۹۴۲۹۹۶
۲ نظر
۵۰۰۳
۲ نظر
۵۰۰۳
پ

ممبینی: برانکو یکی از گزینه‌های اصلی تیم ملی است

عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال اعلام کرد: برانکو هم یکی از گزینه‌های اصلی است که در هیئت رئیسه در موردش بحث شده، اما باید جلوتر برویم تا موضوع قطعیت پیدا کند.

ورزش سه: عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال اعلام کرد: برانکو هم یکی از گزینه‌های اصلی است که در هیئت رئیسه در موردش بحث شده، اما باید جلوتر برویم تا موضوع قطعیت پیدا کند.

امروز بحث زیادی در خصوص انتخاب جانشین برای ویلموتس و هم‌چنین آوردن سیستم کمک داور ویدئویی به لیگ برتر از سال آینده مطرح شد که واکنش ابراهیم شکوری و حیدر بهاروند را به همراه داشت.

با این حال هدایت الله ممبینی عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال درباره آخرین وضعیت انتخاب سرمربی جدید تیم ملی گفت: در این مورد بحث‌های زیادی در هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال شد و با توجه به مشکلاتی که پس از رفتن کی‌روش و حضور ویلموتس به وجود آمد، برای جلب رضایت هواداران و رسانه‌ها تشخیص داده شد ویلموتس کنار گذاشته شود. خودش هم به دلیل مشکلاتی راضی به این کار بود. بی شک در هفته‌های آینده گزینه اصلی هیئت رئیسه را معرفی می‌کنیم. اکنون هم گزینه داخلی داریم هم گزینه خارجی.

ممبینی درباره مطرح شدن نام برانکو ایوانکوویچ به عنوان گزینه اصلی سرمربیگری تیم ملی گفت: برانکو هم یکی از گزینه‌های اصلی است که در هیئت رئیسه در موردش بحث شده، اما باید جلوتر برویم تا موضوع قطعیت پیدا کند. باید مذاکراتی صورت بگیرد تا شرایط دو طرف در نظر گرفته شود و این می‌تواند خیلی تاثیر گذار باشد.

او درباره استفاده از سیستم کمک داور ویدئویی گفت: این موضوع یک پروژه ملی است و دولت هم باید به باشگاه ها، فدراسیون فوتبال و کمیته داوران کمک کند تا به استاندارد‌های لازم برسیم. اگر نتوانیم استاندارد‌های لازم مانند نصب دوربین ها، پلن‌های فیفا و آیپد، تجهیز اتاق VAR و سایر موارد را در ورزشگاه‌های مان اجرا کنیم، مجوز لازم را هم نمی‌گیریم. باید این امکانات فراهم شود و برنامه‌ها گام به گام جلو برود تا در نهایت بتوانیم از سیستم کمک داور ویدیوئی استفاده کنیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      تو بیخود کردی گزینه اصلیه و خود برانکو

    • محمد

      حالم ازاین فوتبال بالومپناش بهم خورد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج