جاباما
۹۳۸۸۲۵
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

واکنش پرسپولیس به توافق با بازیکنان خارجی

مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس گفت: برخلاف شایعات مطرح شده هنوز با هیچ بازیکنی برای پیوستن به پرسپولیس به توافق قطعی و کامل نرسیده‌ایم.

خبرگزاری فارس: حسین قدوسی در گفت‌وگویی در خصوص شایعه توافق باشگاه پرسپولیس با یک بازیکن خارجی، گفت: برخلاف شایعات مطرح شده تا به حال با هیچ بازیکنی به توافق قطعی و کامل نرسیده‌ایم. البته باشگاه با چند بازیکن توافقاتی داشته اما هنوز آقای کالدرون به عنوان سرمربی هیچ نظری درباره بازیکنان نداده است.

وی ادامه داد: از طرف دیگر از سوی باشگاه گزینه‌هایی به آقای کالدرون معرفی شدند اما او هنوز نظر خود را درباره این بازیکنان اعلام نکرده است. به همین خاطر هنوز با هیچ بازیکنی به توافق قطعی نرسیده‌ایم.از هواداران و رسانه‌ها هم می‌خواهم که به این شایعات توجه نکنند چرا که این مسائل فقط کار پرسپولیس را سخت می‌کند. ما هنوز با هیچ بازیکنی برای پیوستن به پرسپولیس به توافق قطعی و کامل نرسیده‌ایم.

مدیرروابط عمومی باشگاه پرسپولیس تصریح کرد: برخی‌ها از گزینه‌هایی نام می‌برند که بازیکنان رزومه‌داری هستند و مبلغ قرارداد آنها خیلی بالاست یا اینکه بازیکنانی مطرح می‌شوند که با باشگاه خود قرارداد دارند و امکان جذب آنها نیست. متاسفانه برخی‌ها تلاش می‌کنند تا گزینه‌های کادرفنی و بازیکنان تخریب شوند و در این بین باید هواداران هوشیار باشند و تحت تاثیر این اخبار قرار نگیرند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج