۹۴۳۶۰۹
۴ نظر
۵۰۰۲
۴ نظر
۵۰۰۲
پ

رحمانی: سپاهان را می‌بریم و به صدر نزدیک می‌شویم

هافبک صنعت‌نفت آبادان درباره بازی با سپاهان، شرایط خودش، مشکلات صنعت‌نفت آبادان، وضعیت استقلال و... صحبت‌های جالبی دارد.

ایران ورزشی: بختیار رحمانی فصل گذشته در سپاهان حضور داشت و کنار امیر قلعه‌نویی کار می‌کرد اما وقتی دید فرصت چندانی برای بازی کردن پیدا نمی‌کند، ترجیح داد جدا شود و به لیگ قطر برود. رحمانی یکی، ۲ ماه در تیم الشمال حضور داشت اما زیاد طاقت نیاورد و زود به ایران برگشت. او به صنعت‌نفت آبادان رفت تا در آنجا شرایط بهتری را تجربه کند.

بختیار رحمانی هم آمادگی بالایی داشت و هم انگیزه زیادی اما در همان ابتدای کار مصدوم شد. رحمانی ۴، ۵ هفته را به خاطر دردی که در زانویش داشت، از تمرینات دور بود اما چند روزی است که به تمرینات برگشته و آماده بازی است. بازی مقابل تیم و سرمربی سابقش. هافبک صنعت‌نفت آبادان درباره بازی با سپاهان، شرایط خودش، مشکلات صنعت‌نفت آبادان، وضعیت استقلال و... صحبت‌های جالبی دارد.

ظاهراً چند هفته‌ای به خاطر مصدومیت از تمرینات دور بودی؟

بله، ۴، ۵ هفته زانویم درد داشت و نتوانستم تمرین کنم اما در چند روز گذشته خوب تمرین کردم و الان کاملاً آماده‌ام.

الان وضعیت صنعت‌نفت آبادان چطور است؟

خدا را شکر شرایط خوب است. با زحمت‌هایی که بچه‌ها و کادرفنی کشیدند، به چیزی که می‌خواستیم تا الان رسیدیم. البته نتایج می‌توانست بهتر از این هم باشد اما تا الان هم خوب بوده که امیدواریم این روند ادامه پیدا کند و نتایج بهتر و بهتر شود.

با این نتایج ظاهراً الان به دنبال کسب سهمیه آسیا هستید.

صددرصد دنبال سهمیه هستیم. از اول برنامه تیم این نبود ولی از لحاظ کیفیتی، تیم خیلی خوب کار کرد و نتایج خوبی گرفت. البته برای رسیدن به آسیا، یکسری امکانات نیاز است که از طرف مسئولان باید تأمین شود. در واقع رسیدن به موفقیت، فقط تلاش بازیکنان و کادرفنی را نمی‌خواهد و مسئولان هم باید پا به پای تیم جلو بروند. الان اوضاع تیمی خوب است اما مسائل دیگر...

مسائل دیگر یعنی اینکه وضعیت مالی همچنان خوب نیست؟

خب اگر پول بدهند شرایط بهتر می‌شود. تیم در نیم فصل اول نتایج خوبی گرفت اما تا الان فقط ۱۸ درصد گرفتیم. هیچ‌موقع این شرایط به لحاظ نتیجه‌گیری در صنعت‌نفت آبادان نبوده و خیلی خوب است که تیم نتیجه می‌گیرد اما بعضی جاها کمبودها به تیم ضربه می‌زند و اذیت می‌کند.

یعنی تا الان کل تیم 18 درصد گرفتند؟

بله، ۱۸ درصد گرفتیم اما قرار است به زودی باز هم پول بدهند.

وقتی دراگان اسکوچیچ تهدید به رفتن کرد، باشگاه گفت به زودی قرار است پول بدهند. یعنی احتمالاً به زودی به تیم پول می‌رسد.

فکر می‌کنم. اسکوچیچ حق دارد اعتراض کند چون واقعاً با این شرایط، تیمداری کردن خیلی سخت است و هر کسی نمی‌تواند تیم را با این شرایط جمع و جور کند. البته همه با یکسری مسائل کنار آمدیم و داریم همچنان برای موفقیت تیم تلاش می‌کنیم اما مسئولان باید به فکر تیم باشند. من هم شنیدم که اسکوچیچ این صحبت‌ها را کرده و از طرف دیگر مطمئنم خودش کارش را خیلی دوست دارد و می‌خواهد بماند تا صنعت‌نفت آبادان را به موفقیت برساند. تا الان هم اسکوچیچ از بچه‌ها به خوبی حمایت کرده و از همه خواسته با تمام توان کار کنیم که امیدوارم باشگاه همانطور که قول داد امروز و فردا بخش دیگری از مطالبات را پرداخت کند.

بعضی از بازیکنان گفته بودند اگر پول نرسد، از صنعت‌نفت جدا می‌شوند. شما هم جزو آن دسته هستید که می‌خواهید بروید؟

نه، من در این بحث‌ها نیستم و مطمئنم به زودی پول می‌رسد.

امروز مقابل سپاهان بازی دارید، مقابل تیم و سرمربی سابق‌تان. این بازی را چطور ارزیابی می‌کنید؟

اولاً باید بگویم از اینکه در سپاهان بودم افتخار می‌کنم. من قبل از سپاهان در ذوب‌آهن بودم و خوشحالم که با این ۲ تیم به نایب‌قهرمانی رسیدم. وقتی هم در سپاهان بودم خیلی خوشحال بودم چون شرایط خیلی خوبی داشتیم. به خاطر این اتفاقات، از امیرخان (قلعه‌نویی) تشکر می‌کنم. با شرایطی که سپاهان دارد، می‌دانیم بازی خیلی سختی داریم چون سپاهان برای قهرمانی بسته شده و کارنامه امیرخان هم مشخص است. با توجه به سال‌هایی که با ایشان کار کردم، می‌دانم امیرخان از فوتبال چه می‌خواهد که این مسأله کار را برای همه حریفانش سخت می‌کند. البته ما در زمین خودمان بازی داریم و تا حالا هم در آبادان نباختیم. با این شرایط می‌رویم که امتیاز بگیریم.

یعنی امیدوار هستید که بتوانید سپاهان را شکست دهید؟

چرا که نه. ما بازی‌های سخت‌تر را هم بردیم. البته این بازی و بازی با استقلال که در آزادی انجام دادیم، سخت‌ترین بازی‌های نیم فصل اول‌مان به حساب می‌آید.

در بازی با استقلال اصلاً خوب نبودید و با 5 گل باختید...

بله، بازی خیلی سختی بود که باید از آن درس گرفته باشیم تا دیگر تکرار نشود.

قبل از بازی حتماً سمت امیر قلعه‌نویی هم می‌روی.

بله، حتماً می‌روم. جا دارد از امیرخان تشکر کنم و باز هم می‌گویم افتخار می‌کنم که شاگردش بودم. از ته قلبم راضی‌ام که کنارش کار کردم و کم نگذاشتم. مطمئناً امیرخان هم از من راضی هستند. ان‌شاءالله باز هم بتوانم در جای دیگر شاگردی‌اش را بکنم.

بازی امروز را چند چند پیش‌بینی می‌کنی؟

آرزویم این است که بتوانیم ۳ امتیاز را کسب کنیم چون این ۳ امتیاز می‌تواند به ما کمک کند تا به صدر نزدیک‌تر شویم. باید تمام توانمان را بگذاریم تا این بازی را ببریم.

اگر گل بزنی شادی هم می‌کنی؟

شادی خاصی ندارم. آرزویم فقط موفقیت تیم است و با تمام احترامی که برای سپاهان و قلعه‌نویی قائلم، تلاش می‌کنم که تیمم برنده باشد.

برای بازیکنان سپاهان کری هم می‌خوانی؟

کری نه. بیشتر دوست دارم در زمین خودم را نشان دهم.

با کدام بازیکن سپاهان صمیمی‌تر هستی که برایش کری بخوانی؟

همه رفقایم هستند اما با محمد ایرانپوریان رفاقت بیشتری دارم و اگر می‌خواستم کری بخوانم دوست داشتم برای او باشد اما او هم در این بازی نیست.

این روزها شرایط استقلال خوب نیست و تکلیف سرمربی هم مشخص نشده. با توجه به اینکه قبلاً در استقلال بازی کردی، نگران این مسائل نیستی؟

همه نگران هستیم. من با وریا خیلی در ارتباط هستم و می‌گوید شرایط خوب نیست که این مسأله به تیم لطمه می‌زند. استقلال در نبود استراماچونی ۵ امتیاز مهم از دست داد که خیلی بد است. من تا حالا چنین چیزی ندیدم که وسط فصل مربی برود و تکلیف تیم معلوم نباشد. شرایط سختی است که امیدوارم زودتر این مشکل حل شود.

وریا ظاهراً با استراماچونی خیلی در ارتباط است. در مورد حرف‌هایش با این سرمربی هم با شما صحبتی داشته؟

وریا خیلی امیدوار بود استرا برگردد و می‌گفت ۹۹ درصد برمی‌گردد اما ظاهراً آن یک درصد کار را خراب کرد. وریا با استرا در ارتباط بود و به خاطر همین می‌گفت برمی‌گردد اما این اتفاق نیفتاد. امیدوارم هر چه خیر است اتفاق بیفتد.

با این شرایط فکر می‌کنی استقلال می‌تواند همچنان امیدوار به قهرمانی باشد؟

خیلی دوست ندارم در مورد این مسأله صحبت کنم. استقلال تیم خیلی خوبی است و امیدوارم موفق شود.

گفته می‌شود فرهاد مجیدی مهم‌ترین گزینه جانشینی استراماچونی است. به نظرت این انتخاب چطور است؟

آقا فرهاد سال‌ها در استقلال بوده و احساس خودم به این انتخاب خوب است. امیدوارم هر کسی سرمربی استقلال شود کمک کند تیم زودتر شرایط خوبی پیدا کند. باید زودتر یک تصمیم درست و حیاتی بگیرند که به تیم کمک کند. مجیدی گزینه مناسبی است اما الان شرایط خیلی سخت است و فکر می‌کنم هر مربی که می‌آید ریسک بزرگی می‌کند. با این حال برای استقلال و سرمربی جدیدش آرزوی موفقیت می‌کنم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      زپرشک

    • Asman abi

      انشالله می برید شل زرد سوراخه برزیلته

      پاسخ ها

      • بدون نام

        مشالاه ۴.۲ زدینشون

    • بدون نام

      به امیدخدا

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج