جاباما
۹۴۳۸۳۸
۴ نظر
۵۰۰۷
۴ نظر
۵۰۰۷
پ

خواستگار کینه‌جو بازداشت شد

معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری خواستگار کینه جویی خبر داد که با شنیدن خبر ازدواج دختران مورد علاقه اش تصمیم به ایجاد مزاحمت تلفنی و تهدید خانواده‌ها گرفته بود.

خبرگزاری مهر: معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری خواستگار کینه جویی خبر داد که با شنیدن خبر ازدواج دختران مورد علاقه اش تصمیم به ایجاد مزاحمت تلفنی و تهدید خانواده‌ها گرفته بود.

سرهنگ کارآگاه علی گودرزی در تشریح این خبر اظهار کرد: در شهریورماه ۹۸ یکی از شهروندان با مراجعه به دادسرای ناحیه ۱۸ اعلام می‌دارد که فردی با سه خط تلفن مدتی است با ارسال پیامک‌های تهدید آمیز برای او و خانواده اش مزاحمت ایجاد می‌کند که پس از ثبت شکایت، پرونده به منظور رسیدگی تخصصی به پلیس آگاهی ارجاع و در اختیار کارآگاهان اداره شانزدهم قرار می‌گیرد.

سرهنگ گودرزی گفت: کارآگاهان در گام نخست تحقیقات از شاکی دعوت به عمل آورده و مجدداً به اخذ اظهارات او پرداختند که وی اظهار داشت مدتی است فردی از طریق ارسال پیامک من و خانواده ام را مورد تهدید قرار می‌دهد و نکته عجیب این است که تمام جزئیات را نیز در خصوص من و خانواده ام می‌داند.

وی افزود: همزمان با حضور شاکی در اداره شانزدهم پرونده دیگری نیز با موضوع مزاحمت و تهدید به اداره شانزدهم ارجاع شد که کارآگاهان متوجه شدند شماره‌هایی که فرد مزاحم از طریق آنها به شاکی اول پیام داده است بین هر دو پرونده مشترک می‌باشد.

معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی پایتخت افزود: هر دو خانواده به پلیس آگاهی دعوت شدند و نقاط مشترک بین آنها مورد بررسی قرار گرفت و اظهارات هر دو خانواده ثبت که در نهایت کارآگاهان با بررسی اظهارات طرفین متوجه شدند هر دو خانواده دخترانی دارند که در یک دانشگاه مشغول به تحصیل می‌باشند و قبل از اینکه ازدواج کنند یکی از دانشجویان آن دانشگاه از هر دوی آنها خواستگاری کرده است اما جواب رد شنیده است.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه با اطلاعات به دست آمده مشخص شد متهم جوانی ۲۸ ساله به نام امیر می‌باشد، ابراز داشت: کارآگاهان از طریق اقدامات پلیسی موفق به شناسایی محل کار متهم که در یکی از محله‌های جنوبی شهر تهران شده و در یک عملیات غافلگیرانه وی را دستگیر می‌کنند.

سرهنگ گودرزی با اشاره به اینکه متهم در زمان دستگیری قصد داشت سیم کارتهای مورد استفاده خود برای مزاحمت را دور بیاندازد که با هوشیاری افسر پرونده موفق به انجام این کار نشد، گفت: امیر پس از دستگیری به اداره شانزدهم پلیس آگاهی منتقل و در همان بدو ورود صریحاً به بزه انتسابی اعتراف کرد.

وی افزود: متهم مدعی بود به دلیل اینکه جواب رد شنیده بودم از آنها کینه به دل داشتم و وقتی فهمیدم ازدواج کرده اند تصمیم به تلافی گرفتم و چون قبلاً برای خواستگاری به منزل هر دو دختر رفته بودم اطلاعات کاملی از شرایط زندگی و اعضای خانواده‌ی هر دو آنها داشتم.

سرهنگ کارآگاه علی گودرزی معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی پایتخت در پایان گفت: با توجه به اقرار صریح امیر به مزاحمت و تهدید شکات متهم با دستور بازپرس شعبه ۹ بازپرسی دادسرای ناحیه ۱۸ روانه زندان شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      طرف عاشق بود

    • احمد

      عجب کار کثیفی

    • بدون نام

      خدا زن و دختر ها رو از شر این جور مردان روانی نجات بده اینها افراد عقده ای و مشکل دار هستن که بعد زندان وقتی میخوان دوباره برگردن تو جامعه باید تحت نظر روانپزشک قرار بگیرن

      پاسخ ها

      • فرهاد

        بیشعور روانی مگه طلب کار بودی که دخترشونو ندادن خوب ارزش نداشتی که ندادن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج