جاباما
۹۳۸۵۶۸
۸ نظر
۵۰۰۵
۸ نظر
۵۰۰۵
پ

سردار نه، ستاره ژاپنی در آستانه حضور در لیورپول

تاکومی مینامینو، ستاره ژاپنی سالزبورگ، در آستانه پیوستن به باشگاه لیورپول قرار دارد.

ورزش سه: تیم فوتبال سالزبورگ یکی از تیم‌های شگفتی‌ساز این فصل رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا بوده است. این تیم اتریشی در گروه E با تیم‌های لیورپول، ناپولی و خنک همگروه شده بود. آنها با ارائه نمایش های فوق العاده تا آستانه صعود به مرحله بعدی رقابت‌ها نیز پیش رفتند اما با شکست در بازی پایانی مقابل لیورپول در این امر ناموفق بودند.

نکته جالب توجه درباره تیم سالزبورگ اما به ظهور پدیده های فوق العاده از این تیم برمی گردد؛ بازیکنانی نظیر ارلینگ هالند نروژی، هوانگ هی چان کره ای و تاکومی مینامینو ژاپنی که عملکرد فوق‌العاده را در برابر تیم‌های بزرگی نظیر لیورپول و ناپولی به نمایش گذاشتند.

سردار نه، ستاره ژاپنی در آستانه حضور در لیورپول

پس از درخشش این بازیکنان جوان سالزبورگ، حالا آنها تیم‌های بزرگ اروپایی را خواهان خود می‌بینند. طی ساعات گذشته نشریات آلمانی مدعی شدند که ارلینگ هالند برای پیوستن به یکی از دو تیم لایپزیش یا دورتموند راهی کشور آلمان شده است.

جذاب ترین انتقال اما به پیوستن احتمالی تاکومی مینامینو به لیورپول مربوط می‌شود. طی هفته های اخیر نشریات اروپایی از علاقه باشگاه هایی نظیر دورتموند، بایرن مونیخ، منچستریونایتد و لیورپول به ستاره ۲۴ ساله ژاپنی سالزبورگ صحبت کرده بودند. در نهایت اما به نظر می رسد که لیورپول گوی سبقت را از سایر رقبا را بوده و احتمالاً مینامینو را در ژانویه به خدمت خواهد گرفت.

در همین رابطه دقایقی پیش ملیسا ردی، خبرنگار نزدیک به باشگاه لیورپول، مدعی شد که انتقال مینامینو به آنفیلد مراحل نهایی خود را پشت سر می گذارد. در گزارش این خبرنگار آمده است: " بیشتر توافقات لازم برای انتقال مینامینو به آنفیلد انجام شده است. تاکومی در ژانویه با مبلغ ۷.۲۵ میلیون پوند راهی لیورپول می شود. لیورپول برای انجام این انتقال، از رابطه خوب خود با باشگاه سالزبورگ و شرکت رد بول استفاده کرده و رقیبانی مانند منچستر یونایتد را در این راه شکست داده است."

مینامینو در دو بازی رفت و برگشت مقابل لیورپول آمار یک گل و یک پاس گل را از خود به جای گذاشت؛ موضوعی که قطعاً یکی از دلایل علاقه باشگاه لیورپول به این بازیکن ژاپنی بوده است.

از سوی دیگر گفته می شود که هوانگ هی چان بازیکن کره‌ای و دیگر ستاره تیم سالزبورگ نیز در آستانه پیوستن به باشگاه ولورهمپتون در زمستان پیش رو قرار دارد.

انتقال بازیکنان ژاپنی و کره ای به تیم‌های مطرح اروپا دیگر چیز عجیبی نیست و حالا به یک اتفاق متداول در فوتبال اروپا تبدیل شده است؛ موضوعی که می تواند یک زنگ خطر و حتی حسرت برای فوتبال ایران باشد. فوتبال ایران در حال حاضر تنها علیرضا جهانبخش را در سطح اول لیگ های اروپایی در اختیار دارد که این بازیکن ۲۶ سال نیز این روزها شرایط خوبی را تجربه نمی کند و به یک نیمکت نشین محض در باشگاه برایتون تبدیل شده است.

طی یکی دو سال اخیر همواره شایعات زیادی درباره احتمال پیوستن بازیکنانی نظیر سردار آزمون، میلاد محمدی، مهدی طارمی و حتی مهدی قائدی به لیگ های درجه یک اروپایی شنیده شده است اما به نظر می رسد که اینها همه برای ما در حد شایعه و برای بازیکنان شرق آسیایی یک واقعیت است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      سردار لیاقت پوشیدن پیراهن لیورپول را نداره چون هم از نظر فنی و هم اخلاقی سفره.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        چقد عقده ای هستین سردار الان بهترین مهاجم روسیه است پیشنهاد 30میلیونی داره از انگلیس و ایتالیا ک همشون تیمای بزرگن اگ خوب نبود ک پیشنهاد نمیدادن انقد عقده ای نباشین بدون شک بهترین ایران هس با ارزش ترین هن هس

    • ناشناس

      بازیکنانی که اشاره شد همه خوبند اما نه درسطح غولهایی مثل لیورپول

    • بدون نام

      علی برکت الله که در تمامی زمینه ها با سرعت نور در حال پسرفت هستیم به معنی واقعی کلمه هیچ بند و پارگرافی را جا نینداختیم و اجازه نمیدیم که در زمینه پسرفت هیچ رقیبی ازمون جلو نزنه

    • بدون نام

      جم کنین خداوکیلی با این سردار سردار کردنتون آبرومونه برد سردار با اون سوتیش

    • احسان

      آخه چرا چرت مینویسی آخه تیم آخر جدول انگلستان هم سردار را نمی‌گیره چ برسه ب لیورپول، فکرش را بکن مثلث خطرناک لیورپول بشه صلاح سردار مانه خخخخ

    • بدون نام

      شتر در خواب بیند پنبه دانه...

    • فیفا قبول نداره کیسه افتخاراتشه

      خداوکیلی این سردار نوکرم نیست .چیه این همه بزرگ .گندش میکنید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج