۹۴۰۳۴۱
۵۰۱۰
۵۰۱۰
پ

بازگشت شرایط عادی در غرب هرمزگان

مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان گفت: شرایط عادی پس از بارندگی امروز در غرب استان به ویژه شهرستان بستک و پارسیان حاکم شده است.

ایسنا: مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان گفت: شرایط عادی پس از بارندگی امروز در غرب استان به ویژه شهرستان بستک و پارسیان حاکم شده است.

علیرضا صفاایسینی عصر امروز سه شنبه ۲۶ آذر در جمع خبرنگاران، ضمن اعلام این خبر افزود: از ساعت ۱۴ که بارندگی در منطقه کاهش یافت محور مواصلاتی پارسیان به بندرلنگه بازگشایی شده و دیگر مشکلی در این محور وجود ندارد.

وی با اشاره به منطقه رودخانه کوشکنار بیان کرد: این منطقه نیز به دلیل طغیان رودخانه کوشکنار مسدود شده که با فروکش رودخانه این محور نیز بازگشایی خواهد شد.

صفاایسینی خاطر نشان کرد: قطعی برق و آب اکثر نقاط به مدار بازگشته تنها در چند منطقه به دلیل ایمنی مردم برق قطع شده که پس از فروکش کردن آن آنها نیز در مدار قرار خواهند گرفت.

وی اضافه کرد: در تمام مدت بارندگی از هم طریق ارتباط بیسیم و ارتباط ماهواره ای با فرماندار و هلال احمر پارسیان در ارتباط بوده ایم و مشکلی در این خصوص وجود نداشته است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان با اشاره به برقراری ارتباط از طریق ایرانسل در پارسیان، افزود: به دلیل بروز مشکلاتی در فیبر نوری پارسیان شرکت زیر ساخت در ایجاد ارتباط با مشکل روبرو شده که در حال برطرف سازی آن هستند.

وی با اشاره به بارش ۱۶۵ میلیمتر در بستک گفت: با توجه به حجم بالای بارندگی در شهرستان بستک خوشبختانه تنها آب گرفتگی معابر و تعدادی خانه مسکونی اتفاق افتاده که برای رفع آنها اقدامات لازم در حال انجام است.

صفاایسینی با بیان اینکه خوشبختانه در پارسیان و بستک خسارات جانی نداشته ایم، خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه اولویت در امداد و نجات ها جلوگیری از خسارت جانی است خوشبختانه در این دو شهرستان هیچ خسارت جانی نداشته ایم.

وی با بیان اینکه بارندگی ها تا روز پنجشنبه ادامه خواهد داشت،افزود: از امشب بارندگی در شرق استان نیز آغاز خواهد شد از تمامی هم استانی ها درخواست می شود که به منظور کاهش خسارات احتمالی و بروز مشکلات از تردد های غیر ضروری پرهیز کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج