۹۴۰۷۹۰
۳ نظر
۵۰۰۴
۳ نظر
۵۰۰۴
پ

سرمربی بارسلونا: مسئله اصلی، حفظ صدر جدول بود

ارنستو والورده با وجود تساوی از عملکرد تیمش در ال‌کلاسیکو رضایت داشت.

خبرگزاری تسنیم: ارنستو والورده پس از تساوی بدون گل خانگی تیمش مقابل رئال مادرید از عملکرد بازیکنان آبی‌واناری‌پوش ابراز رضایت کرد.

سرمربی تیم فوتبال بارسلونا در این باره گفت: از هر نظر برای هر دو تیم، دیداری بحث‌برانگیز و تنش‌زا بود. حریف فشار زیادی به ما وارد کرد و بارها با سانترهایش خطرساز شد. در این صحنه‌ها رنج کشیدیم و به دردسر افتادیم. خطاها و کارت‌های زرد زیادی در بازی وجود داشت. در کل شاهد دیداری کلاسیک بودیم.

او در ادامه افزود: انتظار فشار سنگین رئال مادرید در مقاطعی از بازی را داشتیم و برای رنج کشیدن زیر این فشار آماده شده بودیم. وقتی حریف قدرتمند است و شرایط در زمین برابر به نظر می‌رسد، دوئل‌های نفر به نفر تفاوت ایجاد می‌کند. بعضی اوقات بارسلونا در این دوئل‌ها برنده شد و برخی اوقات رئال مادرید، اما در نهایت گلی به ثمر نرسید.

والورده در مورد عدم حضور بوسکتس در زمین یادآور شد: بوسکتس تب داشت و آماده نبود. ابتدا نامش در ترکیب اصلی قرار گرفت اما در نهایت به این نتیجه رسیدم که بازی نکند.

وی در خاتمه تصریح کرد: ما در خانه بازی می‌کردیم، بنابراین نسبت به حریف، وظیفه بیشتری برای کسب برد داشتیم، اما در نهایت به یک امتیاز رسیدیم و صدر جدول حفظ شد. دوست داشتیم برنده شویم. اکنون باید خودمان را برای دیدار پایانی سال ۲۰۱۹ آماده کنیم. مایلیم با برد مقابل آلاوس به استقبال سال جدید میلادی برویم. مسئله اصلی حفظ صدر جدول بود و حالا می‌توانیم سال را با صدرنشینی به پایان برسانیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • Amirho3ein

      دیگه هرکی بازی رو دیده باشه میفهمه مافیا بارتامئو چیکار کرد ؟ آقای والورده شما هم تیمت رو جمع کن که نود دقیقه داشتین از باخت فرار میکردین . به هرناندز هرناندز هم تبریک میگیم که ماموریتش رو به خوبی انجام داد !

    • بدون نام

      برو گورت رو کم کنا! داری مارو از دیدن فوتبالهای قشنگ و زیبا محروم میکنی!!

    • s

      به درد نخورترین مربی.ولی خوش شانس اصلا نه قیافش نه استیلش به مربی نمیخوره تراختورهم زیادیشه حیف بارساکه تو مربیشی..حیف..

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج