۹۴۰۸۳۳
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

عباسیان: پیروزی مقابل ذوب را تکرار می‌کنیم

سایپا در اولین بازی دور رفت موفق شد در یک بازی عجیب و پرگل ذوب‌آهن اصفهان را شکست دهد.

ایران ورزشی: سایپا در اولین بازی دور رفت موفق شد در یک بازی عجیب و پرگل ذوب‌آهن اصفهان را شکست دهد. معین عباسیان هافبک سایپا در این بازی اگرچه به‌عنوان یار ذخیره به میدان رفت اما توانست یک گل بزند و یک پاس گل بدهد تا به‌عنوان بهترین بازیکن زمین شناخته شود.

عباسیان که امید زیادی به روزهای روشن سایپا دارد معتقد است تیمش بازی‌های خیلی خوبی انجام می‌دهد اما بدشانسی باعث شد نتیجه نگیرند. حالا نارنجی‌پوشان هم‌قسم شده‌اند این طلسم را بشکنند. معین عباسیان هافبک باتجربه سایپا که فکر می‌کند تیمش می‌تواند پیروزی دور رفت را تکرار کند، درباره بازی با ذوب‌آهن، شرایط تیمش و... صحبت‌های جالبی دارد.

به‌نظر می‌رسد بازی سختی مقابل ذوب‌آهن داشته باشید چون ذوبی‌ها می‌خواهند نتیجه بازی رفت را جبران کنند...

بله، این هفته بازی خیلی سختی داریم اما خیلی خوب تمرین کردیم و آنالیز خوبی هم از ذوب‌آهن داشتیم که امیدوارم بازی جمعه هم زیبا باشد و هم اینکه ۳ امتیاز به ما برسد. شرایط ذوب‌آهن این روزها چندان خوب نیست که این مسأله و البته نتیجه بازی رفت، کار را سخت می‌کند. البته فشار روی ما هم زیاد است چون بازی‌های خوبی انجام می‌دهیم اما نتیجه نمی‌گیریم که باید به این مسأله پایان بدهیم. پس می‌دانیم ذوب‌آهن به‌دنبال جبران است اما ما هم می‌خواهیم آن برد را تکرار کنیم.

مقابل پرسپولیس هم بازی‌های خیلی خوبی انجام دادید و موقعیت‌های زیادی به دست آوردید اما انگار تمام‌کننده نداشتید و نتوانستید از این فرصت‌ها استفاده کنید.

بازی مقابل پرسپولیس یکی از آن بازی‌های خوبی است که دیدید. ما در خیلی از بازی‌ها خوب هستیم اما برای ضربه آخر که باید گل بزنیم، خوب کار نکردیم. در واقع ما در بازی‌ها به‌خاطر بدشانسی و البته جوان بودن تیم، نتایج خوبی نگرفتیم. امیدوارم این بدشانسی تمام شود و به شرایط خوب برگردیم. متأسفانه فوتبال خوب و تماشاگرپسند ما همراه با نتیجه نیست، در حالی که مهم‌ترین مسأله نتیجه است و این روزها همه داریم تلاش می‌کنیم که این مشکل حل شود و این هفته بتوانیم ببریم.

پس به‌دنبال شکستن طلسم نبردن هستید؟

صددرصد. امیدوارم این طلسم زودتر بکشند و نتایج به نفع تیم‌مان شود. تیم ما خیلی جوان است و آقای صادقی به آنها به‌خوبی بها داده که امیدوارم جوان‌ها هم قدر بدانند و به‌خوبی جواب اعتقاد آقا ابراهیم را بدهند.

در بازی رفت مقابل ذوب‌آهن اصفهان خیلی خوب کار کردی و توانستی هم گل بزنی و هم پاس گل بدهی که در نهایت هم بهترین بازیکن زمین شناخته شدی. فکر می‌کنی می‌توانی این اتفاقات را در بازی برگشت هم تکرار کنی؟

اینکه بازی می‌کنم یا نه، نظر کادر فنی است اما هر موقع به زمین بروم تمام سعی و تلاشم را می‌کنم که بهترین عملکرد را برای تیم داشته باشم و مثمرثمر باشم.

اگر گل بزنی چه کار می‌کنی؟

دعا کنید گل بزنم. هنوز به شادی گل فکر نکرده‌ام.

بازی را چند چند پیش‌بینی می‌کنی؟

اول از همه امیدوارم بازیکنان ۲ تیم سالم از زمین بیرون بیایند چون این مسأله مهم‌تر از هر چیزی است. بعد هم ان‌شاء‌الله نتیجه به نفع ما باشد.

فکر می‌کنم شما اولین بازیکنی هستی که چنین جمله‌ای را در مورد بازی گفتی.

خب، واقعاً هیچ‌چیز مهم‌تر از سلامتی نیست. ما فوتبالیست‌ها هم از این راه پول درمی‌آوریم و اگر خدایی نکرده بازیکنی مصدوم شود، شرایط زندگی‌اش سخت می‌شود.

صحبت از پول شد، اوضاع مالی سایپا خوب است؟

امسال خدا را شکر بد نبوده و همه‌چیز خوب پیش رفته است. امیدوارم بتوانیم نتیجه بگیریم که پول‌های بعدی را هم بگیریم.

در هفته‌های اخیر بارها بحث تغییر کادر فنی سایپا در رسانه‌ها مطرح شد اما ظاهراً مدیرعامل تمام‌قد از صادقی حمایت می‌کند. در تیم چیزی در این مورد نشنیدید؟

باور کنید خبری نیست و هم آقای صادقی کارش را محکم ادامه می‌دهد و هم ما تلاش می‌کنیم جواب زحمات او را بدهیم. خدا را شکر تمرینات را خیلی خوب پیگیری می‌کنیم و همه می‌دانیم آقای صادقی واقعاً زحمت می‌کشد. من خودم از اول فصل می‌دیدم آقا ابراهیم چقدر زحمت می‌کشد و بیش از حد برای تیم وقت می‌گذارد، برای همین واقعاً ناراحتم که در هفته‌های اخیر نتیجه نگرفتیم. امیدوارم بتوانیم جبران کنیم که شرمنده‌اش نشویم.

فصل قبل گفته می‌شد قرار است به استقلال بروی. این بحث خیلی جدی بود اما نشد. حالا که نیم‌فصل است پیشنهادی از تیم‌های دیگر نداری؟

بله، پارسال خیلی این بحث مطرح شد اما قسمت نشد این اتفاق بیفتد. الان هم تمام تمرکزم روی بازی با ذوب‌آهن است و موفقیت سایپا.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج