۹۴۳۶۴۷
۱ نظر
۵۰۰۲
۱ نظر
۵۰۰۲
پ

دایی در حوالی پیکان؛ فرکی در موقعیت جلالی

پیکان تهران در حالی امروز به مصاف تراکتور تبریز می‌رود که شایعاتی فراوانی پیرامون آینده نیمکت این تیم شکل گرفته است.

ایلنا: تیم پیکان در بازی معوقه هفته دوازدهم لیگ برتر امروز در ورزشگاه شهرقدس میزبان تراکتور تبریز خواهد بود. تیم تهرانی با گذشت ۱۵ هفته از مسابقات لیگ برتر با کسب ۱۳ امتیاز تنها ۶ امتیاز با شاهین شهرداری قعرنشین فاصله دارد.

پیکان در فصل جاری مقابل تیم‌های سایپا، ذوب آهن و ماشین سازی تبریز به برتری دست پیدا کرده که هر سه مسابقه در تهران برگزار شده بود. شاگردان حسین فرکی امیدوار هستند شش هفته پس از آخرین برتری، مقابل سایپا، در تهران برابر تراکتور به برتری دست پیدا کرده و حداقل تا رده دهم جدول رده بندی صعود کنند.

حسین فرکی که سابقه هدایت پاس تهران،‌ نفت تهران، فولاد خوزستان و سپاهان اصفهان را در کارنامه دارد، دو عنوان قهرمانی همراه با فولاد و سپاهان در لیگ برتر به دست آورده و پیکان درواقع ششمین مقصد او در لیگ برتر به عنوان سرمربی است.

نتایج نگران کننده تیم پیکان سبب شده تا آینده حسین فرکی روی نیمکت این تیم در هاله‌ای از ابهام قرار بگیرد. پیکان در حالی نزدیک به قعر جدول ایستاده که بعد از استقلال با ۲۱ گل زده یکی از بهترین خط حمله‌های فصل را در اختیار دارد اما عملکرد کلی بازیکنانش نتوانسته مورد قبول باشگاه باشد.

فرکی در موقعیتی قرار گرفته است که فصل گذشته مجید جلالی در پیکان تجربه کرد. جلالی که با ۷ برتری متوالی در نیم فصل اول تیمش را تا رتبه دوم جدول رده بندی پیش برده بود پس از اینکه در ۹ بازی ابتدایی فقط یک مسابقه شکست خورده بود از هفته دهم به مدت شش هفته شکست خورد تا اینکه پس از جلسه با محمود شیعی در نهایت این تیم را ترک کرد.

تیم تحت هدایت فرکی تا به امروز نتوانسته بعد از شکست سایپا در هفته دهم به برتری دست پیدا کند و فرم امروز پیکان شباهت بسیاری به وضعیت سال گذشته آنها در همین روزها دارد. دیدار امروز تراکتور مقابل پیکان حکم اولتیماتوم را برای فرکی دارد که ظاهرا قرار است در صورت عدم نتیجه گیری در این بازی در جلسه با هیات مدیره باشگاه سرنوشت ادامه همکاری‌اش مشخص شود.

گفته می‌شود گزینه‌های جانشینی فرکی در تیم پیکان هم مورد بررسی قرار گرفته‌اند و در جلسه اخیر اعضای هیات مدیره حتی نام علی دایی هم مطرح شده است. باید منتظر نتیجه مسابقه امروز باشیم تا پس از آن مشخص شود سکوت اعضای تاثیرگذار در باشگاه پیکان به چه علت بوده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • دلاوران چرا؟؟؟؟؟؟

      دایی حوالی پیکان
      خخخخخخخخخخ
      به دایی بگوئید برود حوالی ژیان

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج