۹۳۹۶۲۶
۳ نظر
۵۰۱۰
۳ نظر
۵۰۱۰
پ

السیسی: می‌ترسم لبنان شبیه سوریه شود

«عبدالفتاح السیسی» رییس جمهوری مصر یکشنبه شب با اشاره به جنبش اعتراضی و اصلاحی مردم لبنان، گفت: می ترسم بحران سیاسی و اقتصادی لبنان تشدید شود و این کشور نیز به سرنوشت و وضعیت سوریه گرفتار شود.

ایرنا: «عبدالفتاح السیسی» رییس جمهوری مصر یکشنبه شب با اشاره به جنبش اعتراضی و اصلاحی مردم لبنان، گفت: می ترسم بحران سیاسی و اقتصادی لبنان تشدید شود و این کشور نیز به سرنوشت و وضعیت سوریه گرفتار شود.

کانال خبری لبنان ۲۴ گزارش کرد: السیسی در کنفرانس موسوم به «جوانان جهان» که در شهر «شرم الشیخ» مصر برگزار شد، افزود: ممکن است در اثر گسترش و تعمیق بحران سیاسی، اقتصادی و اجتماعی در لبنان شهروندان این کشور هم مانند سوری ها آواره و پناهنده شوند و به دیگر کشورها مهاجرت کننند.

السیسی: می‌ترسم لبنان شبیه سوریه شود

«الیاس بو صعب» وزیر دفاع لبنان با رد سخن رییس جمهوری مصر و در پاسخ به وی گفت: کسی کلام السیسی را جدی نمی گیرد و او از سر ِ محبت و علاقه اش به مردم لبنان، این حرف را زده است!

بو صعب در گفت وگو با تلویزیون " ال . بی . سی" لبنان از جوانان معترض کشورش خواست اجازه ندهند جایگاه و حاکمیت سیاسی لبنان فرو ریزد، دیگران در امور داخلی اش دخالت کنند و تجمع و تظاهرات مسالمت آمیز و قانونی مردمش به وسیله ی افراد اندک به درگیری و خشونت بینجامد.

وزیر دفاع لبنان خطاب به معترضان گفت: هر گونه تغییر و تحول در ساختار سیاسی لبنان تنها با تکیه بر اصول و مفاد قانون اساسی این کشور، ممکن است و خشونت و درگیری، راه حلِ مشکل نیست.

در جریان درگیری هایی که ۲۴ ساعت گذشته در میدان های ریاض الصلح، الشهدا و النجمه و خیابان های نزدیک به مجلس ملی لبنان و دیگر خیابان های بیروت میان عده ای از معترضان و نیروهای ضد شورش این کشور اتفاق افتاد ده ها نفر از دو طرف مجروح شدند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      جهنم بشه

    • م

      میشه خیالت راحت

    • بدون نام

      تاببینیم نظرشما مصری ها .....

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج