری دست و پاشو قطع کنید. بعد بفرستیدش جزیره نامعلوم . خنک میشید؟
      چرا خاوری و اون زنیکه دزد رو مثال نزدی؟؟؟؟؟؟

    • آزاد

      پیغمبر نسبت به غارتگران بیت المال چه میکرد ،کسانی که اجازه فرار به اختلاس گران بزرگ میدهند چطور ،کسانی که فقط از راه تبلیغ دین نه زحمت و کار به جاه و جلال میرسند چه؟؟؟؟

    • بدون نام

      خدا را شکر مشکل سگزی حل شد

    • بدون نام

      اگر به جای اینکه دنبال مسدود و محدود کردن شادی مردم باشید و در امور خصوصی مردم دخالت کنید ذره ای به فکر رفاه مردم بودید الان مردم وضع خیلی بهتری داشتن

    • بدون نام

      این خانم که جرمی نکرده , شما الکی بزرگش میکنید

    • بدون نام

      جاجی نهی از منکر فقط برای مردم عادی است دولتمردان وسران حکومت تصمیم گیرنده گان وحمایت کننده از این موضوع مبرا هستند از بلوایی که در این موقعیت بر اثر افزایش قیمت بنزین بر پا کردنند نباید استیضاح شوند

    • روشن

      چرابه اون اختلاصگرهاوبدعت گذاران ومال مردم خورهاگیرنمیدین درسته این زن گناه کرده امااین گناه حق الاه است نه حق الناس اول به گناه اختلاص گران وبی مدیرانیکه مردم راخانه خراب کرده اندبرسیدبعدبه اونانمیدونم چراتواین مملکت همه شدنددستوردهنده وبرنانه ریزاخه یکی نیست بهش بگه توچه کاره ای که نظرمیدی

    • عبدالله

      چرا جرم اجتماعیه ؟؟؟ تو صداشو شنیدی تحریک شدی ؟؟

    • حمید

      متاسفم واسه خودم که پول ندارم از این مملکت برم

    • حمید

      متاسفم واسه خودم که پول ندارم از این مملکت برم

    • بدون نام

      با این حرفهات جایی برای مقبولیت کشورت در جهان نگذاشتی بعد چقدر سخت میشود خود را مدافع حقوق بشر بنامیم حاجی طرف رفت بیخیالش شو این حرفا دیگه فقط خسارت میاره

    • _

      واقعا که چرا حرف از رانت واختلاس وگرونی وفحشا وفقر کودکان بدبخت سرچهارراهها تن فروشان معتا دان کارتن خوابها متجاوزان به زن ودختر وپسر نمیزنی فقط اواز خواندن یه بانو رگ غیرت تو را به جوش اورده اسلام را از خودت درنیار یه کم تحقیق بدنیست بجای خوردن وخوابیدن

    • بدون نام

      گمشو بابا

    • بدون نام

      هرچه این جماعت بیشتر صحبت کنند برای جمعیت جوان ایران بهتر است و با عقاید خرافی و جهل آنها و انحرافی که در دین ایجاد کرده اند بیشتر آشنا میشوند . آخه یک آواز خواندن خانم برای شما دغدغه بیشتری ایجاد میکنه نسبت به فقر تبعیض عدم وجود عدالت و غیره ... خاک بر سر شما و امثال شما

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج