۹۳۸۹۴۳
۱۵ نظر
۵۰۰۱
۱۵ نظر
۵۰۰۱
پ

استراماچونی تا دوشنبه به ایران برنمی‌گردد

سرپرست باشگاه استقلال با بیان اینکه این باشگاه به همه تعهداتش در قبلا آندره استراماچونی عمل کرده است گفت: مراحل انتقال پول در حال انجام است و امیدواریم مشکل وی بزودی حل شود.

خبرگزاری مهر: با وجود تلاشی که طی روزهای اخیر از سوی مسئولان وزارت ورزش و باشگاه استقلال صورت گرفته است، وضعیت بازگشت استراماچونی هنوز به طور دقیق مشخص نیست اما سرپرست باشگاه استقلال قول داد که این سرمربی ایتالیایی به تهران برگردد.

اسماعیل خلیل زاده که در ترکیه به سر می برد بامداد امروز شنبه در مورد آخرین وضعیت رایزنی ها برای حل مشکل استراماچونی گفت: برای حل این مشکل به ترکیه آمده ام و مبلغ ۱۶۰ هزار دلار مورد نیاز ایشان را آماده کرده ایم و با حمایت همه جانبه وزیر ورزش و آقای عراقی و سفرای ایران در ترکیه و ایتالیا پیگیری حل مشکل هستیم.

استراماچونی تا دوشنبه به ایران برنمی‌گردد

وی ادامه داد: مشکل نشستن پول به حساب آقای استراماچونی هنوز حل نشده و روز شنبه راهی ایتالیا خواهم شد تا در این مورد آخرین تلاش ها را انجام دهیم. همه تعهداتی که باشگاه داشته است را انجام داده ایم تا مشکلی در این زمینه وجود نداشته باشد.

سرپرست باشگاه استقلال در مورد اینکه بالاخره استراماچونی چه زمانی به ایران بازخواهد گشت گفت: تا دوشنبه که این اتفاق رخ نمی دهد. امیدوارم بتوانیم مشکلات را حل کنیم تا وی بزودی راهی تهران شود. ان شالله با حل مشکلات آقای استراماچونی به ایران باخواهد گشت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بخداهمه این حرفادروغه اصلاکسی نرفته که باوکیل استرا حرف بزنه اومدن جای خوددراخرببینید استراازاستقلال شکایت میکنه این هم تحفه سلطانی فراون طرف پول است واس فسخ جونیور ویه مهاجم دیگه آوردن واردودرکمپ اسپایرپاس پیروزی

    • ایرانی اصیل

      ولا زشته بخدا خجالت داره
      یعنی افتخارات باشگاه رو بااین کاراتون به گند کشیدین
      به چه قیمتی؟؟؟

    • بدون نام

      واقعا" ما ایرانیها چقدر بدبخت شدیم که برای برگردوندن یه مربی فوتبال داریم اینقدر پول و حیثیتمون را حراج میکنیم. آیا این آقا واقعا" ارزششو داره؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اصلا بحث پول واین چیزا نیست شما اگردلتان به حال مملکت میسوزه چرا ازمدیران نالایق انتقاد نمیکنید!!؟؟؟

    • عشقپولیس ایران

      روتونه برم آبرو بردید واقعا کیسه حقارته
      چقد ذلیل وبدبخت بخاطر یه هفته صدرنیشنی میکین
      بهترینه
      کل کشور عزیز وبزرگمون بسیج شدن برا یه اجنبی پول پرست بخدا اگه پپ؛کلوپ؛آنجلوتی هم بود ارزششو نداشت
      خبرگزاریا از صب تاشب شده استرا برگشت؟
      استرا دریافت کرد!
      بسهههههههههههه دیگه

    • ر،،م

      استرا مربی خوبی هست شکی توش نیست که اگه باهاش صادق بودن استقلال را به جایگایه واقعیش تو آسیا میرسوند ولی نباید فراموش کنیم که همین مربی تیم را تو بهترین شرایط رها کرد و رفت بعد حرف از هوادار میزنه درشان یک ایرانی نیست که خودشو کوچیک کنه بره ایتالیا برا مزاکره رفته که رفته این نشد یکی دیگه ما ایقد جام آوردیم همه با مربی داخلی بوده

    • صالح

      اخی ..چقدر متعهد و مسئولیت پذیر هستن این ایتالیایی خوش تیپ دقیقا مثل گاو نه من شیر میمونه تیمو رسوند صدر بعد یه دفعه غیبش زد بعد از اینکه پولش نقد شد و بعداز چند بازی و بهم ریختن تیم و از دست دادنه امتیارات زیاد دوباره میاد میشینه رو نیمکت خخخخ...چقدر رو داره به قران بعد از این همه ادا بازی بیاد ایران ولی واسش رو داشتن مهم نیست این مکار ایتالیایی میاد که کامل تیم عقده ای و صدر ندیده کیسه رو حسابی تیغ بزنه و چندوقتی یه بار تیغ بزنه خخخ

    • j

      کاش هرگزبرنگردی بااین کارهات باشگاه بزرگ استقلال را له کردی تویه انسان پول پرست وخودخواه ویکدنده وبی منطقی هستی

    • پروژه تضعیف پرسپولیس کلیدخو د

      خداهمه ی شمارالعنت کنه بیشرفا که در حق پرسپولیس ومردم ظلم میکنید ازبیت المال. داریدمیدید دیگه خدابه زمین گرمتون بزنه حالاببینیدظلم پایدارنمیمونه اگه سقوط نکنید ,سهمیه هم نمیگیریدبه لطف پروردگار

    • بدون نام

      بابا بزارین تا کریسمس همون جا بمونه الان میاد دو باره دو روز دیگه باشگاه تو این وضعیت باید کلی هزینه کنه تا ایشون کریسمس برگرده بره پیش فک و فامیلش.

    • کامران

      از اول نباید کاری می‌کردید که استرا بره، حالا که این طور شده و رفته دیگه اینقدر منت کشی نکنید، هم ابری ایران رو بیشتر نبرید و هم اگه آسترا برگرده دیگه اون اقتدار و کارایی رو نداره. به امید روزهای خوش برای استقلال بزرگ.

    • بدون نام

      آخه چقدر باید از آبروی این مملکت خرج کنید تا یه مربی را برگردونید؟ چقدر پست و حقیر هستید که برای حفظ میز و صندلی، دست بهرکاری میزنید

    • بدون نام

      اینجا ایرانه چونی بخوربخوره پولتوبگیر حلشوببر

    • بدون نام

      همش شده اینشاله بابا خجالت بکشید دیگه چقدرشما مردم رو نادان فرض کرده اید آخه پنجشنبه میگین جمعه شنبه میگین دوشنبه دوشنبه دوباره میگین بلیطش رو گرفتیم سه شنبه بعدش میگین بارانی هواپیما نتونسته بشینه برگشته ترکیه یکروز بعدش میگین ترکیه زلزله اومده پروازش عقب افتاده چند روز دیگه دوباره میگین گفته تو کیکهای ایران قرص هستش من الان نمیام یهویی لیگ میرسه نیم فصل وتعطیلات وبعدش هم ازتو کیسه یه مربی میارین بیرون به اسم پرویزمظلومی!!!!!

    • مریم ا

      بهبمریم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج