جاباما
۹۴۰۲۹۳
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

بهترین ال‌کلاسیکو؟ ۵ تایی شدن رئال در نوکمپ

فرانکی دی یونگ، ستاره هلندی بارسلونا به خاطر ال کلاسیکوی پیش رو هیجان زده است.

ورزش سه: چند ماه قبل بود که فرانکی دی یونگ در لباس آژاکس و در شبی تاریخی موفق شد در لیگ قهرمانان و در خانه رئال مادرید با نتیجه ۱-۴ به برتری دست یافته و رقیب نامدار را حذف کند. حالا فرانکی دی یونگ احتمالا فردا شب این بار با لباس بارسلون مقابل رئال مادرید بازی خواهد کرد و از رخ دادن این اتفاق هیجان زیادی دارد.

فرانکی دی یونگ گفت: "من به خاطر ال کلاسیکو بسیار هیجان زده هستم و بیشترین ال کلاسیکویی که از آن لذت بردم، برتری ۰-۵ بارسلونا مقابل رئال مادرید در نیوکمپ بود. این اولین ال کلاسیکوی من است و بازی بسیار ویژه ای خواهد بود. سال گذشته من با لباس آژاکس مقابل رئال بازی کردم و آن هم بازی مهمی بود، اما این دیدار ماجرای دیگری بوده و من عضو تیم دیگری هستم.

بهترین ال‌کلاسیکو؟ ۵ تایی شدن رئال در نوکمپ

بازی سال قبل برای ما یک شب بسیار ویژه بود و در واقع باید بگویم که ما بهترین نمایش خود را در برنابئو ارائه دادیم. ما در خانه رئال 1-4 پیروز شدیم و با ارائه نمایشی زیبا آنها را حذف کردیم و من خاطرات فوق العاده ای از آن مسابقه دارم.

در هلند هم ما ال کلاسیکو داریم و این دیدار بین آژاکس و فاینورد است. گرچه اهمیت آن بازی در دنیا کمتر است، اما همه در هلند در مورد این دیدار صحبت می کنند. فضای چنین دیدارهایی متفاوت از مسابقات دیگر است و شما می توانید در داخل استادیوم تنش را احساس کنید. این دیدار از آن دسته بازی هایی است که همه بازیکنان دوست دارند در آن شرکت کنند."

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج