۹۳۹۸۱۷
۴ نظر
۵۰۰۵
۴ نظر
۵۰۰۵
پ

دو سوم سرطان‌ها در کشور درمان قطعی دارند

دبیر انجمن رادیو تراپی انکولوژی ایران، سهم شیمی درمانی در بهبود سرطان‌ها را حدود ۱۰ الی ۲۰ درصد عنوان کرد و گفت: دو سوم سرطان‌ها در کشور درمان قطعی می‌شود.

خبرگزاری مهر: دبیر انجمن رادیو تراپی انکولوژی ایران، سهم شیمی درمانی در بهبود سرطان ها را حدود ۱۰ الی ۲۰ درصد عنوان کرد و گفت: دو سوم سرطان ها در کشور درمان قطعی می شود.

حسین فودازی، روز دوشنبه در نشست خبری چهارمین کنگره بین المللی کلینیکال انکولوژی و چهاردهمین کنگره سالانه انجمن رادیوتراپی انکولوژی ایران که در محل انجمن برگزار شد، با عنوان این مطلب که ۴۰ درصد سرطان ها با جراحی بهبود می یابد، گفت: شیمی درمانی می تواند ۱۰ الی ۲۰ درصد سرطان ها را بهبود ببخشد.

وی با عنوان این مطلب که شیمی درمانی، جراحی و رادیوتراپی در بهبود سرطان ها نقش دارند، ادامه داد: دو سوم سرطان ها در کشور، درمان قطعی می شود و یک سوم بیماران مبتلا به سرطان فوت می کنند.

فودازی با عنوان این مطلب که هر سال ۱۱۰ هزار مورد جدید سرطان در کشور تشخیص داده می شود، افزود: سالانه بین ۳۰ تا ۳۵ هزار مبتلا به سرطان در کشور فوت می کنند.

وی تاکید کرد: آمار مرگ و میر بیماران مبتلا به سرطان در ایران، در مقایسه با منطقه از وضعیت خوبی برخودار است.

دبیر انجمن رادیو تراپی انکولوژی ایران، افزود: در بیماری سرطان باید به دو نکته توجه داشت. نخست، نجات جان بیمار و بازگشت به زندگی طبیعی که این ایده آل است. اما، موضوع دوم که باید به آن توجه داشت، این است که اگر بیمار مبتلا به سرطان را نمی توان درمان کرد، کیفیت زندگی او را بهبود بخشید.

فودازی گفت: برای بهبود کیفیت زندگی بیماران مبتلا به سرطان، از درمان های رادیوتراپی، شیمی درمانی و جراحی، استفاده می شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خداوند کمکشان کند وشفایشان دهد

    • بدون نام

      با هزینه بالای دارو کحا میشود زندگی اشان رو بهبود بخشید؟؟ برای هر دوره پرتو درمانی باید بین حداقل ده میلیون تومان هزینه کنند

    • بدون نام

      چجوری بهبود زندگی بیمار سامان بدهن درصورتیکه خود شماها بابت نداشتن هزینه درمان بیمار پذیرش نمیکنی.فقط .خسته شدیم از این وعدهای الکی خدایا خودت رحمی کن.اللهم عجل لولیک الفرج

    • بينام

      مثل بقيه امار هايى كه اعلام ميشه دروغ و چرنده ،يه سر به مطب و كلينيك انكولوژ ها بزنيد و امار بگيريد شش ماه ديگه هم سر بزنيد ببينيد چند تا از بيماران بنده خدا زنده موندن ،خداوند همه رو از شر بيمارى و پزشكان دروغگو و پول پرست در امان نگه داره ،امين

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج