۹۳۸۹۹۳
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

هشدار جدی فلیک به بازیکنان بایرن مونیخ

سرمربی بایرن مونیخ به بازیکنان تیمش هشدار داد که دیگر فرصت اشتباه وجود ندارد و باید در هر سه دیدار خود تا پایان سال جاری میلادی به پیروزی برسند.

ایسنا: به نقل از کیکر، بایرن مونیخ در فصل جاری رقابت های بوندسلیگا عملکرد خوبی از خود نشان نداده است. بایرن ابتدا کواچ را از کار برکنار کرد تا فلیک را جایگزین او کند اما با این مربی هم نتوانسته که از بحران خارج شود.

باواریای‌ها در دو بازی اخیر خود در بوندس‌لیگا زیر نظر فلیک تن به شکست دادند تا با ۲۴ امتیاز در رده هفتم جدول رده بندی قرار گیرند و با تیم صدرنشنی ۷ امتیاز اختلاف داشته باشند.

بایرن در هفته پانزدهم باید به مصاف وردربرمن برود و فلیک قبل از این دیدار به شاگردانش هشدار داد. او گفت: دیگر فرصت اشتباه وجود ندارد. تا پایان سال جاری میلادی سه بازی دیگر در بوندسلیگا پیش رو داریم و چاره‌ای جز پیروزی در این سه دیدار نداریم. می‌دانم که کاری سختی پیش رو داریم اما این هدفی است که برای خود در نظر گرفته‌ایم و باید در هر سه بازی پیروز شویم.

فلیک ادامه داد: هیچ تیمی بدون نقص و کامل نیست اما این طبیعی است که تیم ها به دنبال بهتر بودن باشند و این چیزی است که ما به دنبال آن هستیم. تلاش می‌کنیم تا بازی به بازی بهتر شویم.

سرمربی بایرن مونیخ در واکنش به تمدید قرارداد یورگن کلوپ با لیورپول گفت: کلوپ در لیورپول عملکرد درخشانی داشته و طبیعی است که قرارداد او هم تمدید شود. او یکی از بهترین و موفق ترین مربیان آلمانی در سال‌های اخیر بوده است. او توانسته لیورپول را به روزهای اوجش برگرداند.

فلیک در پایان از عملکرد کوتینیو ابراز رضایت کرد و گفت: خوشحالم که کوتینیو در شرایط خوبی به سر می‌برد و تاثیرگذار ظاهر شده است. او می‌تواند بهتر از این هم ظاهر شود.

کوتینیو به صورت قرضی در بایرن مونیخ بازی می‌کند و تا پایان فصل قرارداد دارد اما ابراز امیدواری کرده که قراردادش تمدید شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج