۹۳۸۷۶۲
۷ نظر
۵۰۰۱
۷ نظر
۵۰۰۱
پ

فدراسیون فوتبال:به خاطر ویلموتس عذرخواهی کنید

روابط عمومی فدراسیون فوتبال توضیحاتی درباره قرارداد مارک ویلموتس ارائه کرد.

پایگاه اطلاع رسانی فدارسیون فوتبال: روابط عمومی فدراسیون فوتبال توضیحاتی درباره قرارداد مارک ویلموتس ارائه کرد.

بر این اساس موارد ذیل درباره قرارداد ویلموتس به اطلاع عموم می رسد؛

۱.کل دستمزد کادر مربیان خارجی تیم ملی چه در زمان آقای کی روش و چه آقای ویلموتس از محل عواید فیفا که جهت توسعه فوتبال پرداخت می شود پرداخت شده و ارتباطی با منابع داخلی نداشته و ندارد.

در موضوع قرارداد اخیر هم همانطور که بارها اعلام شد با توجه به تحریم های ظالمانه و مشکل انتقال پول از حساب فیفا با تایید ستاد محترم تحریم استقراض انجام گرفته است.

۲.برای اولین بار در قراردادهای مشابه با آقای ویلموتس غرامت فسخ قرارداد صرفا سه ماه حقوق ماهیانه توسط طرفین تعیین شد که این موضوع در حال مذاکره است.

لذا تفسیرهای صورت گرفته از این موضوع و مبالغ طرح شده در سطح افکار عمومی کذب محض است.

۳.ویلموتس، که جامعه فوتبال او را معمار نسل طلایی فوتبال بلژیک می دانند،با حضور در ۴ جام جهانی در آخرین رتبه بندی فدراسیون تاریخ و آمار در رتبه نوزدهم بهترین مربیان جهان قرار گرفت.

۴. نتایج اخذ شده دور از انتظار و مشکلات مربوط به انتقال وجه از دلایل عمده قطع همکاری بوده و در نهایت به جهت هدف گذاری اولیه در صعود تیم ملی به عنوان تیم نخست گروه انجام گرفت.

بی شک،منافع ورزش و فوتبال کشورمان در این تصمیم مورد تاکید بوده و موضوع جابجایی هرگز رزومه و توانایی های یک مربی را زیر سوال نمی برد.

۵.اصل قرارداد به تاریخ ۲۱ آذر سال ۹۸ برای ریاست محترم کمیسیون فرهنگی مجلس،دیوان محترم محاسبات،بازرسی محترم کل کشور و حراست محترم وزارت ورزش و جوانان ارسال شده است.

۶.در قرارداد منعقده و برخلاف قرارداد مشابه قبلی،فدراسیون مالیات نمی پردازد.

۷‌.با توجه به مصوبه هیات رییسه فدراسیون فوتبال،شایسته است افرادی که در روزهای اخیر و در هر جایگاهی اطلاعات نادرست در این باره به افکار عمومی ارائه دادند و در رسانه ملی مبلغ قرارداد را ۳ میلیون دلار و خسارت آن را ۳ میلیون دلار عنوان کردند،از رفتار غیر حرفه ای خود به صورت رسمی از مردم پوزش بطلبند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • منصف

      واقعا طلبکار شدن از مردم انگار عادت متخلفین شده ، اون پولهایی که فیفا جهت توسعه فوتبال داده ، باید در جهت توسعه ورزش و فوتبال در همه کشور صرف بشه ، نه اینکه به آدمی مثل ویلموتس پرداخت کنید تا این نتایج افتضاح رو بیاره ، عجب روزگاری شده !!!!

    • بدون نام

      آقای فدراسیون، اصلا اینکه جایگاه نوزدهم مربیاست و معمار نسل طلایی بلژیکه درست. دوسال بیکار بودنش و بعد کارنامه ضعیفش تو ساحل عاج هم بماند. نباید یه تحقیقی روی اخلاق و متد مربیگریش میکردید ببینید اصلا میتونه از بازیکنای ما بازی بگیره، باهاشون تعامل کنه، تا یه پرداخت دیر شد ول نکنه بره؟ شما که نمیتونستید به موقع پرداخت داشته باشید نباید از اول باهاش طی میکردید یا توی قرارداد پیش بینی میکردید. مگه نگفتید همه تجربیات قرارداد با کیروش رو اینجا لحاظ کردید!!! بعد یه جوری میگید پول مال فدراسیونه انگار از جیب خودتون دارید هزینه میکنید. تاوان حماقت و ندونم کاری خودتون رو از منابع مملکت میدید بعد خوشحالم هستید که مثلا باهاش مذاکره کردید راضیش کردید که فقط سه ماه اضافه بگیره بره. جسارتا خیلی ابلهید

    • سید

      مگر عواید فدراسیون اسیا که پول پرداخت مرد شما حق داری با اون پول هر قراردادی را ببندی یا باید مصالح ومنافع ملی را در نظر بگیری۰
      خودت داری میگی برای توسعه فوتبال
      ایا نتایج فوتبال ما در سطخ تیم ملی و باشگاهی در میدان های بین المللی و نحوه برگزاری لیگ برتر و سایر رشته ها ی فوتبالی مثل فوتسال و... نیز اموزش های پایه و تیم امید نشان از توسعه و پیشرفت فوتبال دارد یا پسرفت مشهود ان و از دست دادن رنک اسیا و... ؟
      میدونی کار خوب تو چیه الان ؟ اینکه استعفا بدی و خودت بخاطر سو مدیریت عذرخواهی کنی و بری دنبال کارت .

    • بدون نام

      شما اون اوردین و پنجاه میلیارد پول ملت حروم کردین، اونوقت یه چیزی هم طلبکارید،،، یه بار هم که شده از این خارجیها یاد بگیرین که هرکسیشون گند کاری چ سهوی و چ عمدی کنه شجاعتش دارن که اشتباه شون بپذیرن و استعفا کنن

    • بدون نام

      شماها باید از مردم عذر خواهی کنید بعد گور تان کم کنید برید؟ بس پولی از پتروشیمی گرفتی چی بود بیاید واسه مردم جواب دهید

    • بدون نام

      بلژیک رو این برد جام جهانی؟
      لابد علی دایی و مهدوی کیا رو هم ممد مایلی برد بایرن مونیخ و هامبورگ

    • بدون نام

      آقا در مقابل این فدراسیون همه ملت باید عذرخواهی کنن خجالت بکشید حیا کنید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج