۹۴۳۵۹۴
۱۲ نظر
۵۰۰۵
۱۲ نظر
۵۰۰۵
پ

قلب تاج، ریاست را از او می‌گیرد؟

خبر کوتاه اما تکراری درباره مهدی تاج؛ «رئیس فدراسیون فوتبال کشورمان به دلیل مشکلات قلبی راهی بیمارستان و بستری شد.»

فرهیختگان‌: خبر کوتاه اما تکراری درباره مهدی تاج؛ «رئیس فدراسیون فوتبال کشورمان به دلیل مشکلات قلبی راهی بیمارستان و بستری شد.» مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال کشورمان که پیش از آغاز جام‌جهانی ۲۰۱۸ روسیه و حین برگزاری اردوی ملی‌پوشان در کشور ترکیه برای اولین‌بار به دلیل نارسایی قلبی در بیمارستان بستری شده بود، اواخر هفته گذشته برای دومین‌بار در بیمارستان ایرانمهر تحت مداوا قرار گرفت. این درحالی است که مسئولان فدراسیون فوتبال تلاش می‌کردند اعلام کنند مشکل پیش‌آمده به دلیل نارسایی قلبی نیست و به خاطر آلودگی این روزهای هوای تهران بوده است!

نظر پزشک: منع فعالیت جدی

مهدی تاج که سال‌ها سابقه مدیریت در فوتبال کشورمان را در کارنامه دارد، در سال‌های اخیر به‌عنوان رئیس فدراسیون فوتبال فشارهای زیادی را تحمل کرده است، ازجمله کنار رفتن کارلوس کی‌روش از سرمربیگری تیم ملی و اتفاقاتی که پس از آن برای مارک ویلموتس رخ داد.

این فشارها باعث شد تاج برای دومین‌بار در ۲۰ ماه اخیر به دلیل مشکلات قلبی در بیمارستان بستری شود و این درحالی است که طبق شنیده‌های «فرهیختگان» مشکل رئیس فدراسیون فوتبال کشورمان این‌بار جدی‌تر از دفعه قبل است. مشکل تاج آنقدر حاد است که حتی شنیده می‌شود پزشک معالجش تاج را از انجام فعالیت‌های جدی و پراسترس منع کرده و به همین خاطر شایعه کناره‌گیری تاج از ریاست فدراسیون فوتبال به گوش می‌رسد.

در انتشار مجمع فوق‌العاده

پیگیری‌ها نشان می‌دهد چهارشنبه‌شب و زمانی که علی‌نژاد، معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان به دیدار تاج رفته بود، با پزشک معالج رئیس فدراسیون صحبت کرده و در جریان چند و چون مداوای او قرار گرفته است. در این بین حتی گفته می‌شود تاج در این محفل خصوصی اعلام کرده، دیگر توان کار کردن در ریاست فدراسیون فوتبال را ندارد و علی‌نژاد هم به او گفته برای حفظ سلامتی‌اش بهتر است دیگر در مشاغل پراسترس و پرفشار همچون ریاست فدراسیون فوتبال حاضر نشود.

درصورت رخ دادن چنین مساله‌ای در دوران پساتاج روزهای تازه‌ای برای فوتبال ایران آغاز خواهد شد. در ماه‌ها و حتی سال‌های اخیر، تاج تحت فشارهای زیادی قرار داشت و چه در بعد داخلی و چه در بعد بین‌المللی فشارهای زیادی را تحمل کرد. حالا که شایعه کناره‌گیری تاج از ریاست فدراسیون فوتبال به گوش می‌رسد، صحبت از جایگزینی یکی از نواب ریاست فدراسیون فوتبال یا دبیرکل به‌عنوان سرپرست فدراسیون به گوش می‌رسد که درصورت رخ دادن چنین مساله‌ای باید منتظر مجمع فوق‌العاده فدراسیون فوتبال برای انتخاب رئیس جدید بود.

ممبینی، نبی یا گزینه‌ای دیگر؟

در روزهای اخیر برخی تحرک‌ها برای حضور در انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال که قرار است سال آینده برگزار شود، شنیده می‌شد و به نظر می‌رسد زمان رایزنی‌های انتخاباتی چند ماه جلوتر بیفتد. در این بین گفته می‌شود هدایت‌الله ممبینی، رئیس جدید کمیته داوران و مهدی محمدنبی، دبیرکل اسبق فدراسیون و یکی از اعضای فعلی هیات‌مدیره باشگاه پرسپولیس تمایل دارند درصورت فراهم شدن شرایط در انتخابات حاضر شده و درصورت کسب رای به‌عنوان رئیس جدید فدراسیون فوتبال معرفی شوند.

با این همه باید دید آیا مهدی تاج به توصیه پزشکان معالج خود عمل خواهد کرد و ریاست فدراسیون فوتبال را رها می‌کند یا اینکه با بهبودی شرایط تلاش خواهد کرد یک‌بار دیگر بر مسند ریاست مهم‌ترین فدراسیون ورزشی کشور بنشیند؟

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • سمیه سنجیده

      سلامتی باشه

    • بدون نام

      انشاالله زندگی ازش بگیره که دل میلیونها انسان رابه درد اورده

    • محمدرضا هلاکویی

      سلام.خدا ایشان را شفا دهد و مجددا به کارش ادامه دهد

    • استقلال قهرمان

      اینقد حریصه ک تازه یماه بعد مردنش دست از ریاست برمیداره

    • بدون نام

      زودتر

    • حسین

      قلب کاره ای نیست حرص و طمع را در یاب

    • بدون نام

      بس است !؟ ایشان بازنشسته شود خیلی زحمت کشید برای آبروی فوتبال ایران !؟ برو خونه !

    • پرویز

      یعنی می شود شاهد فروپاشی باند مافیایی فدراسیون فوتبال باشیم بلند بگید آمین

    • بدون نام

      فساد داوران ورانت خواری وباند اصفهانی ومافیای فوتبال وثروت باد آورده برای تاج وکفاشیان وقهرمانی مهندسی شده برای تیم های خاص ونفرین فوتبال دوستان باعث گرفتی قلب تاج شده

    • واقعا چرا ؟؟؟؟؟؟؟؟

      انشاالله حالشون خوب بشه ولی انشاالله دست از سر کچل فوتبال بردارن

    • رضا مشیری

      هر وقت تونست از پول باد آورده و زیاد دل بکنه ،از ریاست فدراسیون هم دل میکنه.

    • بدون نام

      با ساکت شریکی میخورن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج