۹۴۰۸۸۹
۲ نظر
۵۰۰۴
۲ نظر
۵۰۰۴
پ

ساری: رونالدو انگار در هوا معلق می‌ماند

سرمربی یوونتوس بعد از پیروزی تیمش برابر سامپدوریا به ستایش از کریستیانو رونالدو و دیبالا پرداخت.

ایسنا: به نقل از اسکای اسپورت، یوونتوس در هفته هفدهم رقابت‌های سری آ توانست با نتیجه دو بر یک سامپدوریا را شکست دهد تا به صدر جدول رده بندی صعود کند.

گل‌های یووه را در این دیدار دیبالا و رونالدو به ثمر رساندند.

ساری بعد از بازی گفت: دیبالا و رونالدو گل‌های زیبایی به ثمر رساندند به ویژه رونالدو که انگار در آسمان معلق می‌ماند. بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم. در نیمه دوم شرایط بهتر شد و فضاهای بیش‌تری داشتیم. فقط متاسفانه نتوانستیم گل سوم را به ثمر برسانیم و خیال خود را راحت کنیم. وقتی اختلاف یک گل است هر احتمالی وجود دارد.

او ادامه داد: دیبالا، رونالدو و ایگواین چند بازی است که در کنار هم بازی می‌کنند و عملکرد خوبی هم از خود نشان داده‌اند اما ممکن است که این بازیکنان خسته شوند و به همین خاطر نیاز به استراحت دارند. کاستا و آرون رمزی هم به شرایط بازی رسیده‌اند و آن‌ها هم باید به میدان بروند.

سرمربی یووه در ستایش از دمیرال و ترجیح دادن او به دی لیخت گفت: او انرژی مثبت بسیار زیادی را به هم تیمی‌هایش منتقل می‌کند. باید از دمیرال به خوبی استفاده کنیم. وقتی شما بازیکنی را می‌بینید که با جدیت و انرژی زیاد تمرین می‌کند باید به او بازی دهید. دمیرال پر از اعتماد به نفس است و به همین خاطر طبیعی است که به او بازی برسد.

ساری در پایان درباره رسیدن به ۱۰۰ پیروزی در سری آ گفت: من در تیم‌های بزرگی مثل ناپولی و یوونتوس مربیگری کرده‌ام. طبیعتا اگر در امپولی باقی می‌ماندم به این راحتی به این رکورد نمی‌رسیدم و به زمان بیش‌تری نیاز داشتم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • سعید سرخ

      فسی میتونه این کارها رو بکنه این پرش همراه با گل و یا اون گل برگردونی که اونم2 مترو خورده ای تو هوا زد به همین یووه نه عمراً

      پاسخ ها

      • جهان

        کافیه مستند اعجوبه رو ببینی تا متوجه بشی که در هر نسل یعنی هر ۱۵ سال یه بازیکن با تواناییهای رونالدو ظهور میکنه ولی هر ۷۴ سال ممکنه بازیکنی در اندازه های مسی ظهور کنه ! حالا اگه تو میخوای یه بازیکن فوق العاده عین رونالدو رو به نابغه ای عین مسی که معلوم نیست دیگه دنیای فوتبال نظیرشو ببینه ترجیح بدی به خودت مربوطه ولی تفاوت یه نابغه با بقیه در تواناییهای منحصر به فردیه که باهاش به دنیا اومده و قادر به ارائه چیزی هست که سایرین با سالها آموزش و تمرین نمیتونن به اونو کسب کنن!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج