جاباما
۹۳۹۵۸۰
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

پیروزی تاتنهام و توقف یونایتد در لیگ جزیره

شاگردان ژوزه مورینیو با برتری مقابل تاتنهام امیدهایشان را برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا افزایش دادند.

خبرگزاری تسنیم: هفته هفدهم لیگ برتر انگلیس از ساعت ۱۷:۳۰ امروز (یکشنبه) با برگزاری دو دیدار همزمان پیگیری شد که در یکی از این بازی‌ها تیم‌های منچستریونایتد و اورتون در ورزشگاه اولدترافورد مقابل هم صف‌آرایی کردند. این بازی که برای شیاطین سرخ به منظور کم کردن فاصله‌ با چلسی چهارم جدولی اهمیت بالایی داشت، در نهایت با تساوی یک - یک پایان یافت.

اورتون در این دیدار توسط ویکتور لیندلوف (۳۶- گل به خودی) به گل رسید و برای منچستریونایتد هم میسون گرین‌وود (۷۷) موفق به گلزنی شد. با این نتیجه شاگردان اولگنار سولسشایر ۲۵ امتیازی شدند و رده ششم قرار گرفتند. آبی‌پوشان مرسی‌ساید هم که هدایت‌شان به طور موقت برعهده دانکن فرگوسن است، ۱۸ امتیازی شدند و در مکان شانزدهم جدول رده‌بندی هستند.

منچستریونایتد در این بازی برای چهارهزارمین بازی متوالی حداقل یک بازیکن از محصولات آکادمی خود را در لیست ۱۸ نفره‌اش داشت، سنتی که بالغ بر ۸۲ سال در این باشگاه پابرجا مانده است.

در بازی همزمان هم تاتنهام در ورزشگاه مولینکس، میهمانش ولورهمپتون را با نتیجه ۲ بر یک از پیش‌رو برداشت. لوکاس مورا در دقیقه ۸ و فرتونگن در دقیقه ۱+۹۰ برای اسپرز گلزنی کردند و دروازه‌شان هم توسط آداما ترائوره در دقیقه ۶۷ باز شد. شاگردان ژوزه مورینیو با این برد ۲۶ امتیازی شدند و به رده پنجم جدول صعود کردند.

در ادامه این بازی‌ها از ساعت ۲۰ امشب، آرسنال پذیرای منچسترسیتی است و در دیدار پایانی هفته هم فردا شب، کریستال‌پالاس از برایتون میزبانی می‌کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج