۹۴۲۲۹۷
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

جلسه پارلمان عراق به فردا موکول شد

جلسه امروز (دوشنبه) پارلمان عراق به دلیل به حد نصاب نرسیدن نمایندگان، به فردا (سه شنبه) موکول شد. یکی از نمایندگان پارلمان عراق از نشست مهم و تعیین کننده ائتلاف سازندگی این کشور برای انجام بررسی‌های نهائی جهت انتخاب نامزد تصدی پست نخست وزیری خبر داد.

ایسنا: جلسه امروز (دوشنبه) پارلمان عراق به دلیل به حد نصاب نرسیدن نمایندگان، به فردا (سه شنبه) موکول شد. یکی از نمایندگان پارلمان عراق از نشست مهم و تعیین کننده ائتلاف سازندگی این کشور برای انجام بررسی‌های نهائی جهت انتخاب نامزد تصدی پست نخست وزیری خبر داد.

به گزارش ایسنا، به نقل از سومریه نیوز، پس از تاخیر در حضور نمایندگان در جلسه امروز پارلمان و به حد نصاب نرسیدن تعداد حاضران، جلسه پارلمان برای رای گیری در خصوص قانون انتخابات به فردا موکول شد.

جلسه پارلمان عراق به فردا موکول شد

در همین حال، "نعیم العبودی"، یکی از نمایندگان پارلمان عراق از ائتلاف "صادقون" با انتشار توئیتی، از نشست مهم ائتلاف سازندگی به منظور انجام آخرین‌ بررسی‌ها در خصوص تعیین نامزد نخست وزیری خبر داد.

از سوی دیگر، یک منبع آگاه امروز اعلام کرد که در منزل هادی العامری، رهبر ائتلاف الفتح عراق نشستی برای مذاکرات در خصوص تعیین نامزد نخست وزیری برگزار شده است.

این منبع گفت که این نشست بنا به درخواست ائتلاف "گروه‌های عراقی" برگزار شده و طی آن مسأله تعیین نامزد نخست وزیری دولت انتقالی مورد بررسی قرار گرفت.

این در حالی است که شبکه دجله عراق اعلام کرد، پس از آنکه کاندیداتوری قصی السهیل برای تصدی پست نخست وزیری شکست خورد، اکنون ائتلاف سازندگی عراق "اسعد العیدانی" را برای تصدی این منصب کاندید کرده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج