۹۳۸۶۹۵
۶ نظر
۵۰۰۱
۶ نظر
۵۰۰۱
پ

استراماچونی امروز نیاید، فردا فتح‌الله‌زاده می‌آید!

به نظر می رسد مشکلات استراماچونی برای ادامه فعالیت در استقلال حل شده و باید منتظر ادامه همکاری او و استقلال باشیم ولی در صورتی که این موضوع به مشکل بخورد وزارت به سراغ پلن بی خود خواهد رفت.اگرچه او بامداد جمعه هم اعلام کرد هنوز مشکلات حل نشده و به پولش نرسیده است.

خبرآنلاین: به نظر می رسد مشکلات استراماچونی برای ادامه فعالیت در استقلال حل شده و باید منتظر ادامه همکاری او و استقلال باشیم ولی در صورتی که این موضوع به مشکل بخورد وزارت به سراغ پلن بی خود خواهد رفت.اگرچه او بامداد جمعه هم اعلام کرد هنوز مشکلات حل نشده و به پولش نرسیده است.

ظاهرا مطالبات استراماچونی پرداخت شده و باشگاه استقلال توانسته مشکل این مربی را حل کند. در این بین نکته جالب این است که باشگاه استقلال بازهم نتوانسته پول او را یک جا پرداخت کند و مبلغ طلب او از سه مبدا مختلف پرداخت شده است ولی هماهنگی های لازم از قبل انجام شده و سفارت هم همکاری لازم را انجام داده تا مشکلات قبلی به وجود نیاید و حساب او بسته نشود و او متهم با پولشویی نشود.

ظاهرا استقلال از ساز و کار مالی اینستکس استفاده کرده تا مشکل سرمربی اش حل شود. مبلغ پرداختی استقلالی ها وارد حساب استراماچونی شده ولی او هنوز اجازه برداشت از حسابش را پیدا نکرده و دیدارهای اخیر او با مقامات ایرانی و مقامات وزارت امور خارجه ایتالیا داشته هم در همین زمینه بوده است. نکته مهم این است که حالا استقلال امیدوار است این موضوع به نتیجه برسد و استراماچونی به تهران برگردد.

در صورتی که امروز استراماچونی وارد تهران شود وضعیت استقلال به روال عادی برخواهد گشت و احتمالا وزارت ورزش با حضور خلیل زاده به عنوان سرپرست ادامه خواهد داد و فرصت بررسی گزینه های مختلف برای مدیرعاملی استقلال را خواهد داشت ولی در صورت عدم بازگشت استراماچونی، احتمالا وزارت به دنبال حضور مربی ایرانی و علی فتح الله زاده یا در صورت عدم توافق کاظم اولیایی خواهد بود.

با این با توجه به موج جدیدی که برای حضور مدیران جدید و جوان به وجود آمده و انتخاب مهدی علی نژاد برای سرپرستی پست معاونت ورزش های قهرمانی هم در این راستا بوده، انتخاب مدیران قدیمی مثل فتح الله زاده و اولیایی که نزدیک به سه دهه سابقه مدیریتی دارند و در سال های اخیر نتایج موفقی نداشته اند و بدهی های زیادی داشته اند، عجیب و سوال برانگیز است.

اولیایی در پاس همدان عملکرد جالبی نداشت و با این تیم سقوط کرد، فتح الل زاده هم در زمان حضورش در استقلال بدهی های زیادی بر جای گذاشت و یکی از مشکلات استقلال در مسیر کسب مجوز حرفه ای همین بدهی بیست میلیاردی دوران مدیریت فتح الله زاده بود.

وزارت هم به خوبی از این مسائل آگاه بوده و به همین دلیل به دنبال راهکارهای دیگری است و همه چیز به بازگشت استراماچونی بستگی دارد که به وزارت فرصت بررسی های بیشتر را بدهد ولی عدم بازگشت استرا احتمالا باعث خواهد شد تا شاهد زوج مجیدی - فتح الله زاده به عنوان پلن بی در استقلال باشیم که احتمالا اول فتح الله زاده و سپس مجیدی بیایند. البته فعلا اخبار برای حضور استراماچونی امیدوارکننده است و خود این مربی هم علاقه مند به ادامه همکاری در آرامش و صداقت است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ح_ ن

      من فکر میکنم آقایان دارند بنوعی مارابه بازی میگرند، این موجودات دوست ندارند که استراماچونی دوباره مربی استقلال شود،، به حرفهای این مسولین بدبینم،،اگردوست داشتن این کار انجام شودالان شده بود،

    • بدون نام

      نگران نباشید بابا مسعود هم ناز استراماچونی رو میخره هم آویزون معروف رو مدیر عامل میکنه.چون از در بره بیرون از پنجره میاد تو.قبول ندارین ؟شب بلند است وقلندر بیدار

    • بدون نام

      این مسخره بازی ها را تمام کنید !؟ پیش از این آبرو ایران را نبرید !؟ این داستان را تمام کتید !

    • بدون نام

      لعنت بهت سلطانی فر

    • بدون نام

      ورزش ۳ لنگی از اومدن فتح الله زاده میترسه

    • ساسان

      برانکو موفق تر بود یا استرا؟
      برانکو بیشتر جام گرفت یا استرا ؟
      برانکو بیشتر در تیمش جا افتاده بود یا استرا ؟
      چرا از بالا دستور میدهند که برانکو نباید بمونه(بنا به گفته گرشاسبی مدیرعامل پرسپولیس)
      چرا کل وزارت ورزش و چند وزارت دیگر همگی بسیج شدن برای برگرداندن استراماچونی
      به نظر شما کدوم تیم حکومتیه پرسپولیس یا استقلال

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج