۹۴۳۳۳۳
۱ نظر
۵۰۱۴
۱ نظر
۵۰۱۴
پ

فال روزانه ۶/ ۱۰/ ۱۳۹۸

همراهان عزیز، محتوای منتشر شده در قالب فال روزانه برترین‌ها صرفا جنبه سرگرمی دارد.

فال روزانه ۶/ ۱۰/ ۱۳۹۸

فال روزانه 98/10/6

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که امروز به دنیا‌ آمده‌ای، تولدتان مبارک. سالی که در پیش‌رو دارید قرار است به سال شکوفایی شما تبدیل شود و موقعیت‌های زیادی را برای موفقیت و پیشرفت در این سال تجربه خواهید کرد تا توانایی‌های‌تان را به اطرافیان ثابت کنید و یک سروگردن بالاتر از آنها باشید. حرکت شما به سمت موفقیت از ماه ابتدای تولدتان شروع می‌شود و در چند ماه بعد با سرعت بیشتری پله‌‌های رشد و ترقی را یکی پس‌از دیگری پشت‌ سر خواهید گذاشت. در اسفند ماه امسال خبرهای خوشی به دست شما می‌رسد، این خبرها به اندازه‌ای خوشایند و فرخنده هستند که کاملاً شگفت‌زده خواهید شد. تیر ماه سال آینده زمان عاشقی شما است و اگر تاکنون به کسی دل نباخته‌اید، در این ماه یک دل که نه، صد دل عاشق خواهید شد. تلاش‌های شما در رسیدن به موفقیت در ماه‌های مهر و آبان به بار می‌نشیند و در این ماه‌ها به مهم‌ترین دستاوردهای زندگی خواهید رسید. در سالی که در پیش‌رو دارید با شکست‌هایی نیز روبرو خواهید شد، اجازه ندهید این شکست‌ها مسیر پیشرفت شما را مسدود کند و به جای اندوه و ناراحتی،‌ از شکست‌هایی که خورده‌اید درسی برای موفقیت بگیرید. سالی که نوید از موفقیت شما دارد را دست‌کم نگیرید و این سال را به گونه‌ای به پایان برسانید که سرشار از خاطره‌‌های خوش و درس‌های سازنده باشد.

فال روزانه ۶/ ۱۰/ ۱۳۹۸

روز پربرکتی در انتظار شما است و قرارداد مالی که مدت‌ها است دنبال آن بوده‌اید امروز آماده انجام است و بابت این قرار داد، سودی به شما خواهید رسید. حرف‌ دل‌تان را نمی‌توانید به همسر یا عشق‌زندگی‌تان بگویید و این قضیه فاصله شما را روز به روز بیشتر کرده است. امروز زمان خوبی است که با همسر یا عشق‌زندگی‌تان صحبت کنید و حرف‌های ناگفته‌ای را که در دل نهان کرده‌اید به زبان بیاورید. قرار است با دوستی قدیمی ملاقات کنید و از خوشحالی سر از پا نمی‌شناسید. انسان وظیفه‌شناسی هستید و کارها را با دقت تمام انجام می‌‌دهید، این روحیه امروز در محل کار یا منزل در نظر اطرافیان جلوه خواهد کرد و از جانب آنها مورد قدردانی قرار خواهید گرفت. ارزش وقت و زمان را نمی‌دانید و اوقات زیادی را در طول روز به انجام کارهای بی‌اهمیت اختصاص می‌دهید. قدر لحظه‌لحظه زندگی‌تان را بدانید و مدیریت زمان را فراموش نکنید.

فال روزانه ۶/ ۱۰/ ۱۳۹۸

روز بسیار شلوغی در پیش‌روی شما است، اما به رغم شلوغی‌های امروز، سلامت جسمی‌ و نشاط خود را حفظ خواهید کرد و بدون اینکه تن به خستگی بدهید، روز را به پایان خواهید برد. مدت زیادی است که از دوستان و آشنایان خبری ندارید و حسابی دلتنگ اطرافیان شده‌اید. امروز فرصت خوبی دست می‌دهد تا خبری از دوستان قدیمی بگیرید و خاطره‌های خوش گذشته را مرور کنید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز به لحاظ روحی حال خوشی ندارد و احتمال ایجاد دعوا و مشاجره میان شما و عشق‌زندگی‌تان بسیار است. در چنین شرایطی او را تنها بگذارید و اجازه دهید گذرزمان حال‌ عشق‌زندگی‌تان را بهتر کند. امروز با فردی برخورد می‌کنید که حرف ناحسابی می‌زند. از آنجایی که زیر بار زور نمی‌روید، احتمال ایجاد جروبحثی میان شما و این فرد وجود دارد. از رابطه‌ای که با همسر یا عشق‌زندگی‌تان دارید کاملاً راضی هستید و امروز عشق‌زندگی‌تان کاری برای شما انجام می‌دهد و بیشتر از همیشه عاشق‌ او خواهید شد.

فال روزانه ۶/ ۱۰/ ۱۳۹۸

به لحاظ مالی روز سختی را شروع کرده‌اید و حسابی تحت فشار هستید، این وضعیت ادامه پیدا نمی‌کند و با‌گذشت زمان از فشار روحی که تحمل می‌کنید کاسته خواهد شد. امروز برای هزینه آموزش خودتان یا یکی از اطرافیان‌تان مبلغ هنگفتی را خرج خواهید کرد. دل‌تان برای پولی که از این راه از دست داده‌اید نسوزد و مطمئن باشید هزینه‌ای که برای آموزش انجام می‌دهید در‌واقع نوعی پس‌انداز برای آینده است. مدتی است میان شما و یکی از دوستان‌ قدیمی‌تان شکرآب شده و حتی جواب سلام یکدیگر را نمی‌دهید. اجازه ندهید رفاقت دیرینه شما به همین راحتی از بین برود و امروز دل این دوست قدیمی را بدست آورید و با او آشتی کنید. روز خوبی برای عقدقراردادهای مالی و شراکت نیست و بهتر است کارهای مالی و تجاری خود را به روزهای آینده موکول کنید. امروز وقت خوبی برای رسیدن به خودتان پیدا خواهید کرد و به رغم اینکه مدت‌ها است درگیر کار و زندگی هستید، امروز چند ساعتی با خودتان خلوت می‌کنید، این اوقات فراغت را به فال نیک بگیرید و به تفریحی که مدت‌ها به فکر انجام آن بوده‌اید، مشغول شوید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان شما را عاشقانه دوست دارد، اما در انجام کارها کوتاهی می‌کند و همیشه کارهایی که از او درخواست می‌کنید با تعلل انجام می‌شود. امروز این قضیه را با او در میان بگذارید و به او بفهمانید که رفتارش برای شما مهم است و انتظار دارید که در سریع‌ترین زمان ممکن پاسخگوی توقعات شما باشد.

فال روزانه ۶/ ۱۰/ ۱۳۹۸

روزی با کسالت و ناراحتی را شروع کرده‌اید و احتمالاً از دندان یا معده‌درد رنج می‌برید. اجازه ندهید این بیماری روز شما را خراب کند و در اولین فرصت ممکن، درد خود را با پزشک در میان بگذارید. اگر قصد سرمایه‌گذاری یا تجارتی را دارید، این سرمایه‌گذاری را با وسواس تمام انجام دهید، چرا که امروز روز حساسی برای شما به لحاظ مالی است و اگر مواظب نباشید، ضرر هنگفتی را متحمل خواهید شد. امروز زمان خوبی برای وقت‌گذراندن کنار خانواده است، در نتیجه دست اعضای خانواده را بگیرید و روزی خاطر‌ه‌انگیز را رقم بزنید. میان شما و یکی از همکاران یا اعضای منزل، اختلاف نظری وجود دارد، اجازه ندهید این اختلاف نظر، ریشه‌دار شود و در اولین فرصت سنگ‌های‌تان را با این فرد، وا بکنید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان تلاش زیادی انجام داده تا امروز به شما ثابت کند که قدردان زحمت‌های‌تان است، این تلاش را بی‌پاسخ نگذارید و شما هم به عشق‌زندگی‌تان ثابت کنید که خاطر او برای شما چقدر عزیز است.

فال روزانه ۶/ ۱۰/ ۱۳۹۸

روز بسیار خوبی برای سرمایه‌گذاری است و اندوخته‌ای که امروز سرمایه‌گذاری می‌کنید، در آینده به بار می‌نشیند و سود چشمگیری عاید شما خواهد شد. توجهی به اعضای خانواده ندارید و این فتار زمینه دلخوری اهل منزل را فراهم کرده‌ است، سعی کنید بیشتر به اتفاق‌های اطراف خود توجه کنید و به اهل منزل ثابت نمایید که اهمیت خاصی برای آنها قائل هستید. انسان بسیار خوش اخلاقی هستید و فردی در محل کار یا منزل از این رفتار شما سوء‌استفاده می‌کند. در کنار اینکه نباید خلق‌و‌خوی خوش را کنار بگذارید، با این فرد به گونه‌ای رفتار کنید که متوجه اشتباه خودش شود و دست از سو‌ء‌استفاده از شما بردارد. انسان تنهایی هستید و سودای یاری پری‌چهره را در سر می‌پرورانید، اما به ظاهر و قیافه‌تان اهمیت نمی‌دید و این قضیه باعث شده تا کسی به شما ابراز عشق نکند. امروز حسابی به سرووضع‌تان برسید و مطمئن باشید طعم عشق داغ و آتشین را خواهید چشید.

فال روزانه ۶/ ۱۰/ ۱۳۹۸

دوستان و رفقای قدیمی حتی یک لحظه شما را در زندگی تنها نمی‌گذارند و مشکلی که امروز با آن روبرو می‌شوید را به کمک دوستان و آشنایان پشت‌ سر خواهید گذاشت. مدت زیادی است که دستی به سروروی منزل و محل‌زندگی‌تان نکشیده‌اید، امروز فراغت زیادی دارید، این فرصت را به رسیدگی به کارهای منزل اختصاص دهید و اگر به فکر ارتقای روحیه و حس‌و‌حال‌تان هستید، جایی که در آن زندگی می‌کنید را از همیشه زیبا‌تر کنید. میان شما و همسر یا عشق‌زندگی‌تان مشاجره‌ای در خواهد گرفت، این مشاجره بر سر چیزهای پیش‌پاافتاده صورت گرفته است، اما اگر شما پا پیش نگذارید و از عشق‌زندگی‌تان دلجویی نکنید، این مشاجره زمینه دوری و فاصله‌ای عمیق را میان شما و ایشان فراهم خواهد کرد.

فال روزانه ۶/ ۱۰/ ۱۳۹۸

درک درستی از توانایی‌ها و مهارت‌های خود ندارید و به رغم اینکه انسان توانمندی هستید، نمی‌توانید از این توانایی‌ها در زندگی بهره بگیرید. دلیل اصلی این ناتوانی‌‌ها در نبود اعتمادبه‌نفس شما است، در نتیجه رویکردی سرشار از اعتماد‌به‌نفس در زندگی در پیش بگیرید و مطمئن باشید مشکلی نیست که شما از حل آن ناتوان باشید. پولی که با هزارویک زحمت به دست آورده‌اید را می‌خواهید در کاری سرمایه‌گذاری کنید، اما برای این سرمایه‌گذاری شک دارید و قادر به تشخیص موقعیتی سودآور نیستید. برای انجام هرگونه سرمایه‌گذاری، با بزرگ‌ترها و افراد متخصص مشورت کنید و پس از بررسی تمام جوانب، اندوخته خود را در حرفه‌ای سرمایه‌گذاری کنید. کار بسیار مهمی را در زمان مشخصی باید انجام دهید و نگران هستید که این کار در موعد مقرر آماده نشود، غم به دل‌تان راه ندهید چرا که با زمان‌بندی درستی پیش می‌روید و این کار بدون حتی یک روز پس و پیش، انجام خواهد شد. میان شما و همسر یا عشق‌زندگی‌تان سو‌ء‌تفاهم‌های زیادی وجود دارد و برداشت درستی از رفتار و گفتار یکدیگر ندارید، اجازه ندهید این وضعیت ادامه پیدا کند و قبل از اینکه فاصله میان شما از چیزی که هست عمیق‌تر شود، درک متقابلی از رفتار و گفتار یکدیگر پیدا کنید.

فال روزانه ۶/ ۱۰/ ۱۳۹۸

انسان مردم‌دار و خوش‌مشربی هستید و اطرافیان از بودن کنار شما لذت می‌برند، این روحیه امروز گره‌ای از کار شما باز خواهد کرد و مشکلی که به آن گرفتار هستید به لطف دوستان و آشنایان حل خواهد شد. امروز یکی از همسایه‌ها یا همکاران که رابطه خوبی با او ندارید، رفتاری محبت‌آمیز با شما خواهد داشت، این رفتار را به فال نیک بگیرید و به جای دشمنی، از در دوستی با این فرد وارد شوید. رفتار ناپسندی با همسر یا عشق‌زندگی‌تان انجام داده‌اید و او را حسابی از خودتان دلخور کرده‌اید. امروز عشق‌زندگی‌تان این رفتار را فراموش می‌کند و به شما ثابت کرد که هیچ‌چیزی میان عشق شما فاصله‌ نخواهد انداخت.

فال روزانه ۶/ ۱۰/ ۱۳۹۸

کنترلی بر اعصاب خود ندارید و امروز احتمال اینکه ناراحت بشوید و از کوره در بروید بسیار است، در نتیجه برای اینکه روزی بدون حاشیه را سپری کنید، تا جایی که می‌توانید مواظب برخوردهای تند خود با دیگران باشید. فردی که به او اعتماد زیادی دارید، امروز در محل کار یا منزل از شما طرفداری خواهد کرد و حمایت این فرد راه‌گشای شما در حل مشکلات خواهد بود. امروز به همسر یا عشق‌زندگی‌تان قول داده‌اید که او را بیرون ببرید و حسابی در کنار هم خوش بگذرانید، اما روز شلوغی در پیش است و فرصتی برای قرارهای دونفره و عاشقانه پیدا نخواهید کرد. تصمیمی سرنوشت‌ساز را در پیش‌رو دارید و نگران این هستید که این تصمیم آینده‌تان را خراب کند. امروز روز خوبی برای تصمیم‌گیری است و دل‌تان را به دریا بزنید و مطمئن باشید از این تصمیم ضرری به شما و اطرافیان نخواهد رسید. سفری تفریحی در پیش دارید، در این سفر حسابی به شما خودش خواهد گذشت و خاطره‌های مسرت‌بخشی را به یادگار خواهید برد.

فال روزانه ۶/ ۱۰/ ۱۳۹۸

اهل تلاش و کوشش هستید و لحظه‌ای از تلاش دست نمی‌کشید، در نتیجه امروز بیش‌ا‌ز‌حد خسته‌ شده‌اید و کارها را مانند سابق انجام نمی‌دهید. کار و تلاش هیچ اشکالی ندارد به شرط اینکه مواظب سلامتی‌تان هم باشید و امروز را به استراحت و تفریح بگذرانید. بخت و اقبال با شما یار است و امروز اگر دست به خاک بزنید، طلا خواهد شد. اگر تاکنون عاشق‌ نشده‌اید امروز شخصی در سر راه شما قرار می‌گیرد و عشق این فرد دل و جان شما را آتش خواهد زد. موقعیت کاری بسیار خوبی در پیش‌رو دارید اما برای انجام این کار مردد هستید، مطمئن باشید از این کار ضرر نخواهید کرد و امروز زمان خوبی است که آستین بالا بزنید و این کار را انجام دهید. از همسر یا عشق‌زندگی‌تان توقع دارید که در مشکلات مانند کوه پشت سر شما باشد، اما چنین روحیه‌ای ندارد و در گرفتاری‌ها شما را تنها می‌گذارد. امروز این واقعیت را با او درمیان بگذارید که دل شما به پشتیبانی او گرم است و از او درخواست کنید که در مشکلات زندگی بیشتر هوای‌تان را داشته باشد.

فال روزانه ۶/ ۱۰/ ۱۳۹۸

اهل پس‌انداز و اندوختن مال و ثروت هستید، اما به رغم زندگی صرفه‌جویانه‌ای که در پیش گرفته‌اید،‌ باز هم پولی برای پس‌انداز جمع نمی‌شود و از این قضیه حسابی ناراحت هستید. امروز پول خوبی به دست شما می‌رسد، پیشنهاد می‌کنیم این پول را خرج نکنید و پس‌انداز کنید تا در آینده اندوخته‌ای برای مشکلات و گرفتاری‌ها داشته باشید. امروز در محل کار یا منزل رقابتی میان شما با فردی در می‌گیرد، در این رقابت کوتاه نیایید و ثابت کنید که برای اثبات حق خود حاضر به انجام هرکاری هستید. احتمال ایجاد مشاجره‌ای میان شما و یکی از اطرافیان وجود دارد، این مشاجره بالا نخواهد گرفت و همه‌چیز ختم به خیر می‌شود.

فال روزانه ۶/ ۱۰/ ۱۳۹۸

نگرشی منفی به زندگی دارید و عالم و آدم را با عینک سیاه می‌بینید. این رویکرد چیزی به غیر از افسردگی و گوشه‌گیری به دنبال ندارد و همین امروز عینک‌تان را عوض کنید و دنیا را با نگاهی خوش‌بینانه ببینید. امروز با افراد جدیدی ملاقات خواهید کرد و این آشنایی، زمینه دوستی با این افراد را فراهم خواهد کرد، اما بهتر است در انتخاب دوست وسواس بیشتری به خرج دهید و هر کسی را رفیق گرمابه و گلستان خود نکنید. تلاش و کوششی که در منزل یا محل کار انجام می‌دهید از چشم دیگران پنهان نمی‌ماند و امروز اطرافیان با قدردانی از شما، خستگی را از تن و جسم‌تان بیرون خواهند کرد.

فال روزانه ۶/ ۱۰/ ۱۳۹۸

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      تو را به خدا از چیزهایی که خدا هم از آن خبر ندارد یا مطمئن نیست آنقدر با اطمینان حرف نزنید،یک عده گوشی هستند و هر چه بخوانند یا بشنوند باور می کنند.الان مقطع زمانی خوبی برای هیچ فعلی علی الخصوص سرمایه گذاری نیست باید دست روی دست گذاشت دید آینده و خدا برایمان چه می خواهد که بی شک همان است و غیر از آن هم امکان ندارد که باشد.ولی وبرای جوانان وقت گذاشتن و امید داشتن به کاری یا چیزی که حتی سرنوشتش تا سال آینده هم معلوم نیست عاقلانه نیست.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج