۹۴۱۹۲۶
۱ نظر
۵۰۰۵
۱ نظر
۵۰۰۵
پ

واکنش تارتار به جدایی سوشا مکانی از نفت

تارتار درباره جدایی سوشا مکانی دروازبان تیم نفت مسجد سلیمان از این تیم گفت: درباره این موضوع بازیکنان و باشگاه باید پاسخگو باشند چرا که من در جریان قرارداد آن‌ها نیستم.

خبرگزاری ایسنا: مهدی تارتار سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان عصر امروز(یکشنبه) در نشست خبری پیش از بازی تیم خود مقابل تیم فوتبال شاهین شهرداری‌بوشهر در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال گفت: تفاوت مسابقات جام حذفی با مسابقات لیگ برتر این است که در رقابت‌های حذفی و در طول ۹۰ یا ۱۲۰ دقیقه بازی جایی برای اشتباه وجود ندارد.

تیمی که اشتباه بکند از جریان رقابت‌ها کنار می‌رود. باید هوشمندانه عمل کنیم. درصد اشتباهات خود را به حداقل برسانیم. تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر هم از روزی که مربی جدید خود را در اختیار گرفته است، تیم خوبی شده است. آن‌ها که ضد فوتبال بازی نمی‌کند و قابل احترام هستند. سعی خود را می‌کنیم تا از این مرحله نیز عبور کنیم و در مراحل بالاتر قرار بگیریم.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان درباره محروم و یا مصدوم‌های تیم خود در بازی فردا گفت: بازیکنان ما کمی مصدومیت دارند، عباس عسگری هم از گذشته مصدوم است و انشاءاللّه به بازی فردا برسد.

تارتار درباره جدایی سوشا مکانی دروازبان تیم نفت مسجد سلیمان از این تیم گفت: درباره این موضوع بازیکنان و باشگاه باید پاسخگو باشند چرا که من در جریان قرارداد آنها نیستم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بینام

      فوتبال ایران شده مجلس بابامجلسیها که فوتباللسیت نیستند آنها هم وظیفه خودشان رادارند به مجلسیها فشار نیاورید خواب صبح انها را خراب نکنید بنده خداها همش تو خانه ملت خوابن آنها یک دورهمی گذاشتند برای خوردن و خوابیدن و پارتی بازی و رانت

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج