جاباما
۹۳۹۴۱۸
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

فرناندینیو: لیورپولی‌ها قهرمانی در لیگ برتر را حس کنند

هافبک برزیلی منچسترسیتی می‌گوید آنها دیگر به رسیدن به لیورپول فکر نمی‌کنند چرا که فاصله دو تیم خیلی زیاد است.

ایسنا: به نقل از اکسپرس، لیورپول در هفته هفدهم لیگ برتر نیز موفق شد در خانه برنده از زمین خارج شود و واتفورد را شکست دهد پیروزی که باعث شد خیلی‌ها قهرمانی قرمزها را در لیگ برتر در این فصل تمام شده بدانند خصوصا اینکه لسترسیتی نزدیک‌ترین تعقیب کننده لیورپول در صدر جدول دو امتیاز دیگر از دست داد.

بعد از آنکه لروی سانه در دیدار جام خیریه در ابتدای فصل مصدوم شد و مشخص شد تا مدت‌ها نمی‌تواند تیمش را همراهی کند، آیمریک لاپورته مدافع گران‌قیمت این تیم نیز در بازی برابر برایتون مصدوم شد و از زمین بازی بیرون رفت و همین باعث شد فرناندینیو مجبور به بازی در خط دفاعی شود.

فرناندینیو درباره شانس قهرمانی سیتی در لیگ برتر گفت: دیگر ما به رسیدن به لیورپول در صدر جدول فکر نمی‌کنیم چون فاصله دو تیم خیلی زیاد است و بیهوده است بخواهیم از الان اینقدر به رسیدن به لیورپول فکر کنیم. ما باید فقط به بازی‌های خودمان فکر کنیم. فعلا با آرسنال بازی داریم که بازی دشواری است و باید بعد از این دیدار هم به ثبات در تیم و حفظ شرایط خوبمان فکر کنیم. لیورپول امسال بهتر از فصل قبل عمل کرده و ما این‌طور نبودیم و به همین خاطر در صدر جدول قرار نداریم.

او در پایان گفت: لیورپول سال‌ها قهرمان لیگ برتر نشده است و این انگیزه زیادی به تیم کلوپ داده است تا بتوانند به این مهم دست یابند. آنها الان می‌توانند این قهرمانی را حس کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج