۹۳۹۵۲۸
۷ نظر
۵۰۰۴
۷ نظر
۵۰۰۴
پ

برومند: رفتار‌های اخیر زیبنده باشگاه استقلال نیست

دروازه‌بان اسبق تیم فوتبال استقلال گفت: به هیچ عنوان این رفتار‌هایی که در باشگاه استقلال در این چند وقت اخیر رخ داده زیبنده این باشگاه نیست.

خبرگزاری میزان: پرویز برومند درباره پیروزی تیم استقلال مقابل تیم شاهین بوشهر اظهار داشت: به نظرم به غیر از مسئله روحی و روانی بازیکنان استقلال عملکرد مناسبی در این بازی داشتند و بازیکنان زحمت کشیدند و توانستند این بازی را با پیروزی پشت سر بگذارند.

وی ادامه داد: به هر حال شاهین بوشهر تیم دست و پا بسته‌ای نبود، اما استقلال خیلی خوب بازی کرد و حتی بیش از این هم می‌توانست گل بزند. به نظرم اگر بازیکنان استقلال از تمرکز بهتری برخوردار بودند و از لحاظ روحی و روانی در وضعیت خوبی قرار داشتند این امکان که۴ یا ۵ گل دیگر هم به ثمر برسانند وجود داشت.

دروازه‌بان اسبق استقلال درباره اینکه اتفاقات رخ داده در این باشگاه را چطور می‌بیند، تصریح کرد: به هیچ عنوان این رفتار‌ها زیبنده استقلال نیست. استقلال یک باشگاه مردمی است که طرفداران زیادی دارد و هر کسی در ایران و خارج از کشور باید افتخار کند که وارد این باشگاه می‌شود. ما در چند هفته اخیر شاهد این موضوع نبودیم و اتفاقات اخیر باعث شد یک مقدار جایگاه استقلال تنزل پیدا کند. من دست هواداران را می‌بوسم که با وجود همه مشکلات، استقلال را تنها نگذاشتند و از این تیم حمایت کردند. من صحبتم با هواداران این است که یک مقدار آگاهانه‌تر و واقع بینانه به اتفاقات رخ داده نگاه کنند.

برومند افزود: من از نزدیک اتفاقات باشگاه استقلال را لمس کرده‌ام و حتی در صحبت‌هایی که با خلیل‌زاده داشتم متوجه شدم که او ترجیح می‌دهد هواداران متوجه نشوند چه کسی پشت پرده استقلال کار می‌کند و این از متانت و وفاداری‌اش برمی‌گردد. شاهد این بودم که خلیل‌زاده به خاطر دل هوادار از زیاده خواهی‌های استراماچونی گذشت و با وجود بیماری همسرش و مادرش به ترکیه رفت تا مشکل سرمربی تیم را برطرف کند. هزینه‌های استراماچونی را خلیل‌زاده پرداخت کرده است. البته از هواداران خواهش می‌کنم که فراموش نکنند در چه شرایط سختی خلیل‌زاده خانواده‌اش را رها کرده و برای شاد کردن دل هوادار تلاشش را می‌کند تا این مربی را برگرداند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: یکسری مشکلات وجود دارد که باعث بروز این اتفاقات در باشگاه استقلال شده است. تبادل پول به علت تحریم‌ها سخت است، اما با توجه به اینکه این مسئله را می‌دانستند باید زودتر برای رفع این مشکل اقدام می‌کردند. امیدوارم با مدیریت جدید دیگر شاهد این اتفاقات در استقلال نباشیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      مشت های تو تو بازی چی

    • بدون نام

      وقتی یه عده انگل که مشخص نیست ریشه شون مال کجاست تزریق میشن به تیم همین میشه

    • محمدیان از اسلام

      آقا پرویز این آقا به شما دورغ کفته

    • بدون نام

      آقای برومندخلیل زاده رفتنیه اگه دنبال پست دراستقلالی پاچه حاج فتل روبچسب

    • شرک.

      بخصوص رفتار بهزاد غلامپور ...واااای آسترا. رو بیچاره کرده بود

    • بی نام

      نان به نرخ روز خور ...

    • بدون نام

      حالاآقای خلیل زاده عنوان میکندمسعودسلطانی فرتلاش زیادجهت بازگشت استراکردمیکندولی طرفداران قبول ندارن که وزرات ورزش یخصوص شخص وزیرباعث بروزاین مشکلاته

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج