۹۴۰۰۴۹
۱۳ نظر
۵۰۰۱
۱۳ نظر
۵۰۰۱
پ

گرشاسبی: ۷۰ میلیارد رسید، مرا حذف کردند

انتشار متنی از سوی حمیدرضا طاهرخانی کافی بود تا یک زخم نه‌چندان کهنه سر باز کند و آهی بلند از نهاد پرسپولیسی‌ها و هواداران‌شان بلند شود

فرهیختگان: انتشار متنی از سوی حمیدرضا طاهرخانی کافی بود تا یک زخم نه‌چندان کهنه سر باز کند و آهی بلند از نهاد پرسپولیسی‌ها و هواداران‌شان بلند شود که چه بر سر تیمی آوردند که شکل واقعی یک باشگاه را به خود گرفته و آرزوی مرحوم جعفر کاشانی در آستانه برآورده شدن بود، اما یک تصمیم نادرست در روزهایی که سرخ‌ها پرگشوده و با بال‌های شکسته به فینال آسیا هم راه پیدا کرده بودند، تمام آمال و آرزوهای این تیم، پیشکسوتان و هوادارانش را بر باد داد تا حالا دوباره برگردیم به دورانی که این تیم پشت صندوق عقب یک پیکان اداره می‌شد و شاید بدتر از آن!

حداقل در زمانی که علی پروین تیم را در صندوق عقب ماشینش اداره می‌کرد، حرفش حرف بود و غم ضعیف‌ترها را می‌خورد و اجازه نمی‌داد حقی از کسی پایمال شود و از این مهم‌تر اینکه در دورانی که پرسپولیس نه ساختمانی داشت، نه واحد مالی و نه معاونت‌های جور و واجور، اصلا مدرکی گم نمی‌شد و حالا خیلی‌راحت به یک بازیکن می‌گویند حواله‌ات گم شده و با همین بهانه یک‌سال و اندی او را به این‌سو و آن‌سو می‌کشانند!

حواله یا یک‌ تکه کاغذپاره؟

آن زمان که این به اصطلاح حواله‌ها را بین بازیکنان تقسیم می‌کردند، خیلی‌ها فکر می‌کردند اینها حواله‌های بانکی هستند که بازیکنان با ارائه آن می‌توانند مبلغ اختصاص‌یافته به خود را به حساب‌هایشان منتقل کنند. دیروز هم که موضوع گم شدن حواله طاهرخانی را شنیدیم، پیگیر این موضوع شدیم که حالا چطور می‌توان المثنای این حواله را صادر کرد. یکی از افراد موثق که نمی‌خواست نامش فاش شود، در این خصوص گفت: «دل‌تان خوش است؟ از کدام حواله حرف می‌زنید؟ اینها یک ‌تکه کاغذپاره بودند که به‌طور مثال رویش اسم بازیکن و مبلغ آن را درج کرده بودند و اسمش را گذاشته بودند حواله.»

مشخص نیست اگر این حواله‌ها یک تکه کاغذی بوده که به صورت دستی تهیه شده بود، چرا یک بازیکن برای دریافتش باید بیش از یک سال دوندگی کند و اصلا چه نیازی به این حواله‌هاست.

طاهرخانی: پرسپولیسی‌ام، اما خانواده‌ام را هم دوست دارم

حمیدرضا طاهرخانی در زمان سرمربیگری برانکو همیشه موردتوجه قرار داشت و در بازی‌های بزرگی هم این فرصت را پیدا کرد تا در ترکیب این تیم به میدان برود. اشک‌های این بازیکن در پایان یکی از بازی‌ها و کولی دادن محسن مسلمان به او، قطعا از یاد هواداران این تیم نمی‌رود.

او درخصوص مشکلش گفت: «دوست ندارم با حرف‌هایم برای پرسپولیس مشکلی به وجود بیاورم. فقط این را بگویم که من پرسپولیس را خیلی دوست دارم، اما خانواده‌ام را هم دوست دارم.» او ادامه داد: «زمانی که تیم حواله‌های خود را از عرب گرفت، من در قطر با تیم امید بودم و پرسپولیس هم در قطر اردو زده بود. فردای آن روز به هتل پرسپولیس رفتم تا حواله‌ام را تحویل بگیرم که گفتند حواله من دست آقای عرب است و آن را با خود به تهران برده است. بعد از بازگشت هم هر بار پیگیر این موضوع شدم، به من وعده فردا را دادند و درنهایت هم گفتند حواله گم شده و باید صبر کنم تا آقای عرب دستور بدهند. سوال من این است که مگر حواله من سوزن بوده که گم شود؟ چطور چنین چیزی ممکن است؟»

درویشوند: پاداش من را نصف کردند و گفتند بعدا می‌دهیم

ابوالفضل درویشوند هم یکی از بازیکنانی است که همیشه در تیم برانکو حضوری مستمر در تمرینات داشته و با اینکه سالیان سال رزرو و دروازه‌بان سوم تیم به حساب می‌آمد به یکباره از تیم کنار گذاشته و راهی شاهین بوشهر شد.

او درمورد مشکل طاهرخانی گفت: «من هم تازه متوجه مشکل حمید شده‌ام. آن زمان به ما هم پول پاداش‌مان را کامل ندادند. برانکو در لیستی که به باشگاه داده بود، قرار بر این بود که بازیکنان جوان و نیمکت‌نشین هرکدام هشت هزار دلار پاداش بگیرند که به نرخ ارز آن زمان مبلغی حدود ۹۶ میلیون تومان می‌شد. اما به من و تقریبا تمام جوانان تیم حواله ۴۵ میلیونی دادند و قول دادند که مابقی این مبلغ را هم چند ماه بعد به حساب‌مان واریز کنند، اما خبری نشد.»

او ادامه داد: «من حتی پول این فصل و ۳ فصل آینده‌ام را بخشیدم و هنوز هم ۷۰ میلیون طلب از باشگاه دارم که معلوم نیست می‌خواهند بپردازند یا نه!»

پول کارمندان و معاونان باشگاه را هم درست ندادند

این مشکلات تنها به بازیکنان جوان و ذخیره تیم ختم نشده است. مدیران وقت که خوب می‌دانستند بازیکنان بزرگ تیم کم شدن مبلغ پاداش‌شان را بر نمی‌تابند، بخش‌های دیگر را هدف قرار داده و مبالغی را از آنچه توافق شده بود، کسر کردند.

در این بین برخی کارمندان باشگاه هم بر این باورند که در ابتدا ایرج عرب قصد نداشت به باشگاه و کارمندان پاداش بدهد، اما بعد از اینکه اعتراض آنها را دید مجبور شد مبالغی را بپردازد. البته شنیده می‌شود آنها هم پول کامل دریافت نکرده‌اند و حتی معاونان وقت باشگاه مبلغی به اندازه تدارکات تیم دریافت کرده‌اند.

گرشاسبی: 70 میلیارد رسید، مرا کنار گذاشتند!

برای پیگیری ماجرا، سراغ مدیرعامل اسبق باشگاه پرسپولیس هم رفتیم. گرشاسبی که خیلی از هواداران باشگاه او را بهترین مدیر سال‌های اخیر می‌دانند، درخصوص این مشکل گفت: «واقعا برای حمید ناراحتم. او پسر خوبی است و می‌دانم مشکلاتی دارد و امیدوارم این مشکل حل شود. آقایان تا فهمیدند ۷۰ میلیارد پول به باشگاه رسیده، فورا مرا بازنشسته کردند و باشگاه را به دوستان تحویل دادند که این هم حاصلش است. من تا آنجایی در جریان قرار دارم که با آقای برانکو نشستیم و تصمیم گرفتیم ۳۰ درصد از پاداش آسیایی را به بازیکنان، کادرفنی و باشگاه پرداخت کنیم و تقسیم کردن پول را آقایان در باشگاه برعهده گرفتند.»

پول‌ها کسر شد، پول برانکو را هم ندادند

یکی از منابع موثق در باشگاه نیز درباره این اتفاقات به خبرنگار ما گفت: «آن زمان احساس می‌کردند این کار زرنگی است. من نمی‌خواهم به کسی انگ بزنم و کسی را متهم کنم، اما فقط می‌توانم بگویم اینها از نداشتن علم مدیریت است. کاش این پول‌هایی را که از همه کسر شد، روی مابقی پول پاداش می‌گذاشتند و بدهی برانکو را می‌پرداختند. اما آن پول را هم به گاوصندوق باشگاه بردند و تکه‌تکه از رویش برداشتند و آخرش نه پولی ماند که به برانکو بدهند و نه جایی خرج شد که نفعش به پرسپولیس برسد. حتی از اینها بدتر این است که امروز باز هم باشگاه ۴ میلیارد بدهی بالا آورده است.»

لیست پاداش‌ها در جیب عرب به جای باشگاه

نکته جالبی که شنیدیم، نبود اسناد مربوط به پرداختی پاداش به بازیکنان و کارمندان در باشگاه پرسپولیس است و وقتی این موضوع از سوی طاهرخانی مطرح و باشگاه پیگیر لیست پاداش‌ها شد، در کمال تعجب به این جواب رسیدند که لیست در اختیار ایرج عرب است و تنها او می‌تواند در این خصوص نظر بدهد و تا زمانی که او روشن نکند پرداختی به طاهرخانی انجام نشده، باشگاه نمی‌تواند به او پرداختی داشته باشد! حالا اینکه یکی از اسناد مالی باشگاه در جیب مدیرعامل سابق جامانده و این چه دلیلی می‌تواند داشته باشد، باید پیدا کنید پرتقال‌فروش را... . همچنین این نکته را باید یادآور شویم که تلاش‌های ما برای صحبت با ایرج عرب نتیجه‌ای نداشت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • فرشاد

      وقتی برنامه نود نباشه باید منتظر بدتر از این ها باشیم...

    • ایرانی

      باشگاه بوده یا سوپری حمید آقا!!!!!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خدا لعنت بکنه عرب رو ، او از بچگی طرفدار کیسه بود و صرفا برای انهدام باشگاه اومده بود

    • بدون نام

      عرب اختلاسگر

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خدا ازتون نگذره.فقط دارین مردم بازی میدین

    • mohammad

      ما رو ساده ندونید پولها همه خرج کیسه شد تا بتونن بیان بالا اینم دستور از بابا محسن کیسه کشها ولی بدونید کیسه کشها اه و نفرین میلیونها پرسپولیسی دامنتون رو میگیره

    • ع ن

      منتظر دزدی واختلاس هایی باشید که بزودی رو میشود لنگ مکتب عبده

    • بدون نام

      لعنت بر عرب اشغال

    • علی

      از 70 میلیارد نهایت 5 تومن تقسیم کردن بین بازیکنان بقیه رو هم عرب و سلطانی فر و بقیه نشستن تقسیم کردن بین خودشون.مراجع ذیصلاح هم که خودشون درگیر سهم و اینا بودن اصلا لزومی ندیدن مداخله کنن.حالا همین رو بسط بدید به کل مملکت و پولهای خزانه

    • بدون نام

      همین نود یکی از عوامل به حاشیه بردن پرسپولیس در لیگ قهرمانان بود

    • بدون نام

      سوپری حمیدچیه؟ فکر کنم درک مطلبت پایینه .متوجه نشدی داستانو

    • شیش درچار

      انوقت کیسه کشای بی مقدار پشت سر پرسپولیس حرف درمیارند.نمیدوننداگرتوی پرسپولیس جنجالی نیست بخاطربزرگی ونجابت بازیکنهااست وباکیسه کشای حقیرخیلی تفاوت دارند

    • بدون نام

      آقای گرشاسبی شما حذف نشدید شما همیشه در قلب و ذهن هوادار و مردم جای دارید مردم فهیم همه چیز را خوب میدانند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج